Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic

Supertequila

Recommended Posts

Har för mig att det kom en ny lag för nåt år sen som gör det olagligt att använda någon annans trådlösa nät utan tillstånd vare sig det är kodat eller inte.

Att hacka in sig, och använda, någons skyddade nätverk är verkligen inte lagligt.

Vet inte hur moddarna tar det om jag skulle posta länkar till sådana program, så jag avböjer nog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilt.

Igår drog jag o nåra pokerpolare ut på stan. Efter otaliga utgångar till push o nivå brukar vakterna vara snälla nog o släppa in mig o mitt sällskap före kön.

Så kommer vi till push o Talito är 21 men ser yngre ut, så jag vet att det kan bli knepigt, men man kan ju fråga.

Vakten säger, ledsen, men han ser för ung ut. Ok då. Vi drar till Nivå. Där har de aldrig nekat mig.

Kommer dit o vakten som jag känner säger: Vi bestämmer inte här längre, ta det med tjejen med listan.

Nu står en liten sak där framme. Jag var förvånad att det inte fanns någon kö alls utanför vare sig push lr nivå, där det vanligen brukar stå horder med människor.

Hon frågar om jag står på listan. Jag bara, eh.. nej, varför skulle jag göra det? (ser ingen kö liksom)

Hon: då är jag ledsen.

jag: du är ny här va? för jag känner inte igen dig.

Hon: ja, jag är ny, men jag kommer o va här framöver hela tiden.

jag: så du vet egentligen inte vem som är vem o vem som är stammis?

hon: jag går efter listan.

jag: ok... o vem sätter upp listan?

hon: festfixaren.

jag: ok, vem är festfixaren?

hon: olika, olika helger.

jag: är det x, y, z (nämner nåra festfixare som jag känner som brukar ha nivå varav en är min mammas sambos son)?

hon vänder sig om o bara går!

Vakten säger att stureplansgruppen har sänt henne för att "rensa upp". Va fan betyder det?

Kan tänka mig att det här har med saken o göra:

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.245169-knivskuren18-aring-allvarligt-skadad

I alla fall blir jävligt lack på det här. En underbetald gorilla ska stå vi dörren och agera på ett sätt som totalt motverkar krögarens ekonomiska intressen.

Så jag ropar tillbaks kärringen o säger: Så ditt jobb är att tillgodose krögarens intressen här eller?

Hon: ja.

jag: bra. Då vill jag köpa 3 bord och 3 helrör på rak arm tack.

hon: alla bord är redan köpta.

Hahahhaa.. eller hur. Stället var helt tomt. Vakten sa att hon hade avvisat hur många som helst. Rensa lite. Kan tänka mig att hon fått order o inte släppa in blattar. Kan tänka mig att knivdåden var nåt bråk bland invandrargäng för jag hörde att OG hade hängt där.

Fucking jävla idioter, skit i att jag förra månaden brände 40k i eran bar.

Ska bli kul o flytta snart.

Länk till kommentar

Tilt.

Igår drog jag o nåra pokerpolare ut på stan. Efter otaliga utgångar till push o nivå brukar vakterna vara snälla nog o släppa in mig o mitt sällskap före kön.

Så kommer vi till push o Talito är 21 men ser yngre ut, så jag vet att det kan bli knepigt, men man kan ju fråga.

Vakten säger, ledsen, men han ser för ung ut. Ok då. Vi drar till Nivå. Där har de aldrig nekat mig.

Kommer dit o vakten som jag känner säger: Vi bestämmer inte här längre, ta det med tjejen med listan.

Nu står en liten sak där framme. Jag var förvånad att det inte fanns någon kö alls utanför vare sig push lr nivå, där det vanligen brukar stå horder med människor.

Hon frågar om jag står på listan. Jag bara, eh.. nej, varför skulle jag göra det? (ser ingen kö liksom)

Hon: då är jag ledsen.

jag: du är ny här va? för jag känner inte igen dig.

Hon: ja, jag är ny, men jag kommer o va här framöver hela tiden.

jag: så du vet egentligen inte vem som är vem o vem som är stammis?

hon: jag går efter listan.

jag: ok... o vem sätter upp listan?

hon: festfixaren.

jag: ok, vem är festfixaren?

hon: olika, olika helger.

jag: är det x, y, z (nämner nåra festfixare som jag känner som brukar ha nivå varav en är min mammas sambos son)?

hon vänder sig om o bara går!

Vakten säger att stureplansgruppen har sänt henne för att "rensa upp". Va fan betyder det?

Kan tänka mig att det här har med saken o göra:

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.245169-knivskuren18-aring-allvarligt-skadad

I alla fall blir jävligt lack på det här. En underbetald gorilla ska stå vi dörren och agera på ett sätt som totalt motverkar krögarens ekonomiska intressen.

Så jag ropar tillbaks kärringen o säger: Så ditt jobb är att tillgodose krögarens intressen här eller?

Hon: ja.

jag: bra. Då vill jag köpa 3 bord och 3 helrör på rak arm tack.

hon: alla bord är redan köpta.

Hahahhaa.. eller hur. Stället var helt tomt. Vakten sa att hon hade avvisat hur många som helst. Rensa lite. Kan tänka mig att hon fått order o inte släppa in blattar. Kan tänka mig att knivdåden var nåt bråk bland invandrargäng för jag hörde att OG hade hängt där.

Fucking jävla idioter, skit i att jag förra månaden brände 40k i eran bar.

Ska bli kul o flytta snart.

Man kanske skulle ge Nivå en chans till då. :-)

Länk till kommentar

Rolig fotbollsutmaning Mr Tequila.

Något av lagen saknar möjligen inte målvakt? Även om det bara skulle vara på träningarna hade jag gärna hjälpt till. Man kanske kan höja svårigheten att göra mål lite om ni nu inte redan har ok målvakter vill säga.

Lycka till med pokern och fotbollen. Alltid roligt att följa framgångsrika pokerspelande annedalsboende.

/Annedalsbo(Övre Husargatan)

Länk till kommentar

Något av lagen saknar möjligen inte målvakt? Även om det bara skulle vara på träningarna hade jag gärna hjälpt till. Man kanske kan höja svårigheten att göra mål lite om ni nu inte redan har ok målvakter vill säga.

Lycka till med pokern och fotbollen. Alltid roligt att följa framgångsrika pokerspelande annedalsboende.

Fan va nice. Du får gärna hänga på o träna med oss.

Nästa träning är 18e, Lisebergshallen, 20.30-22.

http://www.facebook.com/event.php?eid=180080841346&index=1

PMa mig om du är sugen så byter vi nr o sånt.

Länk till kommentar

Mr M3lee.. tack för att du dök upp på träningen och presterade GRYMT. Hela laget var så superimpad av ditt målvaktsspel, fucking kinesiska muren ffs.

Synd att du inte kunde va med på dagen match.

Recap for the masses:

Shahin89 är nere o hälsar på. Killen är ännu grymmare IRL än va man kan föreställa sig. Big Up for the persian whiner from Sthlm.

Matchen spelades kl 10 imorse. jag hade nåra polare fr sthlm som dök upp och bor hos mig nu + Shahin, så vi satt o festade hos mig fredagsnatten vilket resulterade i 1 timmes sömn innan matchen.

Vi dök upp och presterade bra, trots att vi var lite sega och laget var lite nervöst. Första matchen slutade 2-1 till motståndarna men vi hade grymt många chanser med bl a ett öppet mål som missades.

Det var så många som dök upp så vi gjorde en miniturnering sen med 3 lag där vi körde herren på täppan där laget som gjorde 1 mål fick stanna kvar, eller så efter 5 min så bröts mathcen. Och nu kom vårt lag i gång när nyvakenheten släppte och vi vann 6 matcher i rad och totalt dominerade matcherna så totalt sett är jag nöjd

Vi ska nog ha en rematch snart men Persepolis var grymt imponerade av spelet vi visade upp trots att vi var otränade och bara tränat ihop 4-5 ggr.

Vår målvakt var vår stora svaga länk faktiskt och hade vi haft M3lee så hade vi nog vunnit matchen.

Personligen är jag nöjd med min egen insats. Jag höll backlinjen tätt och tror inte att de nån gång kom förbi min kant. Även passningsspelet som hackat på träningarna med träfot släppte äntligen och jag lyckades lägga fina långpass och även vara med i väggspel, snabb kortpassningsspel, och en del fina ruscher.

Vi ska nog hålla igång träningarna med 2 ggr i veckan och ska möta ett albanskt fotbollslag fr S-sund som består av en del gamla polare som är fotbollsspelare.

Nu har vi vaknat till och börjat förfesta. Det blir förfest på Vasastan, och sen möjligen Peacock. Får se var vi hamnar med tanke på att några i sällskapet är enbart 20. Det löser sig alltid.

Pokern går dåligt. Ligger 11k back. Kollade i PT3 och backet står 4-5 set som förlorat mot färgdrag som träffat, samt ett gäng AA, KK, QQ. Ligger faktiskt 2k back på AA den här månaden vilket inte tillhör det vanligaste.

Blir att gå ner till nl2-400 och grinda tillbaks backet. Hinner jag dra in 5-6k innan månaden är slut så är jag nöjd för tillsammans med RB ger det BE-månad vilket är jävligt skönt när man är 11k in i hålet.

Men enough om poker. IRL tar företräde idag :)

Länk till kommentar

ok fcking bad beat bitches.

AK är en tight tjej jag känner. Hon är gift. Vi hade förfest hos mig idag. Sju 20 åriga tajta bimbos, hon o hennes polare K.

AK o jag har haft en flört på g ett tag. Vi drar ut allihopa. AK håller på o grovhånglar med mig. Hon ska sova över hos mig. Fucking saken är set lr hur?

Samtidig klistrar en av de 20 åriga bimbobrudarna som har pojkvän på mig. Jag frågar henne i balkongen: Så du är typ upptagen? Hon: mmm nah.... låter bra.

Sen inne på stället träffar jag en afrikanska (u know me bitches). Hon är fr Sydafrika. Vi håller på o hånglar o grejer o hon vill slagga hos mig. Jag säger Nej pga AK ska ju slagga hos mig. jag tar hennes nr men hon lär inte komma ihåg mig imorn. Whatever.

Jag avfärdar den 20åriga tajta bruden också för saken är set ffs.

AK bestämmer sig för o ta taxi hem efter att ha grovhånglat med mig på klubben. Hon vet att om hon sover över så blir det action. Hennes polare K övertalar henne o åka hem.

Så nu är jag aspackad o stenhög o 3 brudar väcka.... FFS Fucking bad beat jävla fucking helvetes jävla fucking shit.

Whatever, om en månad Sydafrika och knulla lättfotade jävla brudar. Fuck that shit.

Ibland åker man på enoutaren.

16k ner för månaden också. Livet leker.

Blir grind på nl200 hela nästa månad för o läka såren.

Positivt i eländet? Har grindat 45k händer redan och det är månadsrekord. Lär bli 5k RB. Det behövs.

Helvete också att jag lyckades bränna 3 chanser..... va fan.

Nu blir det fylle- och koksgrind. Har aldrig backat tidigare under dessa tillstånd.

FUCK. FML. Hur fan kunde jag bränna 3 heta lägen? Jag förjänar inte o vara Supertequila....

F U C K

F U C K

F U C K

50 cent rullar på i bakgrunden o säger:

I fuck pussy for free, Im hitting that...

Fuck u 50.

Edit: Nyktrat till lite. En viss mått av politisk korrekthet infogas.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...