Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Ja det är ju inte utseendet som gör att man får scoora, till skillnad från dig då...

 

Hahaha, du kommer ingenstans med falsk ödmjukhet mr magrutor. Folk här har sett hur jag ser ut ffs.

 

Update: Jorene (bruden som dansar med Talito hos oss i tidigare upplagd film) har visst blivit besatt av vår boytoy och bett Fatima om hans nr. När hon inte återkommit så ringde hon Fatima idag när vi alla satt i bilen och frågade om hans nr igen. Hon fick det och ringde för en halvtimme sen o ville hooka upp.

 

Talito, kall som han är, bad om att få återkomma till helgen. Tror den bruden kommer o knulla sönder honom. När hon var här, och jag frågade henne om hon skulle "hit talito 3 times" sa hon nåt i stil med:

I'm gonna fuck him so hard that he's gonna die :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här tränar vi inför dagens uppdrag. Jag står i Fatimas hem på rätt avstånd fr fönstret vilket gör att solens reflex i fönstret gör mig osynlig utifrån.

Talito spelar rollen av Danne Grek. Fatima och hennes bror Mauro agerar. Ser bra ut inför Dannes ankomst.

 

 

Ser ut som youtube krånglar. Är det nån som kan se det här klippet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Monumentalt fiasko alltså :(

 

Danne berättar. När bilen dök upp kände han igen Fatima o Jeff fr filmerna.

Jag såg inte Danne bakom stenen förrän det var försent. Han såg mig.

 

Danne säger: jag kände igen jeff o fatima. så kollar jag till höger o ser en ful jävel i solbrillor som filmar med sin kamera o då fattade jag direkt.

Fatima går mot honom o ser mig och säger till honom: You saw him right?

 

Hahahaha... Människor gör planer och gud skrattar åt dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Labola är en avgift en man betalar till en svart familj för att få gifta sig med deras dotter. Om frun sen föder en dotter kan man göra anspråk på "damaged goods" och få sin labola tillbaks. Det är va jag syftar till i slutet avseende Fatimas och min förestående giftermål i framtiden ;)

 

Kör även en parodi på fly, birdie fly.

 

Talito älskar barn.

 

Yvonne kallar visst barnet för "it" och Fatimas brorsa för "this", vilket tiltar Fatima. Självklart börjar jag kalla barnet för "that".

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Omg.... Sean har fått knulla första gången på en vecka. Ni ska se han, fucking duracell kanin med energi. Pratar, levlar, skuttar omkring som en jävla gräshoppa i lägenheten. en St som fått knulla i er närhet skall ni akta er för, torka den jäveln:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Talito raggade upp en norska i pitstopp-bussen. Hon pluggar visst här o åker hem i maj... Yani gott om tid yao...

 

Vi har bokat tid på Cubana kl 9 för mat o drick och vattenpipa. Sen bär det av till bargatan Long Street till ett ställe som heter Mama Africa. Ska visst va nåt på g där sa norskan.

 

cubana_greenpoint_1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...