Supertequila Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2010 Allt som är söder och öster om Grekland = araber imo. Lol, trodde det var öster om Finald, söder om Danmark för din del din gamla get.
Alfredo__ Postad 8 Februari , 2010 Rapport Postad 8 Februari , 2010 Sydafrika = araber? Kina = araber? Iran = araber? That's just ignorant boy Edit: Det är för övrigt inget fel på araber. Talito är arab o soft som en perserkatt Söder om Algeriet = Mörkhyade Öster om Afghanistan = Gula Resten är araber
talito Postad 8 Februari , 2010 Rapport Postad 8 Februari , 2010 Allt som är söder och öster om Grekland = araber Verkligen säker på att du inte gått förbi nån högljudd, hårig, rostade solrosfrö-ätande individ med Mcdonaldspannband till ögonbryn i dina trakter? Kanske till och med har som granne? MANNEN VI ÄR I SVERIGE OCKSÅ =)(#!%&!#¤/E#)"(!¤ ! EDIT EDIT EDIT
stevebc Postad 8 Februari , 2010 Rapport Postad 8 Februari , 2010 blir förvirrad.. steve, syftar sina sista bokstäver på steve-basecamper? bc som i Before Christ tror jag.Hahaha, mina initialer (efternamnet). Har varit standard som online-nick i typ 18 år. edit: hahaha nice prank, film osv kommer?
jello Postad 8 Februari , 2010 Rapport Postad 8 Februari , 2010 MANNEN VI ÄR I SVERIGE OCKSÅ =)(#!%&!#¤/E#)"(!¤ ! EDIT EDIT EDIT vi vet
Supertequila Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2010 Hahahaha... Jello din fjortis,,, väck inte den arab som sover. Vi vill inte få lyan här bortsprängd i en självmordsattack pga du tiltat honom liksom...
jello Postad 8 Februari , 2010 Rapport Postad 8 Februari , 2010 Hahahaha... Jello din fjortis,,, väck inte den arab som sover. Vi vill inte få lyan här bortsprängd i en självmordsattack pga du tiltat honom liksom... det är en risk jag är villig att ta
talito Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Hahahaha... Jello din fjortis,,, väck inte den arab som sover. Vi vill inte få lyan här bortsprängd i en självmordsattack pga du tiltat honom liksom... Lyan? Vet du vad c 4 gör med kvarteret? Oroa dig inte, självmordstankarna försvann snabbt efter jag frodade ner min halal JELLO som jag köpte från araben runt hörnet. Ingen gelatin lixom, enkelt, praktiskt och framförallt tiltdämpande.
Glödlampan! Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Jag förstår halvskämten folk gjort här men vill på ett positivt sett säga att talito, kris och även du gör att partier såsom SD ej skulle behövas.. tyvärr är inte alla irakier, fyromaner och perser (mer här) som er
Supertequila Postad 9 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2010 Jag förstår halvskämten folk gjort här men vill på ett positivt sett säga att talito, kris och även du gör att partier såsom SD ej skulle behövas.. tyvärr är inte alla irakier, fyromaner och perser (mer här) som er Tack, o jag vill tillägga att den överväldigande majoriteten är som oss. Man behöver bara lära känna folk utan att fördomarna skrämmer iväg en innan. Svennar däremot, det är ett folkslag jag inte tål.
León Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Jag förstår halvskämten folk gjort här men vill på ett positivt sett säga att talito, kris och även du gör att partier såsom SD ej skulle behövas.. tyvärr är inte alla irakier, fyromaner och perser (mer här) som er Ja, förvånar ju mig inte om du har dåliga erfarenheter från makedoner om du envisas med att kalla dem fyromaner face to face...
Staahla Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Svennar däremot, det är ett folkslag jag inte tål. Trots att du träffat praktexemplar som mig?
Glödlampan! Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Ja, förvånar ju mig inte om du har dåliga erfarenheter från makedoner om du envisas med att kalla dem fyromaner face to face... Haha, vad gör dom då det är melodifestivalen på TV och Former Yogoslavian republic of macedonia får poäng, slår sönder TVn? Bojkottar SVT eller mordhotar arrangörerna av Eurovision-tävlingen?
boman Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 tror inte greken någonsin kommer gå på den där..
talito Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Jag förstår halvskämten folk gjort här men vill på ett positivt sett säga att talito, kris och även du gör att partier såsom SD ej skulle behövas.. tyvärr är inte alla irakier, fyromaner och perser (mer här) som er Aha, är allt man behöver vara rolig och trevlig för att stanna i landet? ffs varför har ingen sagt nåt !
Supertequila Postad 9 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2010 Trots att du träffat praktexemplar som mig? Wat, är du SVENNE? Har alltid trott att du var Romer, a.k.a zigenare.
Supertequila Postad 9 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2010 Aha, är allt man behöver vara rolig och trevlig för att stanna i landet? ffs varför har ingen sagt nåt ! Vem fan har sagt att du är så jävla rolig då Saddam Jr?
Supertequila Postad 9 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2010 Ja, förvånar ju mig inte om du har dåliga erfarenheter från makedoner om du envisas med att kalla dem fyromaner face to face... Lika bra de lär sig att de är Fyromaner. Makedonien är ju en provins i Grekland, och det vet alla med lite förstånd i skallen. Haha, vad gör dom då det är melodifestivalen på TV och Former Yogoslavian republic of macedonia får poäng, slår sönder TVn? Bojkottar SVT eller mordhotar arrangörerna av Eurovision-tävlingen? Fyromaner är inte så våldsamma. Sekler av att ha blivit rövknullade av greker, serber, kroater, bosnier och annat löst folk har lärt dem o hålla huvet nere o ta emot.
Supertequila Postad 9 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2010 tror inte greken någonsin kommer gå på den där.. Update med filmer fr idag följer snart. Uppladdning sker as we speak.
Supertequila Postad 9 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2010 pepprar f5 på urmy's vis Bör va klar om 15 min om allt går som det ska. Linan här är ganska så långsam. Vi kommer nog o uppdatera till snabbare i veckan nu när vi lyckats förhandla ner hyran till 7k per månad.
talito Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Vem fan har sagt att du är så jävla rolig då Saddam Jr? Ja det är ju inte utseendet som gör att man får scoora, till skillnad från dig då...
Recommended Posts