Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Igår blev det lunch med microlimitfiskarna heltok och Hjort. Självklart var lunchen väldigt GTFO och nivån på pokersveriges ackumulerade pokerteoretiska kunskap höjdes ett par snäpp. :mrgreen:

 

Var på ett café sen och gick på toaletten. Ser den här skylten på dörren. Nu vill jag se om fler tänker som jag.

Om ni skulle sett en sån skylt på insidan av en toalettdörr, hade ni reagerat? Vad hade ni tänkt?

 

20091105562.th.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här var nog bland det vackraste jag sett på länge.

Han föreställer hennes rädsla. Hon är klädd i en glad grön färg och han i svart. Man ser hur hon försöker komma undan hela tiden och hur han klamrar sig fast som klister. Han är en b-boy och man ser hur koreografen implementerat en del av hans moves i dansen. I slutet när hon äntligen överkommer, och tycker ner rädslan är ju bara episkt.

 

Och att se det här fr två dansare som varit kritiserade under hela säsongen var ju bara extremt oväntat.

 

51.10 in i filmsekvensen, Legacy och Cathrine.

 

http://www.ninjavideo.net/video/46827

 

p.s ni måste aktivera ninjavideo helper (röd text) innan ni kan se det. Kommer o klistra in flash-länken så fort den är uppe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow... serien Flash Forward börjar ta riktig fart nu. Efter ett grymt pilotavsnitt följt av ett lika bra andraavsnitt så tappade serien lite fart, men det här sista avsnittet höjde nivån igen. Hoppas bara de inte gör en "Lost" utav den här, utan vi får se en upplösning.

 

Nu blir det "The Office", sen lunch på Shiraz.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har vart en ganska tråkig månad hittills resultatmässigt. Spelat typ 5k händer, ganska oinspirerat. Har inte hänt mkt heller. Låg typ 2k back tot.

 

Av ren tristess, och eftersom ingen ville ge mig action HU, köpte jag in mig för 1k på 10-20-bord HU mot en tysk som jag inte spelat mot förut.

Innan vi hunnit spela 10 händer fylldes bordet.

 

Tappade ett set mot riverflush, och drog ut AA med KQ (flop K, river K), men den här handen satte mig break even för månaden. Klev fr bordet efter handen.

 

BossMedia Game #1853293643: Table Table TH 605 - €10.00/€20.00 - No Limit Hold'em - 16:21:57 - 2009/11/06

Seat 1: Flortsch (€2057.00)

Seat 2: OBOLL! (€2534.00)

Seat 4: herrkasten (€1970.00)

Seat 5: Leo-Drake (€1436.50)

Seat 3: Chandis (€2030.00)

OBOLL! posts the small blind of €10.00

Chandis posts the big blind of €20.00

Flortsch is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Leo-Drake Ace of ClubsAce of Diamonds

herrkasten raises €57.50

Leo-Drake raises €202.50

Flortsch folds

OBOLL! folds

Chandis goes all-in with €2030.00

herrkasten folds

Leo-Drake goes all-in with €1436.50

*** FLOP *** 2 of DiamondsKing of Hearts6 of Spades

*** TURN *** 2 of DiamondsKing of Hearts6 of SpadesAce of Hearts

*** RIVER *** 2 of DiamondsKing of Hearts6 of SpadesAce of Hearts3 of Diamonds

*** SUMMARY ***

Total pot €2937.50 | Rake €3.00

Board: 2 of DiamondsKing of Hearts6 of SpadesAce of Hearts3 of Diamonds

Flortsch won (€0.00), mucks

OBOLL! won (€0.00), mucks

Chandis won (€0.00), showed King of DiamondsKing of Spades

herrkasten won (€0.00), mucks

Leo-Drake won (€2937.50), showed Ace of ClubsAce of Diamonds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså ordvalen, upplägget, anmaningen... allt på pappret tyder ju väldigt starkt på en sak...

 

Kan säga att Hjort och Stellas Pokermanager, Dagge, knäckte det direkt. Vill gärna tro att det är mer än oss 3 som har deduktiv förmåga här....

 

tänk efter nu pojkar...

 

Lappen känns väldigt gay?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förmodligen nån tjej som satt upp den.

 

Vad är motivet till att sätta upp den här lappen just där? Vad är motivet till ordvalen? Det är ju en ganska ovanlig text för att vara på insidan av en toalettdörr på ett café.

 

Motiv?

 

Hippietext och glada färger. Droger?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förmodligen nån tjej som satt upp den.

 

Vad är motivet till att sätta upp den här lappen just där? Vad är motivet till ordvalen? Det är ju en ganska ovanlig text för att vara på insidan av en toalettdörr på ett café.

 

Motiv?

 

Alla är välkomna, oavsett sexuell läggning eller eventuellt förståndshandikapp?

 

Gissar vilt, jag är uttråkad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gah.... Uppenbarligen är ju lappen ditsatt för att täcka något bakom som personen funnit anstötande, därav anmaningen att lappen inte ska tas ner.

 

Var förstås tvungen att ta reda på vad som döljde sig bakom lappen.

 

 

20091105563.th.jpg

 

Edit: Tamtaram, wp. Du hann i sista sekunden :)

 

Och den skyldiga är:

 

Jag gissar att nån ristat ett hakkors nedanför skylten och att personalen skrivit lappen i reaktion på detta. Vad vinner jag?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...