Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Ja här kommer filmen ST pratar om där han igen får stryk, fast denna gången av två tjejer. Lägg på minnet när ni ser 43 sek in i filmen att ST faktiskt legat i hårdträning inför denna matchen och det visar sig väl i hur bra form han faktiskt är när det ska avgöras.

 

Enjoy :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag kom Joe över igen utan att någon bjudit henne. Hon är helt besatt av Talito som tröttnat på att hon är påhängsen.

 

Det var Danne-Greks sista dag, han skulle flyga på eftermiddan, fan va 2 veckor gått fort, och vi drog till Camps Bay för o sitta på en uteservering o käka nåt.

 

Väl hemma så drog Talle o Danne till flygplatsen med Jeff (såklart), Kris gick in till sitt rum och jag gick in till mitt o tänkte spendera lite kvalitetstid med tjejen som är sjukskriven o hemma, eftersom hon mådde bättre idag. Men tro fan att Joe inte fattade hinten o inte drog.

 

En timme senare är jag tiltad. Fatima kommer in till rummet o undrar varför jag inte håller dem sällskap. Jag ber henne att säga till Joe o dra. Joe kommer in o sätter sig på sängkanten och frågar wassup guys?

Jag: Joe, you are my cockblocker.... my sexblocker. Go home woman.

Hon fattade den subtila vinken o började göra sig redo för att dra.

 

Så frågar hon: Varför undviker Talito mig? Va är han rädd för?

Jag: Han är inte rädd för något. Han gillar bara inte o umgås med tjejer på vardagar, bara på helger. (HINT kom inte hit på vardagar)

Joe: Men har han berättat va han känner för mig o så?

Jag: Vi killar pratar inte om känslor, vi pratar bara om tjejen är bra på o knulla. (HINT, du betyder ingenting, sluta klänga)

Joe: Asså? Hur bra tyckte han jag var då?

Jag: Average.

Hon: WHAT?

Jag: Alltså, du suger inte kuk o du låter inte honom rövknulla dig. Av dina 3 hål är bara 1 aktiv, dvs 67% av din sexuella förmåga är nere. När jag tänker efter så är det faktiskt below average.

Hon kom med nån invändning och jag avbröt henne,

- Alltså ni tjejer måste inse en sak. Vi kommer fr Sverige, sexets och sexiga brudars Mecka. I sverige kan tjejer knulla. De säger inte nej till något. Så vi är vana vid en viss standard. Det är inte så att vi kommer från typ Pakistan o aldrig sett en naken kvinna förut. Därför så imponerar inte afrikanska kvinnor i sängen eftersom ni håller tillbaka och det är vi inte vana vid.

 

Joe gick och Fatima kom in grinig som fan. Tänkte inte på att hon tog illa upp när jag sa att afrikanska kvinnor är dåliga i sängen. Utan att behöva gå in på detaljer så är jag väldigt nöjd med henne.

 

I alla fall så gav hon mig en rejäl omgång med kärlek och frågade efteråt om jag var nöjd eller om jag ville springa tillbaka till svenska tjejer.

 

Jag sa, skämtsamt förstås: Äh, it was ok.

Så började hon gråta. Att hon druckit en hel del vin på uteserveringen hjälpte nog till med känslosamheten där.

 

I alla fall... gjorde en del suckup så var jag i hamn igen... brudar alltså.

 

 

 

Det finns en matkedja här som heter Nando´s som bara serverar kyckling i olika former. Receptet är portugisisk/mocamiqansk. Det är fan det goaste kyckling jag nånsin käkat, särskilt den med "herb and lemon"-marineringen.

 

Idag blev det beställning därifrån igen. Kris som inte är nån större kycklingfantast beställde en hamburgare som visade sig vara en kycklingburgare. Han tyckte ändå att det var den goaste kycklingburgaren han nånsin käkat. Nando's rocks obv.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nando's

http://www.nandos.co.za/

 

Har kollat på S1 och 2 av programmet "The Pickup Artist" med Mistery som känns igen från boken "The Game". Jävligt roligt show även om tempot emellanåt är lite lågt. Jag känner igen en hel jävla massa fr Misetries tips som man själv tillämpat utan att tänka efter, som neggningar, leende, isolera, Indications of Interests, osv, men kul att få lite extra kött på benen gällande kroppsspråk m m.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon verkar ju grina hela jävla tiden, hur fan orkar du med det?

 

LoL, skulle du leva med mig som tjej skulle du grina mer, trust me.

 

Hon är överlägset den finaste tjej jag träffat, och då menar jag inte bara utseendemässigt.

 

Jag har som bekant träffat många tjejer i mitt liv, och blir konstant förvånad över hennes kärleksfullhet, självuppoffring, och konstanta hänsynstagande.

 

Jag däremot är en väldigt svår människa att vara tillsammans med.

 

Dessutom inser du nog att de fragment som jag väljer att lägga upp här inte räcker för o bedöma helheten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag: Alltså, du suger inte kuk o du låter inte honom rövknulla dig. Av dina 3 hål är bara 1 aktiv, dvs 67% av din sexuella förmåga är nere. När jag tänker efter så är det faktiskt below average.

Hon kom med nån invändning och jag avbröt henne,

- Alltså ni tjejer måste inse en sak. Vi kommer fr Sverige, sexets och sexiga brudars Mecka. I sverige kan tjejer knulla. De säger inte nej till något. Så vi är vana vid en viss standard. Det är inte så att vi kommer från typ Pakistan o aldrig sett en naken kvinna förut. Därför så imponerar inte afrikanska kvinnor i sängen eftersom ni håller tillbaka och det är vi inte vana vid.

 

Det är som att se Ivey spela poker, allt är så lätt i din värld :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så Fatima kom hem fr jobbet runt kl 1 på morgonen och fann oss killar sitta o grinda i vardagsrummet. Jag satt o spelade Boss 20k-garantin med rebuys o var ITM o koncentrerad.

 

Såg dock på hennes ögon att de var röda som om hon gråtit. Försökte småprata lite men hon var off. Efter några minuter föll hon i gråt igen. Nu undrar vi va som händer, men hon ville inte prata om det. Hon sa att hon skulle ta en dusch o lägga sig sen, för hon var tvungen o gå upp kl 8 o jobba 10-22 dagen efter.

 

Nu är jag ju i ett prekärt läge. Hon är uppenbarligen upprörd o ledsen och behöver stöd. Jag är mitt i en turre med 30 kvar o jag är topp 10. Aja, vi kör klar turren. Åkte ut 15 min senare när Fi pushar 99 och min AKs inte träffar, och därefter bestämmer en annan Fi för att limp-syna min push med A5s utg. Jag hade AJ. Han träffade 5 på turn o flush på river. Härlig linje med limp-syn.

 

Så jag går in i rummet o hon berättar.

En av hennes bästa vänner, vars dotter hon är gudmor till, har alltid varit kär i henne. Hon har aldrig varit intresserad av honom på det sättet och förklarat det för honom. Han har alltid funnits där som stöd för henne och hon verkligen älskar honom som en vän. Hon berättade för honom att vi träffades, men han trodde nog att det var nåt tillfälligt.

 

Snubben har googlat lr whatever och hittat filmerna jag lagt upp på youtube om våra äventyr i kapstaden. Han har tiltat stenhårt över filmerna med mig o Fatima o ringt henne idag och skällt ut henne. Hon har förklarat för honom att de bara är vänner o han har inte rätt o bli upprörd. Han har sagt att han aldrig känt sig så sviken i hela sitt liv, o tänker ta sitt liv. Hon har bett honom o sluta vara barnslig och tänka på sin dotter.

 

De har pratat i ett par timmar och killen har vart rätt tiltad alltså. I alla fall så avslutas samtalet i upprörd stämning.

 

Ett par timmar senare ringer hans syrra Fatima och berättar att han har hängt sig själv i källaren :shock:

 

Rätt sjukt faktiskt. Var inte säker på om jag skulle skriva om det här, men jag antar att det är ok.

 

Efter det här vill hon avsluta sitt facebook-konto för hon vill inte exponeras mer på nätet. Jag erbjöd mig att ta bort filmerna från youtube, men hon tyckte det var ok att de var kvar. Hon är ganska mkt i chock-tillstånd just nu.

 

Alltså... vilket patetiskt slut på ett liv. Vilken patetisk människa. Man tror sånt bara händer i filmer.

 

 

Apropå nåt helt annat så var "The Pickup Artist" rätt rolig, båda säsongerna. Säsong 2 var bättre. Nu kollar vi på "The Annihilation Method" med Peter Strauss, författaren till "The Game". Kris har även ett par filmer om kroppsspråk med David Diangelo och en serie som heter "The Mistery Method".

Han har helt enkelt en hel katalog med raggningsverktyg. Talito och Kris hårdgrindar filmerna nu och de ska sättas i verkligen kanske ikväll redan. Ska bli spännande och se hur de använder de olika metoderna. Jag kollar mest på filmerna för de är intressanta ur en psykologisk synvinkel.

 

För övrigt har jag tittat på en del filmer.

The Men Who Stare At Goats - En jävligt skön film med underlig humor. Klart värd o ses.

Up In The Air - Ok film. Inte lika bra som hypen dock.

All About Steve - RomCom med Sandra Bullock som har så mkt botox i ansiktet att hon ser ut som en vaxdocka. En av de i särklass sämsta filmerna jag sett. Helt ologisk. Inte rolig en enda gång. Bara irriterande.

The Twilight Saga, New Moon - Var nära o somna typ 10 ggr. En av de tråkigaste filmerna jag sett. Helt sjukt att folk tittar på skiten.

Sherlock Holmes - Helt ok rulle. Downey Jr är en av mina favvoskådisar.

Law Abiding Citizen - Rätt schysst thriller. Slutet lite corny dock.

Funny People - Adam sandler o co. Tråkig film, tråkiga skämt, det enda roliga i filmen är tjockisen fr Superbad som däremot är en jävligt skön film (vem kan glömma McLovin?).

Daybreakers - Jag brukar gillar pretentiösa vampyrfilmer. Den här börjar bra. Storyn känns fräsch. Miljöerna sköna. Förväntningarna höga. Men filmen får aldrig nån fart och slutar tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...