Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Om någon tjej skulle komma fram till mig och börja snacka som du gör med ditt game(flow) skulle jag gå därifrån så jävla fort. Låter verkligen kaxigt och drygt. Tjejer måste vara bra dumma om de blir tända och på som fan av det där :roll:

 

Sen alltså, gå in och ta bort sin tjejs bilder från Facebook för att man inte tycker dem är bra? Ok om det är en bild där hon suger av sitt ex liksom, då hade det varit rimligt. Men stor lolvarning på det där måste jag säga :)

 

 

Ps Din dagbok är den första jag läser varje gång jag går in på PF, bara för att klargöra att jag är positivt inställd :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om någon tjej skulle komma fram till mig och börja snacka som du gör med ditt game(flow) skulle jag gå därifrån så jävla fort. Låter verkligen kaxigt och drygt. Tjejer måste vara bra dumma om de blir tända och på som fan av det där :roll:

 

Sen alltså, gå in och ta bort sin tjejs bilder från Facebook för att man inte tycker dem är bra? Ok om det är en bild där hon suger av sitt ex liksom, då hade det varit rimligt. Men stor lolvarning på det där måste jag säga :)

 

 

Ps Din dagbok är den första jag läser varje gång jag går in på PF, bara för att klargöra att jag är positivt inställd :mrgreen:

 

+1

 

Dessutom är det lite skillnad på att ta bort youtubefilmer på henne som var en utlösande faktor till att hennes vän tog livet av sig och att du tar bort lite facebookbilder från hennes konto fast hon uttryckligen inte vill. Ok om du inte vill vara en toffel men jag tycker, baserat på din beskrivning av det, at du betedde dig riktigt svinigt.

 

Vill också tillägga att jag läser din dagbok i princip varje dag och tycker den är väldigt underhållande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som du missupfattar det hela. Det är ju inte så att kvinnan skall gå runt och vara rädd för sin man. Jag är faktiskt på STs sida här. Sett alldelles för många förhållanden som snubben börjar toffla i och bruden tröttnar.

Tjejer är rotade att fortplanta sig med en alfahane, ST visar bara att han är en sådan sas.

 

Vad hände med ömsesidig respekt? Jag fattar ju att vissa brudar går igång/funkar med det här men det är inte min skola iaf.

 

 

 

Anyways.. keep the good dagbok igång ST.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det här måste vara den sorgligaste diskussionen på pf.

 

om du har en tjej som du måste plugga relationspsykologi för att hålla så är det antagligen inte någon du vill ha.

 

slutsats: var dig själv, tönt.

 

Det där med att vara sig själv till 100 % tror jag är ett stort jävla fail.

Viss attityd, inställning osv måste man kanske vara beredd att förändra hos sig själv för att skapa attraktion bland honorna.

 

Hur tänker du ST?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Allt det inräknat är hon fortfarande en tjej. Det värsta en kille kan göra är att börja toffla för då tappar tjejen respekten i längden. Tjejer vill ha en kille de respekterar och en av anledningarna till att hon är helt besatt är att jag, även om jag är väldigt kärleksfull mot henne och skämmer bort henne hela tiden, är väldigt hård och bestämd när det gäller.

 

Tycker många killar gör fel där och skjuter sig själva i foten.

 

 

Alltså det där är ju så sjukt fel. Vad är det för tjejer du hänger med egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wassup hoes, bitches, svennar, blattar o nån enstaka brud undercover.

 

Kul o se att det blir lite liv i dagboken så jag slipper hålla låda själv hela tiden. Lite update först, sen svar på inläggen.

 

Fan va härlig natt.

 

Gick upp inatt efter inläggen, aspackad o hungrig. Hittade en gulasch-pasta i kylskåpet och värmde det o satt o drog i mig det när en brud plötsligt dyker upp i vardagsrummet, hon också naken. Aha....

 

Låg ett par handdukar på stolarna så vi passade på o vira in oss i dem innan vi sa hej. Yepp, Talitos big-ass mulatt är här. Talito scorar. WP.

 

Hon heter Vida, är ursprungligen fr Spanien, 29 år... cougar liksom :)

 

Talito joinar också o vi sitter o chillar i loungen ett tag. Vida känner att hon behöver hävda sig lite, och nämner typ 10 ggr att hennes bögpolare är Beyonces designer, är lite överkaxig osv.

Jag sitter och ler inombords när jag ser att hon bjuder på slutspel vilket betyder att jag får anledning att mentalt demontera henne i framtiden, om hon dyker upp fler gånger :)

 

Går tillbaks till sängen efter en halvtimme. Fatima undrar var jag vart. Jag säger: sprang in i en brud helt naken där ute. Hon (fortfarande groggig): Va, pratar du om mig?

Jag: Nej, om den andra bruden i lägenheten.

Hon: vilken andra brud?

Jag: Hon som är här i lägenheten nu.

hon (nu klarvaken): Finns det en annan brud i lägenheten just nu?

Jag: aaa...

hon: vem fan e det då?

jag: talitos big-ass brud fr Cubana

Hon: FOR REAL? Damn... Good work Chihuahua (hon kallar talito för hennes chihuaha för han är söt och "he's just there like a chihuahua", Kris för sin German Shepard (Schäfer, eftersom vi kallar Kris för "the german" lite skämtsamt) och mig för sin pitbull), och high fivar mig.

Hahaha... hon är som en kille ibland va... blir liksom glad att en i gänget scorar :)

 

Hon drog nu till ännu en fotosession, den här gången på stranden, men möter upp oss om ett par timmar. Då drar vi till Hout Bay för o käka middag hos Grant, och kanske även hinna spela lite tennis med honom.

Innan hon drog sa hon att igår var en av de bästa nätterna i hennes liv.

 

Det skänker mig otroligt mycket glädje och göra den lilla söta saken lycklig. Hennes ögon och leende lyser upp på ett sätt som får mig o smälta varje gång :)

 

Nu blir det lite grind och fet pizza fr Debonairs Pizza, hemkört till dörren :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill spy när jag läser om din syn på kvinnor och hur du behandlar dem.

En relation där du manipulerar kvinnan och kräver att kvinnan ska underkasta sig dina önskemål är för mig ofattbart och ger liv åt mina fördomar om araber... Att sen vissa fjortisar jublar åt din så kallade casanovastil är inte annat än beklagligt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill spy när jag läser om din syn på kvinnor och hur du behandlar dem.

En relation där du manipulerar kvinnan och kräver att kvinnan ska underkasta sig dina önskemål är för mig ofattbart och ger liv åt mina fördomar om perser... Att sen vissa fjortisar jublar åt din så kallade casanovastil är inte annat än beklagligt..

 

Fyp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Men något behövs sägas känns det som.

 

1. Om man inte ska vara sig själv, är det inte jobbigt att hela tiden behöva spela en roll?

 

2. Vill man inte ha en tjej vars önskningar passar ihop med ens egna (vad det än vara månde)? Är inte det bättre än att man måste utöva påtryckningar till höger och vänster?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK, angående kvinnosyn, behandling osv.

 

Utan att vara skrytsam tror jag knappast många behandlar sina tjejer bättre än jag gör. Det här kan va en av anledningarna att i princip alla mina ex vill hålla kontakten och komma tillbaks.

 

Jag respekterar mina tjejer och ger dem det de behöver i form av kärlek, ställa upp, diska, tvätta, jämlikhet och allt det där. Jag går upp i mitten av natten och hämtar vatten åt henne om hon är törstig och masserar hennes fötter när hon kommer hem fr jobbet trött.

 

Men jag håller fast vid att man måste hålla sin ställning och vara mannen i förhållandet. Sen får ju folk tolka det som de vill, som att jag manipulerar, är på gränsen till kvinnomisshandlare, lr whatever. Jag vet ju själv vad jag är och vad jag inte är.

 

Style sa nåt i en av sina DVDn, och fick stöd i något jag läste om David Diangleo, som fastnade i hjärnan; att männen genom "civilisationen" har fått nedärvda beteenden som är kontraproduktiva för den kvinnliga attraktionen. Som exempel berättar han att han inte köper drinkar till tjejerna. Han ger inte bort sin "higher value" gratis, utan hon måste förtjäna det. Helst ser han till att hon köper första drinken till honom. Folk har sagt till honom: men det är ju inte gentlemannamässigt det där. En riktig gentleman bjuder tjejen på en drink. Style sa då: Aja, bjud henne på en drink då. Det kanske är gentlemannamässigt, men det funkar inte. Jag berättar bara vad som funkar.

 

Det kanske sticker i ögonen att jag säger att man ska va hård emellanåt och ta täten i vissa lägen. Det kanske inte rimmar med det jämlika snacket i dagens samhälle. Det kanske får folk att se mig som en taliban lr whatever (även om jag bott i Sverige 2/3 av mitt liv och inte riktigt ser mig själv som sinnesbilden av fördomen om hur persern är en taliban), men samtidigt lever vi i en tid där de flesta förhållanden kraschar, och många är olyckliga i sina förhållanden.

 

Tror det beror delvis på att könsrollerna har suddats ut och det är kontraproduktivt i längden. Kan va generaliseringar, men jag kan ju bara utgå från mina egna och mina vänners erfarenheter.

De som tofflar blir av med sina tjejer till slut. Under tiden är de olyckliga.

De som är hårda o sviniga behåller sina tjejer längre. Tjejen är dock olycklig i förhållandet och till slut får hon nog o bryter upp.

De som visar kärlek, skämmer bort sina tjejer (menar inte pengar nu), men är hårda när det behövs, är de bland de jag känner som har kvar sina tjejer och tjejerna är helt besatta av dem.

Jag har själv tofflat i nån relation tidigare och sett hur det gått åt fel håll. Jag har varit överhård och sett hur det kraschat. Det var när jag hittade balansen som det flöt på bra.

 

Man ska dock inte vara svinig, och respekt betyder inte att hon ska rädd, och att vara hård betyder inte misshandla.

 

Som jag sa till Fatima om bilderna jag ville ha bort: Betyder det väldigt mycket för dig att de finns på FB? Hon: nej, egentligen inte.

Jag: det betyder mycket för mig att de inte är på FB. Så om nåt inte betyder mkt för dig, men mkt för mig, borde det väl va ganska enkelt att ta bort dem?

 

Det var inga nakenbilder eller såna saker. Hon har dessutom ett tiotal bilder med sina killkompisar på FB, som jag inte bryr mig om. De här bilderna var bara väldigt fula och allteftersom mina vänner o släktingar börjat adda henne på FB så tyckte jag att hon kunde låta de andra bilderna som var finare finnas kvar.

 

Hon surade till förstås i förrgår, men mogen och sansad som hon egentligen är, förstod va jag menade och var helt ok med det igår.

 

Aja... kul att ni luftar era åsikter. Keep it up :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är ett forum och man får bara fragment från din vardag och sedan är det upp till varje läsare att koppla samman det du skriver och tolka det från den skeva synvinkeln.

Jag har fått intrycket när jag läst din db att du är en skön "arab" med ett stort hjärta och värme, men som sagt så gillade jag inte de bilder min hjärna skapade av fragmenten från ditt liv de senaste sidorna.

Är man snabb att dra slutsatser om sina medmänniskor i verkligheten är det inget mot hur snabb iaf jag är att göra det på ett forum, oavsett vad man haft för känsla tidigare. Något man borde fundera på kanske..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GENERALISEEEEEEEEEEERIIIIIIINGAAAAAAAAAR.

 

 

snälla, sluta skriva om detta.

 

Woot? Toffla på punis vis rules

 

Kändes sjukt ostandard med fb grejen :S

 

LoL... Inte många som kan balansera sina ranges så bra som Puni gör. Vi dödliga får nöja oss med att ibland få in det som favorit.

 

Men som sagt, jag berättar bara vad som funkat för mig och folk jag känner. Sen kan ju folk antingen följa min väg eller köra eget.

 

Jag gillar mitt race sas :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det du skriver om tjejer och förhållande stämmer jävligt bra, mina polare som "tofflar" undrar jämt vad de gjort för fel när de blir dumpade osv medan de som faktiskt är hårda när de behövs har haft samma brud 5år+.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...