Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

ligger på camps bay nu o solar. Brag: när vi anländer ser vi en grupp med runt 50 tjejer, genomsnittet i gruppen e heeet, som bildat en cirkel, dansar o sjunger på stranden. Verkar som de e fr spanien. Beat: ingen vaxning förrän imorn så man har ståpäls på ryggen. Variance: omöjligt o öppna ett set på 50 pers ändå. Kris o Talito lider mer än mig :)

 

Ingen bild eller video? :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

själv har jag alltid haft ett gott öga till spelet men såfort nån har målat på nagellack så tycker jag att det gått för långt :)

 

Jag tyckte det såg väldigt snyggt ut på Mystery. Själv har jag haft det på mig en hel dag, men tyckte inte det var så fint på mina tjocka fingrar. Man ska nog ha rätt slanka fingrar o lite längre naglar för att det ska se coolt ut. Lägger nog ner projekt svarta naglar faktiskt.

 

Talito lr Kris skulle kanske testa det framöver.

 

Haha Sean du låter ju som värsta bruden! Lyft på arslet och öppna fönstret. Alternativ 2 är att inte whina när du bara har dig själv att skylla att du bara legat o svettats ;)

 

F.ö. så tack för en riktigt bra och underhållande dagbok, uppskattas verkligen!

 

Hahaha... Man skaffar ju sig fru för att hon ska göra saker åt en hemma, lr?

 

Bra dokumentär av Ross Kemp om gängen i SA. Inget land jag skulle vilja hamna i fängelset i direkt =/

 

Gillar riten för att komma in i gäng #28. Vanligtvis blir man väl spöad gul och blå men de tar steget ännu längre och blir obv analsexade av generalen för att få vara med

 

Mmm såg det och den om Rio innan vi åkte ner till SA. Sa till Kris att nu tar vi det fan lugnt med partypluspulver o sånt i början tills vi är säkra på att våra kontakter är solida. Vill inte hamna i nummergängen.

 

+1 på ante. Sen så länge hon är modell och inte "modell" är det ju bara en grym brag.

 

Vete fan... jag är konservativ o gillar inte lättklädda bilder på min tjej i nån tidning, och det lär inte finnas många som vill ta kort på en tjej i burka ;)

 

Äh det löser sig. Jag får helt enkelt tagga ner lite om det blir aktuellt.

 

Ingen bild eller video? :-(

 

Blev inte läge direkt. De hoppade omkring i minimala bikinis i en ring, dansade o sjöng. Innan jag hunnit skaffa solstol, sätta mig ner o fiska fram mobilen lite diskret hade de slutat och satt sig ner på sina handdukar. Så det blev aldrig nåt fint läge. Sry för missen :)

 

Tyvärr donner, får bli annat runkmaterial! ;)

 

:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag o Talito drar till SPAR för o handla lite varor. Står en söt, lite kurvig tjej i åldern 30-32 vid utgången med en skylt och en sparbössa. Hon jobbar för HIV-informationen och samlar pengar till föräldralösa barn.

 

Med tanke på hur kallt jag sprungit är det dags för karma-bidrag såklart. 50 rand åker ner i hennes bössa o vi börjar prata.

 

Hon frågar var vi är ifrån.

Vi: Sverige.

Hon: hur länge stannar ni?

Vi: permanent.

Hon: Hur fixade ni tillstånd o stanna?

Vi: tillstånd? vi bara satte oss på flyget ner.

Hon: Men ni måste ha tillstånd för o stanna.

Vi: Bara om vi ska jobba här, och det ska vi inte.

Hon: Var bor ni?

Vi: Bantry Bay

Hon: wow, då är ni snuskigt rika då?

Vi: nej, vi har inga pengar.

Hon: men hur överlever ni här då, och har råd o bo i bantry bay?

Jag: Vi lever på tjejer. Vi är bra i sängen. Typ superheroes. Känner du till några superheroes? Talito is Batman and I am superman of sex. Actually Batman had no superpowers, so let's say talito is the Hulk of sex.

Hon: ehm.... (tittar skeptiskt på mig som inte ser ut som sinnesbilden av en gigolo)... for real?

Jag: Yepp. We might not look so pretty, but what we do in bed is pure magic..... Interested?

Hon: oh no... men har ni en eller flera kunder?

jag: alltså... vi har flera färgade kunder för finns ingen som har råd med oss ensamt. Men jag har funderat på o rikta in mig på rika judiska kvinnor. Tror det blir mer cash.

 

Sen hade vi en lång diskussion om vårt jobb. Vi gnällde om våra dåliga arbetstider (mycket ob obv), att volymen tog kål på oss, ibland 5-6 avtömningar per helg, och att man aldrig kan ta ledigt.

 

Sen sa vi adjö och lämnade affären.

 

Den här tjejen står i SPAR rätt ofta. Jag är där o handlar med Fatima ganska frekvent. Kommer o bli roligt när hon ser oss nästa gång. Då ska jag blinka åt hennes håll o gnida tummen mot långfingret lite diskret som i det internationellt kända tecknat för CASH :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra dokumentär av Ross Kemp om gängen i SA. Inget land jag skulle vilja hamna i fängelset i direkt =/

 

Gillar riten för att komma in i gäng #28. Vanligtvis blir man väl spöad gul och blå men de tar steget ännu längre och blir obv analsexade av generalen för att få vara med

 

 

djjjjj

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ute o firar kris med talito, shako o kris. Fatima joinar snart. Dagen till ära köpte vi nya skjortor i vår nya favvobutik thomas and benno. Jag köpte en rosa med insjunkna ljusrosa ränder, silvermanchettknappar, blårosa burberryslips worn ljungberg style, boss jeans, svarta fred perry sneakers. Talito bär mörktegelbrun skjorta med armanimanchett, ljusa d&g jeans med mörkare stripes. Kris svart skjorta med beige innerslag på insidan av krage o ärmar, med rödblommig mönster (lätt snyggast, fanns ej i min stlk), jeans o svarta dojor. Fatima i det lilla svarta, svarta pumps, nya långa håret med rak lugg o silverörhängen skruvformade. Lätt snyggaste gänget i CT inatt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ute o firar kris med talito, shako o kris. Fatima joinar snart. Dagen till ära köpte vi nya skjortor i vår nya favvobutik thomas and benno. Jag köpte en rosa med insjunkna ljusrosa ränder, silvermanchettknappar, blårosa burberryslips worn ljungberg style, boss jeans, svarta fred perry sneakers. Talito bär mörktegelbrun skjorta med armanimanchett, ljusa d&g jeans med mörkare stripes. Kris svart skjorta med beige innerslag på insidan av krage o ärmar, med rödblommig mönster (lätt snyggast, fanns ej i min stlk), jeans o svarta dojor. Fatima i det lilla svarta, svarta pumps, nya långa håret med rak lugg o silverörhängen skruvformade. Lätt snyggaste gänget i CT inatt :)

 

När blev du pokerforums Elin Kling?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lång härlig natt. Vi började på Cubana. Ganska tråkigt o ingen fart vid 11.

Vår servitris är en het svart tjej som heter Sam. Hennes första kväll på jobbet. Hon fuckar upp vår beställning 3 gånger. Talito gejmar upp henne. Man ser på hennes ögon att hon vill. Talito kliver. Jag blir förbannad. Talito säger att han inte tänder på henne. Jag hade satt på henne så hårt att hon hade fått sjukskriva sig. Talito har dålig tjejsmak helt enkelt. Den här bruden har så fina drag att min kuk bultar.

 

Så vi drog till Chrome. Fatima joinade utanför precis när jag höll på o skriva föregående inlägg. Vi drog in dit. Fett drag. Sen Bronx, gayklubben. Där blev jag polare med en transa, Shakira, som hade små söta silisar. Blev ovanligt sugen på o suga på dem. Sick. Hon berättade att hon har en show på söndag på en klubb som heter flowers. Fatima avis. Transan på. Alla drog vidare. Jag ville stanna o suga transatuttar i toan, men fick joina folket. Vi drog till Cubana igen. Nu bättre fart. Jag o Fatima körde hårt på dansgolvet. Jag aspackad nu. Talito hookar upp med en mulatt med stor rumpa. De hånglar på dansgolvet.

 

Den heta brunetten med silisar från Caprice, den vita tjejen som jag berättade om som alla ville ha kort på, Annelie, är på Cubana aspackad. Helvete. Hade jag vart själv hade jag plockat henne SÅ LÄTT. Säger till Kris o köra på. Han vill inte av nån konstig anledning. Jag går o pratar med henne, neggar lite först, sen berömmer. Sen går jag tillbaks till Fatima. Kan inte riktigt ta kort på henne nu. Får fixa senare.

Annelie säger om min slips: i like the way you wear it. Jag: yeah, i guess u have never seen it before. hon: sure i have. jag: come on, u are from pretoria, its like country side. u probably dont even have ties over there.

hon: no, i have seen ppl wear the tie like that in caprice. jag: dont lie. This is swedish style. u africans dont have a clue about fashin. Hon: i know a bunch of swedes who visited caprice. Jag: oh so u learnt that fr the swedes? i can buy that. hon: no... i mean... jag: stop it. dont lie. if u start lying to me i wount like u anymore. gotta go now. take care baby.

 

o klev :)...

 

Hemma nu. Fatima har däckat. Kris har däckat. Jag är vaken o hungrig. Får se va jag hittar i kylskåpet. Talito e kvar på cubana med mulatten. Förväntar mig att han drar hem henne o sätter på. Allt annat är under all kritik.

 

På väg ut möter jag Sam igen. Jag säger: hey sam. u did a good job even though it was your first day. Hon: oh, u remember my name? Jag: sure.

Hon tittar på förlängningen av min arm där fatima drar i min hand. DHL (demonstration av higher value) enligt gejmet, för Fatima är superhet. Sam avis. Jag vet att om jag dyker upp på Cubana själv igen kan jag sätta henne.

 

Note to yourself.

 

Ok, off to the kylskåp. btw vår 4mb internet är igång idag. kostnad: 2,5k. internet är dyr här.

 

allt det här är skitsnack. jag är i princip helt säker på att jag inte kommer o va otrogen mot F även om tjejerna här i princip klättrar på en.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi sätter oss där för o käka lite. Servitrisen, Annie eller Annelie, uppfattade inte riktigt henne namn, är en lång vit tjej, mahognybrun hud, en kort orange sommarklänning utan axelband, som slutar mitt på hennes lår. Hon har d-kupa och böjer sig konstant ner för att höra vår beställning.

Brunt vackert hår, och ett väldigt vackert girl-next-door ansikte.

Den här tjejen är essensen av sexighet.

 

Hon alltså, för de som inte kopplade. Hon har för övrigt silikon. Jag älskar silikon.

 

btw, vaxade ryggen. Grät av smärta. Sick ont och det gör fortfarande ont. sen manikyr med glänsande naglar.. nice :)

 

ska försöka underhålla vaxningen 1 gång var tredje vecka, så gör det mindre ont.

 

Ryskan dök för övrigt inte upp. Verkar som talito-charmen gick bet idag. Vi var förbi primi tidigare idag för o käka o hon jobbade. Vi frågade om hon skule på, men hon sa att hon skulle till college tidigt dagen efter o var inte säker. vekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade en rejäl fight med F inatt. Jag tyckte hon borde radera vissa bilder från sin facebook som var mindre lämpliga. Hon höll inte med. Jag raderade dem. Hon blev grinig och tvär hela natten. Jag lät henne hållas på ett tag. Sen sa jag: I never ask for anything. So when I ask for something i expect you to not behave like this. u are dancing really close to the edge now. Just telling u this.... and this is not where u wanna be.

Hon var fortfarande grinig med slutade gnälla.

 

Idag hade hon släppt det. Man får inte va för mjuk mot tjejer, då kör de över en, hur underbara de än är, som F verkligen är.

 

Idag på Bronx sa jag till henne: your behaviour last night made me doubt if u are the right girl for me. Do not repeat it plz. Såg att hon fick en klump i halsen. Men hon sa inget.

 

Jag känner väldigt stark för min lilla F. Hon är verkligen helt annorlunda fr alla andra tjejer jag har träffat. Hon är väldigt känslig, visar sina känslor öppet och ofta, tar mkt hänsyn, är pålitlig och uppför sig väldigt fint bland folk. Sen är hon otroligt vacker imo med en underbar kropp.

 

Allt det inräknat är hon fortfarande en tjej. Det värsta en kille kan göra är att börja toffla för då tappar tjejen respekten i längden. Tjejer vill ha en kille de respekterar och en av anledningarna till att hon är helt besatt är att jag, även om jag är väldigt kärleksfull mot henne och skämmer bort henne hela tiden, är väldigt hård och bestämd när det gäller.

 

Tycker många killar gör fel där och skjuter sig själva i foten.

 

Talito har fortfarande inte kommit hem än. skumt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad var det för bilder? Lättklätt eller på vilket sätt passade de inte din smak?

 

nah, bara bilder som jag inte tyckte var snygga. Det spelar ingen roll egentligen va anledningen var. Uppenbarligen gillade jag inte bilderna så jag fattar inte va problemet är med o ta ner dem. Jag tog ju bort youtubefilmerna utan o tjafsa när hennes polare hängde sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. Jag fattar ju varför hon blev arg/ledsen. Du frågade om hon ville göra någonting. Hon sa nej. Du sket i det och körde över henne. Hur skulle hon inte kunna känna sig kränkt? Om du inte lyssnar på vad hon vill vad säger det om hur mycket hennes känslor/vilja betyder? Ok, det är en liten sak men det är principen som räknas.

 

Filmerna tog väl själv bort frivilligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lutar mer åt att det var ditt behavior som inte var acceptabelt om jag skulle välja en av er : )

 

För oss randoms kan det verka som om ST hade fel, men ST har ju gång på gång bevisat att han är IRLkung, och han har röjt runt likt självaste Caligula så vi gör nog rätt i att bara vara tysta, och inse att han gjorde "rätt" ur en kvinnokungs perspektiv. King of Spades

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snacket om att brudar ska ha respekt för mannen får mig att bli mörkrädd.

 

Känns som du missupfattar det hela. Det är ju inte så att kvinnan skall gå runt och vara rädd för sin man. Jag är faktiskt på STs sida här. Sett alldelles för många förhållanden som snubben börjar toffla i och bruden tröttnar.

Tjejer är rotade att fortplanta sig med en alfahane, ST visar bara att han är en sådan sas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som du missupfattar det hela. Det är ju inte så att kvinnan skall gå runt och vara rädd för sin man. Jag är faktiskt på STs sida här. Sett alldelles för många förhållanden som snubben börjar toffla i och bruden tröttnar.

Tjejer är rotade att fortplanta sig med en alfahane, ST visar bara att han är en sådan sas.

 

Jag är med på det, men det finns många förhållanden som går åt fel håll också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...