Gå till innehåll

Nezor

Members
  • Innehåll Antal

    70
  • Gick med

  • Besökte senast

Converted

  • Nick på pokerrum
    Nezor

Nezor's Achievements

Advanced Member

Advanced Member (3/3)

0

Anseende bland gemenskapen

  1. Är det så illa att ingen lirar någon poker i metropolen Motala?
  2. Lever pokern i Motala? Har lite abstinens och behöver spela...
  3. Har ni planer på att göra den mobila klienten lite mera mobil i framtiden, dvs användbar för mobila utlandsresenärer?
  4. Har upgraderat och kör på .eu enligt länken ovan men får likväl felmeddelande om att det inte går att spela från landet jag befinner mig i . Hur göra? Testat i Macau och Filippinerna med samma resultat. Laptop-klienten funkar dock felfritt.
  5. Beror ju på vad man vill ha. Har varit i princip i alla hörn av detta land och för mig är ♥Samui♥ nöten. God Jul!
  6. Samma här och jag tror vi är långt ifrån unika i det hänseendet. Därför är det inte så konstigt att dom har svårt att få folk att spela SM hos dom.
  7. Kanske lägga till ett "high roller"-event?
  8. +1 Man har ju inte direkt visat sig va spelarnas aktör. Spelare är inte dumma. Man lämnar gärna ett skjunkande skepp. Att det är stort företag, skattefritt och svenskt väger lite när man slaktar relationerna till sin kundstock. Undrar hur i helsike man kan ha en så bristande kundsupport som man har. Görs tydligen ingen kvalitetsuppföljning alls av de som sitter vid rodret. Undrar hur många av de som spelade inte var Unibet-anställd, fribiljettsklonkare och sponsrade spelare. ps. Mer Unibet-trådar så jag kan få whina lite mer
  9. Precis. Du gillar att bli rövknullad för mindre än €215 medans jag inte tillåter någon i närheten av mitt brunöga. Mm, låter klokt att bli avstängd från sin arbetsplats i ett år och inte ens bli kompenserad med en dagslön. Vill dock påpeka, igen, att mitt "gnällande" inte är av monetär anledning. Det är ett skitbolag som hanterar sina kunder som avföring. Ju fler som blir uppmärksammade på det desto bättre. Vi tycker olika som sagt. Du är en som sväljer satsen. Jag står gärna upp för mig själv om jag blir felhandlad. Det är vi alla glada för då du inte tillfört någonting.
  10. Hoppas för allt i världen att inte Unibet arrangerar iaf! Jag tror inte det. Vore ju tjänstefel av Pokerförbundet att dela ut det till dom igen. Hur mycket av marknadsföringsdelen tycker ni egentligen förbundet respektive arrangerande sajt ska sköta? Förbundets roll borde ju bara va att se till att man ökar statusen på SM genom avtalet med arrangören/arrangörerna som sedan måste spänna med musklerna lite. Man behöver ju inte ens va Kebnekaise för att inse att det kanske inte ens behövs jätteinsatser av arrangören för att öka värdet av arrangemanget. Bara lite kreativitet. Men då får man ju välja en arrangör som har lite kreativitet och då går iaf Unibet bort innan man än börjat bokstavera ordet. Edit: Ett första kriterium borde va att välja en sajt som prioriterar arrangemanget. Se signaturen.
  11. Trots att det tog dig 16 dagar att läsa igenom tråden igen så har du inte blivit smartare. Kanske jag är delskyldig och inte förklarat allt tydligt nog tidigare så jag gör det igen. Inte för att det spelar någon roll utan för att jag tycker synd om dig. Du kanske har hela din bankrulle på $11 på Unibet? Sak samma, se nedan: - du blev avstängd på Unibet samt övriga MG-siter för att MG hade stängt av ditt konto. Korrekt FEL. Jag var aldrig avstängd på hela MG-nätverket. Unibet hävdade initialt att jag gjort något fel hos dom. Ändrade sig sedan och sa att incidenten skett på någon annan klient. Har bett om förtydligande. Varken Unibet eller MG har någon kommentar. - du klagade hos Unibet Korrekt Bingo! - felet skedde på någon annan site än Unibet Korrekt Inte klart - avstängningen från MG upphörde Korrekt FEL. Var aldrig avstängd på hela MG - Unibet missade den informationen Korrekt BINGO! Unibet missade dessutom att kontrollera den information fyra gånger efter påpekanden - du har inte förlorat några pengar Korrekt Beror på hur man ser det. Rätt i den bemärkelsen att jag inte kunnat spela där. Fel då jag inte med säkerhet kan säga om där fanns pengar. Unibet vill inte ge mig svar. Sedan kan man ju hävda att jag till föjd av detta inte fått in samma spelvolym och kanske dessutom spelat sämre på grund av Unibets behandling av mig och därmed tappat mycket av min förväntade "lön". - du fick 2000kr i kompensation av Unibet Fel. Skulle vara €215? Men du kanske tycker att €2000 hade varit ett mer skäligt belopp för dina besvär att inte kunna spela på Unibet Jag har inte någonstans här nämnt att jag ens ville ha pengar. Men visst €2k hade väl dom flesta hellre tagit än €215 om det erbjudits. - du är sur på Unibet Fel. Du är jävligt sur och långsint på Unibet Att jag är mindre glad på Unibet tack vare deras enorma kundnonchalans är nog inte unikt för mig. Om jag sedan är långsint är väl helt upp till mig. Om jag anser att problemet inte till fullo är löst så tycker jag att jag har rätt att fortsätta min "kampanj". Är man ett skitbolag som Unibet så får man också va beredd på att det kommer svida till lite om man bajsar på fel person. - du vill ha en offentlig ursäkt. :lol: :lol: Tycker inte att det hade varit orimligt att Unibet, i egenskap av SM-arrangör och som ett av Sveriges största spelbolag, hade en representant här på Sveriges största pokerforum. Att någon därifrån sedan hade offrat två minuter på att skriva två söta rader i denna tråden hade ju garanterat ökat mysfaktorn och jag hade varit åtminstone lite gladare. Låt mig ta ett exempel: Du kommer på din flickvän (du får försöka tänka att du är ihop med någon som tycker om dig även om det är svårt) i sängen med din bästa vän Håkon och din far. Ett par dagar senare när du gråtit har du ett samtal med din (ex)flickvän. Skulle du då föredra att hon säger "Förlåt!" eller "Faan Kebne, din far är så mycket mer man än du någonsin kommer att bli. Vilket skönt knull! Föresten, Håkon och jag har pippat under hela tiden vi varit tillsammans."? Vad jag vill säga, om det inte framgår (du verkar ju hålla Unibet-intelligens), är att ord kan göra skillnad. Update: Försökte nå Unibets support i en annan angelägen fråga rörande SM. Talade med två olika personer på support ca sju dagar innan SM. Ingen kunde hjälpa mig men man skulle återkomma. Fortfarande ingen som har hört av sig och frågan är numera inte aktuell då SM redan passerat. Well done!
×
×
  • Skapa nytt...