Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

"Backhanden? Det är en forhand din jävla arab"

 

hahhaha

 

hur länge till är ni där? talle?

 

Talle e här till 1 april. Jag kommer o sakna honom som fan när han åker hem. Han e som min lillebror och jag älskar honom.

 

 

Jag ska bli som dig när jag blir stor! :h:

 

Stjärnfitta... du e så skööön :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma nu... full o hög och glad.

 

Terri kom över även om Talle inte vill det. Sorry bro. Hon ställde mig mot väggen och jag var tvungen o säga ja. Hon sover i min säng med Fatima vilket betyder no sex for me, men jag tar en for the team baby.

 

Så, vi var på den här kändisfesten med invite only. Köpte en jävligt fin skjorta för 900 rand som var av lokala desginers. Märket heter Thoman & Benno. Skjortorna är classy men så jävla fina så jag ska bara handla där framöver. Skjortan idag var mjölkfärgad med röda ränder på kragen och armslagen. Ville bära mina röda DC-skor men Fatima sa blank nej så det fick bli svarta Fred Perry i Mocka. Konsulterade festfixare sen, Fatimas bögbästis Mojo (cool namn liksom), och han sa att jag skulle haft de röda. Va fan... Jag om nån vet fashion for men liksom.. ska fan inte lyssna på henne mer när det gäller sånt.

 

Jag står vid baren o ska beställa drinkar till folk. Sitter en brud där i vit silverklänning som lyser som discolampa och börjar limma på mig som fan. Fatima håller sig i bakgrunden. Tycker det e konstigt. Jag försöker va trevlig men distanserad. Efter 35 min så går jag till Fatima o förklarar läget. Hon säger: va fan, gå tillbaka och bli kompis med henne, ta hennes nr. Varför tror du jag hållit mig undan?

jag: Wat?

Hon: Hon är en av sydafrikas mest kända skådespelerskor. Blir du polare me henne kommer hon o se till att vi kommer till kändisfester med gratisdricka osv.

jag: sure baby.

 

Så vi bytte nr och sen drog vi till cubana. Hon viskar i mitt öra: Kom till The Bronx sen.

 

Ska smasa henne imorn och tacka för kvällen osv. Får se om det här betyder kändisvärlden nu.

 

jag är så lycklig idag. Jag hoppas jag kan stanna här. NL200 har gått som skit. Förlorade 4 av 5 flips igår men spelade nl100 och där är det som att bara ta pengar fr barn. Kanske borde hänga där ett tag tills jag har en buffert jag e nöjd med. Jag kan nog dra in rätt bra med cash där också. Får se hur rullen mår.

 

Känner mig faktiskt orolig nu för första gången. Kanske bra så man skärper sig. Vill verkligen inte lämna Cape Town. Älskar stan. Älskar o hänga me Fatima. Älskar att Kris e här. Älskar att Talito e här även om han kliver 1 april. Mår bra.

 

edit: Terri som jobbar på Gucci har lovat o fixa rabatt. Såg ett par fina skor för 4k där idag. Jag sa till henne jag vill bara betala 1k. Hon sa hon kan fixa 2k. Jag sa sluta tönta dig, fixa 1k o jag köper. Till slut sa hon ok. Ska fan påminna henne om det. Gucci-skor för 1k är rena rama presenten liksom.

 

Alla hjärtans dag på söndag. Vet inte än va jag ska köpa till min vackra tös. Idag bar hon svart kort klänning och hon var så vacker att jag bara dog :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol vad du drar enoutare hela tiden

 

LoL... Smsade henne precis.. får se om det blir ett svar o en fortsättning. Berättade för brorsan. Businessminded som han är skriver han: Idiot, va väntar du på? Bli ihop med henne.

 

Riktigt sjukt, alla vet väl hur hett det är med skateskor när man går på krogen.

 

Bah, va vet du? :P

De är riktigt fina ffs....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var nog lätt euforisk när jag skrev mina inlägg inatt. Mkt kärlek där. Aja, även solen har fläckar.

 

Idag fyllde Fatimas gaypolare Mojo år så de hade en överraskningspartaj för honom på Primi Piatti. Hon hann inte med det själv så hon bad mig plocka upp en födelsedagstårta o lämna det på Primi senast kl 1. Kul o åka runt o jaga en tårta på morgonen när man är bakfull o eländig, men men...

 

Sen satt jag på Primi o tog en cappuccino o väntade in gubbarna fr stranden för vi skulle äta middag kl 15. Så kom jag på: SHIT.. det är alla hjärtans dag redan imorn o jag har inte köpt nåt.

Gick till en juvelerare på Waterfront, men de hade inget under 7k.. tänkte köpa en liten söt ring för runt 1k liksom. Inte för lite, inte för mkt.

 

Hoppar in i taxi o åker in till stan. Kl är 14.30 nu. Varenda juvelerare har stängt pga det är lördag... WTF. Så det blev ingen present. Hon sover länge på dan. Ska försöka smita iväg på morgonen kl 9 in till stan, köpa nåt och sen va hemma igen i tid innan hon vaknar så blir hon nog glad o nöjd.

 

Chunky-Terri, Talitos gamla pök, har visst fattat tycke för mig o uttryckt det för både talle o Fatima. Igår när vi var ute så var hon fett på och sa saker till fatima som: The day u decide to get off this persian carpet, I'm gonna jump on it, och I'm so mad at u fatima. He should be with me, not u.

 

Fatima höll god min men pikade henne nåra ggr tillbaka. Terri frågade om hon kunde sova över hos oss och Fatima sa ja innan hon fattade att hon borde fråga mig. Hon bad om ursäkt sen, men jag tänkte whatever, talito får gratis nuppa liksom.

 

Talle ville inte låta henne sova i hans rum för han är rätt trött på henne. Hon frågade om hon kunde dela säng med mig o Fatima. Va fan....

 

Här är man ute med sin tjej. Hon är uppklädd, het o ofattbart sexig. Hela natten har hon dansat och rört sin rumpa mot ens skrev. Det är nu man cashar in tid o kostnade och har sex med gudinnan man vart kåt på hela natten.... Va fan händer då? Talle vägrar ta one for the team och jag blir sexlös...

 

En-outaren fuckade mig igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var nog lätt euforisk när jag skrev mina inlägg inatt. Mkt kärlek där. Aja, även solen har fläckar.

 

Idag fyllde Fatimas gaypolare Mojo år så de hade en överraskningspartaj för honom på Primi Piatti. Hon hann inte med det själv så hon bad mig plocka upp en födelsedagstårta o lämna det på Primi senast kl 1. Kul o åka runt o jaga en tårta på morgonen när man är bakfull o eländig, men men...

 

Sen satt jag på Primi o tog en cappuccino o väntade in gubbarna fr stranden för vi skulle äta middag kl 15. Så kom jag på: SHIT.. det är alla hjärtans dag redan imorn o jag har inte köpt nåt.

Gick till en juvelerare på Waterfront, men de hade inget under 7k.. tänkte köpa en liten söt ring för runt 1k liksom. Inte för lite, inte för mkt.

 

Hoppar in i taxi o åker in till stan. Kl är 14.30 nu. Varenda juvelerare har stängt pga det är lördag... WTF. Så det blev ingen present. Hon sover länge på dan. Ska försöka smita iväg på morgonen kl 9 in till stan, köpa nåt och sen va hemma igen i tid innan hon vaknar så blir hon nog glad o nöjd.

 

Chunky-Terri, Talitos gamla pök, har visst fattat tycke för mig o uttryckt det för både talle o Fatima. Igår när vi var ute så var hon fett på och sa saker till fatima som: The day u decide to get off this persian carpet, I'm gonna jump on it, och I'm so mad at u fatima. He should be with me, not u.

 

Fatima höll god min men pikade henne nåra ggr tillbaka. Terri frågade om hon kunde sova över hos oss och Fatima sa ja innan hon fattade att hon borde fråga mig. Hon bad om ursäkt sen, men jag tänkte whatever, talito får gratis nuppa liksom.

 

Talle ville inte låta henne sova i hans rum för han är rätt trött på henne. Hon frågade om hon kunde dela säng med mig o Fatima. Va fan....

 

Här är man ute med sin tjej. Hon är uppklädd, het o ofattbart sexig. Hela natten har hon dansat och rört sin rumpa mot ens skrev. Det är nu man cashar in tid o kostnade och har sex med gudinnan man vart kåt på hela natten.... Va fan händer då? Talle vägrar ta one for the team och jag blir sexlös...

 

En-outaren fuckade mig igen.

 

Ge en, ta en... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla hjärtans dag. Misslyckades med att inköpa en present pga alla affärer stängde kl 2 på lördan o är stängda på söndan. kul.

Fatima var dock vänlig nog o ge mig dispens till imorn så det blir shopping på måndag.

 

Talito scorade sin andra tjej här. Jorene (kallas för Jo) är en tuff o skön tjej med mkt humor. Hon dansar som en gudinna och Fatima o hon bjöd oss på en fin show på Saint Yves.

Efteråt hos oss så gör Talle fulingen och säger att han ska lägga sig o drar till rummet. Jo går dit o låter honom massera hans fötter. Sen sätter hon sig i vardagsrummet med oss o dricker o tjötar. Jag bara: Varför sitter du här ute?

Hon: Äh, han låtsas ju att han ska sova men jag vet att han är klarvaken och väntar. Låt honom vänta en timme och lida.

Hahaha... en tjej i min smak helt klart. Talito kommer o få händerna full med den här.

 

Talle o Greken är på söndagsmarknad på Green Point vid fotbollsstadion. Jag lagade en lunch bestående av stekt kycklingfilé med råstekta tunna skivor av potatis. Sen läggs allt i en sjudande tomatsås och ris till.

 

Fatima drog till jobbet och jag försöker nog sova lite innan det blir dags för söndagsturren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aldrig träffat dig IRL men man får sköna bilder i huvudet när man ser bilder från tråden och tänker sig dig vid en spis. Lite kockmage sådär står o slänger med lite gryter sen dyker det upp massa persisk mat på bordet. Det lagas för lite persisk mat i världen :( minst lika god som israeliska, turkiska libanesiska kök etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aldrig träffat dig IRL men man får sköna bilder i huvudet när man ser bilder från tråden och tänker sig dig vid en spis. Lite kockmage sådär står o slänger med lite gryter sen dyker det upp massa persisk mat på bordet. Det lagas för lite persisk mat i världen :( minst lika god som israeliska, turkiska libanesiska kök etc.

 

Jag kallas för den halvnakna kocken. Lagar alltid mat i bara kallingar till Fatimas stora förfäran. Blir mer feeling då :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var nog lätt euforisk när jag skrev mina inlägg inatt. Mkt kärlek där. Aja, även solen har fläckar.

 

Idag fyllde Fatimas gaypolare Mojo år så de hade en överraskningspartaj för honom på Primi Piatti. Hon hann inte med det själv så hon bad mig plocka upp en födelsedagstårta o lämna det på Primi senast kl 1. Kul o åka runt o jaga en tårta på morgonen när man är bakfull o eländig, men men...

 

Sen satt jag på Primi o tog en cappuccino o väntade in gubbarna fr stranden för vi skulle äta middag kl 15. Så kom jag på: SHIT.. det är alla hjärtans dag redan imorn o jag har inte köpt nåt.

Gick till en juvelerare på Waterfront, men de hade inget under 7k.. tänkte köpa en liten söt ring för runt 1k liksom. Inte för lite, inte för mkt.

 

Hoppar in i taxi o åker in till stan. Kl är 14.30 nu. Varenda juvelerare har stängt pga det är lördag... WTF. Så det blev ingen present. Hon sover länge på dan. Ska försöka smita iväg på morgonen kl 9 in till stan, köpa nåt och sen va hemma igen i tid innan hon vaknar så blir hon nog glad o nöjd.

 

Chunky-Terri, Talitos gamla pök, har visst fattat tycke för mig o uttryckt det för både talle o Fatima. Igår när vi var ute så var hon fett på och sa saker till fatima som: The day u decide to get off this persian carpet, I'm gonna jump on it, och I'm so mad at u fatima. He should be with me, not u.

 

Fatima höll god min men pikade henne nåra ggr tillbaka. Terri frågade om hon kunde sova över hos oss och Fatima sa ja innan hon fattade att hon borde fråga mig. Hon bad om ursäkt sen, men jag tänkte whatever, talito får gratis nuppa liksom.

 

Talle ville inte låta henne sova i hans rum för han är rätt trött på henne. Hon frågade om hon kunde dela säng med mig o Fatima. Va fan....

 

Här är man ute med sin tjej. Hon är uppklädd, het o ofattbart sexig. Hela natten har hon dansat och rört sin rumpa mot ens skrev. Det är nu man cashar in tid o kostnade och har sex med gudinnan man vart kåt på hela natten.... Va fan händer då? Talle vägrar ta one for the team och jag blir sexlös...

 

En-outaren fuckade mig igen.

 

föreslå 3kant?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Talle o Greken är på söndagsmarknad på Green Point vid fotbollsstadion. Jag lagade en lunch bestående. av stekt kycklingfilé med råstekta tunna skivor av potatis. Sen läggs allt i en sjudande tomatsås och ris till.

 

Fatima drog till jobbet och jag försöker nog sova lite innan det blir dags för söndagsturren.

 

Du har väll kockhatt på dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fatimas polare, angolanska rapbandet Sandocan, är stora i Angola o andra portugisisktalande länder, såsom mocambique, som Fatima härstammar från.

 

Här är deras video. Fatima syns i en kort scen, i rosa bikinitopp, 3:43 - 3:44 in i videon.

 

Alla i videon är polare med varandra och en av de som är multimediastudent tog på sig ansvaret o göra den.

 

Ska nog se till o bli polare med de här pojkarna om de är kompisar med de här flickorna ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...