Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

KLICKA INTE PÅ BILDLÄNKEN OVAN

 

VIRUS/MALWAREVARNING!

 

Imageshack verkar ha annons för ett sånt riktigt vidrigt fejk antivirusprogram. Massa popups som försöker lura folk att klicka på close window istället för att klicka på krysset uppe i högra hörnet.

 

Låt bli att besöka imageshack för närvarande!

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KLICKA INTE PÅ BILDLÄNKEN OVAN

 

VIRUS/MALWAREVARNING!

 

Imageshack verkar ha annons för ett sånt riktigt vidrigt fejk antivirusprogram. Massa popups som försöker lura folk att klicka på close window istället för att klicka på krysset uppe i högra hörnet.

 

Låt bli att besöka imageshack för närvarande!

 

/#LOUDmouth#

 

Wut, i en vecka har jag har skjutit upp omstarten av laptopen som mitt AV vill göra. Kanske dags att göra det nu. För jag fick ingen varning. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fet natt, helt sjuk tryck i longstreet.... film kommer.

 

Nu är jag full som fan... sitter i lyan med Marvin, en bög, en lesbisk tjej, en bisexuell tjej som precis hookat upp med föregående lesbiska (dessa tre plockade vi upp på The Bronx, gayklubben) och efterfestar. Historien om detta kommer imorn när jag orkar skriva mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah.. vaknar nu med enorm huvudvärk och ont i halsen.

Spenderade natten med den färgade bögen, Salvatore, i min säng, delandes ett täcke.

 

Ligger o sover, dörren öppnas.

 

Salvatore: Can I sleep here? There is no room nowhere else.

Jag: Sure.

 

Salvatore kryper in under mitt täcke, fullt påklädd. Jag däremot ligger i bara kallingar.

 

Salvatore: Why didn't I find a man at The Bronx?

Jag: How could you NOT find a man at the bronx?

S: but they are all couples there (trycker sig mot mig). I just need the touch of a man.

J: yeah... (90% däckad, orkar inte protestera)

 

30 sekunder går...

S: Sean, are you masturbating?

J: What?

S: Are you masturbating?

J: No, why would I do that?

S: Oh, it sounds like that's what u are doing.

J: No, Im not. Stop being so horny Salvatore and sleep now.

S pustar ut o somnar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sebastien drog hem vid 12 för han skulle upp o jobba kl 8 imorse.

 

Efterfest hos mig kl 5. Salvatore frågar om det finns nån söt kille han kan dela säng med. Marvin säger: ja, i det rummet ligger en söt fransman med långt hår. Han har nog inget emot att du sover i hans säng.

 

Marvin leder Salvatore till Sebastiens rum. Salv böjer sig ner o pussar Seb på kinden vartpå Seb vaknar till och ryter med sin extremt franska dialekt:

-Get away from me you sick person... hahaha.... lät så jävla kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sebastiens engelska kan vara väldigt svår o förstå ibland med hans extremt franska accent.

Vi bor på seacliff road nr 10.

 

Seb ringer taxibolaget:

- Ello. Can i 'av a cab to zicleff ghöd nömbegh ten?

taxiväxeln: Excuse me, what was the adress?

S (långsamt och tydligt)

- Zee Cleff Ghöd nömbegh ten.

T: excuse, where?

S (börjar bli irriterad för jag o marvin skrattar som fan i bakgrunden och säger: you french donk, speak english):

- Listen. Zee like the Zee whegh yö swim.. u know bleu wategh? Zee. Zee Cleff ghöd.

T: I'm sorry, I didnt get that.

Seb *klick*:

- Man they ögh söch idiöts. They dönt undeghstand inglish.

Jag: If u spoke english so people understand what u say, there would be no problems, let me try.

 

Jag ringer:

- hi, can i have a cab to seacliff road nr 10 plz?

Taxi: yes sir. He'll be there in 10 minutes.

 

Seb börjar svära för sig själv o lämnar vardagsrummet medan jag o marvin skrattar så vi dör. Synd bara att jag inte filmade det.. så episkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår tog jag med Marvin ut på en båttur och vi fick se några delfiner.

 

Efteråt köpte vi öl o whisky o drog hem, käkade mat o började supa.

 

Vid 8.30 drog vi till Long Street för att checka läget. Läget var som ni ser i filmen jag postat ovan, totalt kaotiskt härligt.

 

Vid 12-tiden drog Seb hem. Jag o Marvin hookade upp med ett gäng svenskar fr Sthlm och drog till Jade Bar.

 

Träffade på burberry-bruden igen. Marvin försökte få med henne hem, men det gick inte.

 

Vid 3, när de stängde, drog vi till The Bronx, gayklubben.

Där hookade Marvin upp två lesbianer som han stenhårt trodde han skulle scora en 3kant med.

 

Vi tog med lesbianerna och deras gaypolare, Salvatore, och drog till Cubana, sen hem till mig för eftergrogg och lite weed.

 

Det hela slutade med att Marvin inte fick komma till med lesbianerna, och Salvatore sov över i min säng eftersom Fatima slaggade hos sin morsa.

 

 

Väntar nu på att Marvin ska komma fr flygplatsen där han plockat upp en holländare som ska bo här i en vecka. Sen drar vi direkt till stan för o fånga matchen på storskärm.

 

beat: Vår TV har slutat funka plötsligt... perfekt timing.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sebastiens engelska kan vara väldigt svår o förstå ibland med hans extremt franska accent.

Vi bor på seacliff road nr 10.

 

Seb ringer taxibolaget:

- Ello. Can i 'av a cab to zicleff ghöd nömbegh ten?

taxiväxeln: Excuse me, what was the adress?

S (långsamt och tydligt)

- Zee Cleff Ghöd nömbegh ten.

T: excuse, where?

S (börjar bli irriterad för jag o marvin skrattar som fan i bakgrunden och säger: you french donk, speak english):

- Listen. Zee like the Zee whegh yö swim.. u know bleu wategh? Zee. Zee Cleff ghöd.

T: I'm sorry, I didnt get that.

Seb *klick*:

- Man they ögh söch idiöts. They dönt undeghstand inglish.

Jag: If u spoke english so people understand what u say, there would be no problems, let me try.

 

Jag ringer:

- hi, can i have a cab to seacliff road nr 10 plz?

Taxi: yes sir. He'll be there in 10 minutes.

 

Seb börjar svära för sig själv o lämnar vardagsrummet medan jag o marvin skrattar så vi dör. Synd bara att jag inte filmade det.. så episkt.

 

Lol, rosa pantern spelades upp i mitt huvud när jag läste det här :lol:

 

http://www.youtube.com/watch?v=cVDVL8DA7kg&feature=related <----2,10 in i klippet

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Marvin plockade upp holländaren (nl400-reg) på flygplatsen och vi drar till longstreet för o möta upp Seb. Dessa tre ska efter SA-Mex-matchen dra till stadion o se frankrike-uruguay live.

 

Mår riktigt piss idag, bakfull som fan.

 

Kommer till den stora puben "neighbour" som är packat med folk. Vakten släpper inte in nån mer. Vi meddelar det som Seb smsat till oss, nämligen att företaget han jobbar för har bokat bord, så vakten släpper in oss.

 

När halvleken närmar sig ger jag upp. Bakfull o eländig klarar man helt enkelt inte av att kolla på en match live i SA med 100 vuvuzelas blåsandes rakt i örat på en... bakfyllan o huvudvärken förstärker förstås oljudet.

 

Drog hem o TVn funkar fortfarande inte. Nåt med dekodern. Ringde agenten som skulle fixa det imorn.

 

Ska nog sova ett par timmar nu.

 

Edit: Så här kul hade jag det i 45 min innan jag gav upp:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suveränt nytt avsnitt av SYTYCD.

 

Stundtals häpnadsväckande koreografi och prestationer i avsnitt 5.

 

Nya favoriten måste bli Alex "the beast". Med underbar teknik och styrka rör han sig graciöst över scenen och krossar alla andra.

 

Som yrkesarbetande proffsdansare i Miami city ballet har han nog bäst teknik och mest erfarenhet av alla deltagare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...