Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Allt som är söder och öster om Grekland = araber

 

 

Verkligen säker på att du inte gått förbi nån högljudd, hårig, rostade solrosfrö-ätande individ med Mcdonaldspannband till ögonbryn i dina trakter? Kanske till och med har som granne?

 

MANNEN VI ÄR I SVERIGE OCKSÅ =)(#!%&!#¤/E#)"(!¤ ! EDIT EDIT EDIT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahaha... Jello din fjortis,,, väck inte den arab som sover. Vi vill inte få lyan här bortsprängd i en självmordsattack pga du tiltat honom liksom...

 

 

 

Jello.png

 

Lyan? Vet du vad c 4 gör med kvarteret? Oroa dig inte, självmordstankarna försvann snabbt efter jag frodade ner min halal JELLO som jag köpte från araben runt hörnet. Ingen gelatin lixom, enkelt, praktiskt och framförallt tiltdämpande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår halvskämten folk gjort här men vill på ett positivt sett säga att talito, kris och även du gör att partier såsom SD ej skulle behövas.. tyvärr är inte alla irakier, fyromaner och perser (mer här) som er :-(

 

Tack, o jag vill tillägga att den överväldigande majoriteten är som oss. Man behöver bara lära känna folk utan att fördomarna skrämmer iväg en innan.

 

Svennar däremot, det är ett folkslag jag inte tål. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår halvskämten folk gjort här men vill på ett positivt sett säga att talito, kris och även du gör att partier såsom SD ej skulle behövas.. tyvärr är inte alla irakier, fyromaner och perser (mer här) som er :-(
Ja, förvånar ju mig inte om du har dåliga erfarenheter från makedoner om du envisas med att kalla dem fyromaner face to face...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, förvånar ju mig inte om du har dåliga erfarenheter från makedoner om du envisas med att kalla dem fyromaner face to face...

 

Haha, vad gör dom då det är melodifestivalen på TV och Former Yogoslavian republic of macedonia får poäng, slår sönder TVn? Bojkottar SVT eller mordhotar arrangörerna av Eurovision-tävlingen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår halvskämten folk gjort här men vill på ett positivt sett säga att talito, kris och även du gör att partier såsom SD ej skulle behövas.. tyvärr är inte alla irakier, fyromaner och perser (mer här) som er :-(

 

Aha, är allt man behöver vara rolig och trevlig för att stanna i landet? ffs varför har ingen sagt nåt ! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, förvånar ju mig inte om du har dåliga erfarenheter från makedoner om du envisas med att kalla dem fyromaner face to face...

 

Lika bra de lär sig att de är Fyromaner. Makedonien är ju en provins i Grekland, och det vet alla med lite förstånd i skallen.

 

Haha, vad gör dom då det är melodifestivalen på TV och Former Yogoslavian republic of macedonia får poäng, slår sönder TVn? Bojkottar SVT eller mordhotar arrangörerna av Eurovision-tävlingen?

 

Fyromaner är inte så våldsamma. Sekler av att ha blivit rövknullade av greker, serber, kroater, bosnier och annat löst folk har lärt dem o hålla huvet nere o ta emot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...