Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Hahaha... hade vart supernajs om hela "the game"-grejen var en enda stor level och Strauss i själva verket är oskuld :)

 

Pojkarna var ute igår på Saint Yves vars klientel i princip består av modeller. Bra ställe o starta på.

 

Kris fick prestationsångest men Talle lyckades öppna ett gäng set, bl a med en rysk modell, 2 norska brudar, och en het servitris (hired gun).

Hans endgame brister dock då det inte blev hångel eller number close. Men det artar sig... nästa gång ska jag fan med ut och visa vart skåpet ska stå.

 

Fuck Mystery, fuck style... vi kör ST-style out there :)

 

Btw fyller Kris år imorgon. Får se va vi hittar på. Den fega juggen vägrar hoppa bungy jump... patetiskt imo :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Under slutet av förra året drog jag in runt 500k kr och brände ungefär lika mkt på typ ingenting... Inte bra.

 

Dessutom har jag kommit på att jag är för lat och borde grinda mer seriöst. Nu när man är i SA så tänker man mer seriöst på spelet än man gjort innan, i takt med att man sprungit apdåligt.

 

Pratade med Talito och vi har bestämt oss för att försöka köra 3k händer per dag hela mars, och försöka ligga på det snittet i åtminstone 25 dagar... Lär ju förekomma några spelfria dagar.

 

Schema:

 

500 händer 10-11.

Frukost 11-11.30.

500 händer 11.30-12.30.

Stranden el. diverse dagsfördriv 12.30-16.

Middag vid stranden/seapoint/waterfront 16-17.

500 händer 17.30-18.30.

Paus 18.30-19.

500 händer 19-20.

Paus 20-22.

1000 händer 22-00.

 

Schemat ska följas i en månad, ser inte alldeles omöjligt ut, sen utvärdering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan, har inte sovit en blund inatt. En av de varmaste nätterna hittills och Fatima stängde visst fönstret när jag sov. Vaknade i en pöl av vatten som jag genererat i sänge (nej jag är ingen sängvätare).

 

Öppnade precis fönstret, men det är ovanligt vindstilla så det händer inte mkt. Fatima drog åt sig det tjocka täcket direkt, mumlade nåt om att "det är därför jag blir förkyld hela tiden" och däckade.

 

Förkyld my ass... det är fan 30-35 grader där ute redan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pojkar... håll er beef under kontroll här :)

 

Tyckte det såg häftigt ut med Mysteries svarta naglar så idag skaffade jag mig svart nagellack. Semi-goth ftw.

 

Fast det blev lite kladdigt. En teknikgren att applicera nagellack ju...

 

Måste nog köpa nagelglans också så att de glänser fint.

 

Slapp vaxa ryggen idag yippiiiiiii.. hon hade inte tid.

Blev dock bokat på onsdag kl 15 :(... då passar jag o talito på o ta varsin manikyr också.

 

Vi drog till waterfront sen och primi piatti för mat. De har skaffat en ny hostess. En söt ryska i svart aftonklänning som svängde på höfterna som bara den när hon gick omkring så rumpan under klänningen (i string lr utan trosor, vi kunde inte avgöra) hoppade omkring som små hundvalpar i en säck. Hon hade grymt goa tuttar också i en djup urringning.

 

Talito körde direkt "the game" på henne. jag backade upp med ett par neggningar.

 

Kris fyller år idag, och vi ska alla ut på onsdag o fira honom. jag sa till fatima o säga till henne o följa med.

 

Fatima berättade kort att hon, Dasha, är väldigt rik men får jobba på primi som hostess som en bestraffning av hennes föräldrar pga nåt hon gjort. hann inte gå in på varför, men ska obv. fråga ut Fatima när hon dyker upp hemma runt 23-tiden :)

 

Talito har lovat mig på heder o samvete att jag ska få se hennes tuttar. Vi ska fixa nåt så jag råkar komma in när hon är topless lr nåt... ordnar sig alltid. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Talito har lovat mig på heder o samvete att jag ska få se hennes tuttar. Vi ska fixa nåt så jag råkar komma in när hon är topless lr nåt... ordnar sig alltid. :)

 

hahaha din gamle gubbsjuke jävel;) Njut av denna gamla Hjalle o Heavy dänga istället för att fantisera över andra människors tuttar!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fatima tycker jag ser gay ut med nagellacket på, så vi får se hur länge jag får behålla mina fina svarta naglar. Man vill ju inte göra tjejen avtänd liksom. Såna undermedvetna influenser är livsfarliga.

 

Så, Dasha, ryskan, följer med ut på onsdag. Kris är smidig och säger till Fatima: Oh she sounds so nice, Sean told me about her tits and ass....

Vartpå jag fick en slap på huvet. Smidigt jugge.. han börjar la bli senil nu när han fyllt år :)

 

Hennes föräldrar är delägare i nåt monorailprojekt, loades sas, och hon får jobba ett tag nu som bestraffning för hon kraschat sin nya merca som hon fick i present... hårt liv.

 

En av gubbarna måste säkra henne nu så vi får in lite cash o inflytelserika kontakter ffs.

 

Idag har jag spelat mina 3k händer som planerat, väldigt nöjd med det. Nu blir det lite filmtittande och sen sova, för vi ska upp kl 10 enligt schema och spela 1k händer innan stranden :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kunde inte sova inatt alls. Rummet var som en bastu och Fatima ligger fullt påklädd i långbyxor och tröja, med täcke på. Fattar fan inte hur det ens är möjligt att klara av det där. Hon har fått en liten släng av förkylning så enligt henne ska man "svettas ut" det hela.

 

Hade fan gått upp och öppnat fönstret om jag orkat men jag bara låg totalt utslagen, svettades så sängen blev blöt och orkade inte gå upp. Framemot morgonen vaknar hon till o vill gosa bara för att möta irriterade Sean som bara snäser åt henne att öppna det jävla fönstret innan han dör.

 

Efter att fönstret öppnats så däckade jag behagligt innan Talito bestämmer sig för att komma in o väcka mig för att vi ska följa grindschemat... suck...

 

Jag sa till Fatima att antingen sover vi med fönstret öppet, eller så får hon gå o lägga sig i vardagsrummet framöver. Jag behöver min sömn om jag ska grinda 100k händer den här månaden.

 

Hon har jobbat som modell innan o hennes agent ringde och ville träffa henne med en fotograf idag för att ta några testbilder. Vet inte riktigt hur jag ställer mig till det. Det är ju söt o allt att hon är modell, men jag är aningen konservativ när det gäller va min kvinna har för sig.

 

Vi får se. Hon är en väldigt intelligent tjej och vet var gränserna går.

 

Idag händer nog inte mkt. Vi drar till stranden vid 4-tiden. Middag på nån uteservering, sen grind. Imorgon är det födelsedagskalas. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha Sean du låter ju som värsta bruden! Lyft på arslet och öppna fönstret. Alternativ 2 är att inte whina när du bara har dig själv att skylla att du bara legat o svettats ;)

 

F.ö. så tack för en riktigt bra och underhållande dagbok, uppskattas verkligen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra dokumentär av Ross Kemp om gängen i SA. Inget land jag skulle vilja hamna i fängelset i direkt =/

 

Gillar riten för att komma in i gäng #28. Vanligtvis blir man väl spöad gul och blå men de tar steget ännu längre och blir obv analsexade av generalen för att få vara med

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ligger på camps bay nu o solar. Brag: när vi anländer ser vi en grupp med runt 50 tjejer, genomsnittet i gruppen e heeet, som bildat en cirkel, dansar o sjunger på stranden. Verkar som de e fr spanien. Beat: ingen vaxning förrän imorn så man har ståpäls på ryggen. Variance: omöjligt o öppna ett set på 50 pers ändå. Kris o Talito lider mer än mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra dokumentär av Ross Kemp om gängen i SA. Inget land jag skulle vilja hamna i fängelset i direkt =/

 

Gillar riten för att komma in i gäng #28. Vanligtvis blir man väl spöad gul och blå men de tar steget ännu längre och blir obv analsexade av generalen för att få vara med

 

 

någon hade till slut påpekat det

 

gllllll sean

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...