Supertequila Postad 9 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2010 Ja det är ju inte utseendet som gör att man får scoora, till skillnad från dig då... Hahaha, du kommer ingenstans med falsk ödmjukhet mr magrutor. Folk här har sett hur jag ser ut ffs. Update: Jorene (bruden som dansar med Talito hos oss i tidigare upplagd film) har visst blivit besatt av vår boytoy och bett Fatima om hans nr. När hon inte återkommit så ringde hon Fatima idag när vi alla satt i bilen och frågade om hans nr igen. Hon fick det och ringde för en halvtimme sen o ville hooka upp. Talito, kall som han är, bad om att få återkomma till helgen. Tror den bruden kommer o knulla sönder honom. När hon var här, och jag frågade henne om hon skulle "hit talito 3 times" sa hon nåt i stil med: I'm gonna fuck him so hard that he's gonna die
Supertequila Postad 9 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2010 Här tränar vi inför dagens uppdrag. Jag står i Fatimas hem på rätt avstånd fr fönstret vilket gör att solens reflex i fönstret gör mig osynlig utifrån. Talito spelar rollen av Danne Grek. Fatima och hennes bror Mauro agerar. Ser bra ut inför Dannes ankomst. Ser ut som youtube krånglar. Är det nån som kan se det här klippet?
Snygglenn Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Ser ut som youtube krånglar. Är det nån som kan se det här klippet? Ja, upp med de andra nu!
Supertequila Postad 9 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2010 Ja, upp med de andra nu! Ser ut som youtube behandlar den andra filmen nu... så fort youtube bestämt sig för o sluta krångla åker den upp. 3 filmer totalt.
Supertequila Postad 9 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2010 Ok... vi var lite sena så Danne lyckas smita iväg med egen taxi. TILT. Plan B utformas i all hast.
Supertequila Postad 9 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2010 Plan B utförs. Lite blåsigt utanför oss. Den vita bilen som smyger bakom är Jeff och Fatima. Lägg märke till polisbilen som står parkerad utanför oss (för att bevaka byggnadsarbetarna).
Supertequila Postad 9 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2010 Monumentalt fiasko alltså Danne berättar. När bilen dök upp kände han igen Fatima o Jeff fr filmerna. Jag såg inte Danne bakom stenen förrän det var försent. Han såg mig. Danne säger: jag kände igen jeff o fatima. så kollar jag till höger o ser en ful jävel i solbrillor som filmar med sin kamera o då fattade jag direkt. Fatima går mot honom o ser mig och säger till honom: You saw him right? Hahahaha... Människor gör planer och gud skrattar åt dem.
DavidDuzak Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 synd att han inte läste här och drog en sk "level"
Supertequila Postad 9 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2010 Labola är en avgift en man betalar till en svart familj för att få gifta sig med deras dotter. Om frun sen föder en dotter kan man göra anspråk på "damaged goods" och få sin labola tillbaks. Det är va jag syftar till i slutet avseende Fatimas och min förestående giftermål i framtiden Kör även en parodi på fly, birdie fly. Talito älskar barn. Yvonne kallar visst barnet för "it" och Fatimas brorsa för "this", vilket tiltar Fatima. Självklart börjar jag kalla barnet för "that".
Metaddict Postad 10 Februari , 2010 Rapport Postad 10 Februari , 2010 Sjukt, jag känner fan också en "Danne Grek"
talito Postad 10 Februari , 2010 Rapport Postad 10 Februari , 2010 Omg.... Sean har fått knulla första gången på en vecka. Ni ska se han, fucking duracell kanin med energi. Pratar, levlar, skuttar omkring som en jävla gräshoppa i lägenheten. en St som fått knulla i er närhet skall ni akta er för, torka den jäveln:twisted:
Supertequila Postad 10 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2010 Mmm jobbigt med tunna väggar i lyan...
Supertequila Postad 11 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2010 Idag hade vi mästerskapet Cape Town Open i beach-racket-ball på Clifton Beach. Jag vann i överlägsen stil med Talito som god tvåa. Greken hamnade på sista plats. Rapporteringen har sina brister och talito tror att han är journalist för national geographic mitt i allting, men men...
Supertequila Postad 11 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2010 Talito raggade upp en norska i pitstopp-bussen. Hon pluggar visst här o åker hem i maj... Yani gott om tid yao... Vi har bokat tid på Cubana kl 9 för mat o drick och vattenpipa. Sen bär det av till bargatan Long Street till ett ställe som heter Mama Africa. Ska visst va nåt på g där sa norskan.
Supertequila Postad 11 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2010 Kul o se Dannes reaktioner de första dagarna här. Påminner om en själv när man precis anlänt. Det första man lägger märke till är alla jävla lyxbilar som cruisar omkring, renheten och hur säkert det faktiskt är. Danne ska få se lite St Yves-chicks imorn. Då blir han nog glad
Supertequila Postad 11 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2010 Match om silver. Araben krossar greken.
Ncrio Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 Vet inte om du käkat kudu än, men det är helt sinnessjukt gott kött! beställ på mama africa
boman Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 ser det ut som att st behöver mattips?
Starfitter Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 ser det ut som att st behöver mattips? "Är magen glad så är människan glad"
Ncrio Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 Kanske kan bjuda sin gasell om inte annat
Alfredo__ Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 "Är magen glad så är människan glad"
Staahla Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 ser det ut som att st behöver mattips? Ser snarare ut som Talito och greken behöver mattips, ST har pondus.
pastan Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 Match om silver. Araben krossar greken. "Backhanden? Det är en forhand din jävla arab" hahhaha hur länge till är ni där? talle?
Recommended Posts