Haslo Postad 17 Februari , 2011 Rapport Share Postad 17 Februari , 2011 inget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shredder Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 Har på förslag att alla som var online när sidan krångla idag får 0,5$ Förlora faktiskt det pga disconnect och det hände samtidigt som iprincip alla övriga poker sidor tycks haft en tillfällig svacka så jag antar det inte var min anslutning utan "eran" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shredder Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 Ett lite mer seriöst förslag kommer här... 11 September 2011 fyller PokerStars 10 år. Jag föreslår att spelare som spelar minst 10 timmar den dagen får 10$ Det borde vara relativt ekonomiskt hållbart eftersom det bör generera bra rake om folk spelar så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Integrale Postad 23 Juni , 2011 Rapport Share Postad 23 Juni , 2011 Jag hade tyckt det var roligt med shootout-turneringar, gärna med bountys Det kan finnas olika strukturer & inköp, och även som sit&go. Veckans höjdpunkt hade självklart blivit $215 BountyShootout på söndagkvällen! Ju mer jag funderar desto konstigare tycker jag det är att det inte finns ett större utbud av denna roliga spelform! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eschmanCAT Postad 23 Juni , 2011 Rapport Share Postad 23 Juni , 2011 Jag vill ha en $11 Rebuy Turbo! Skulle vara underbart. Och en $215 Deepstacked med samma struktur som Sunday Kick-off. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 23 Juni , 2011 Rapport Share Postad 23 Juni , 2011 11 September 2011 fyller PokerStars 10 år. Så Pokerstars lanserades den 11 september 2001? Taskig timing! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 "PokerStars launched its beta play money only site on September 11, 2001, and later began real money wagering on December 12, 2001." Lite foliehatt på det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boyssaninter Postad 2 Juli , 2011 Rapport Share Postad 2 Juli , 2011 Jag tycker ni borde göra så att man kan registrera sig för flera av samma sort flerbords SnG. Just nu måste man vänta tills t ex 1 180manna sng har startat innan man kan registrera sig för en ny. Om man kunde registrera sig för flera samtidigt skulle allt gå mycket smidigare och de skulle även fylla upp snabbare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 2 Juli , 2011 Rapport Share Postad 2 Juli , 2011 Full Tilt-spelare som registrerar sig hos Poker Stars erbjuds samma rakaeback som de hade hos Full Tilt (27%). Jag vet minst en spelare som skulle slå till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 13 Juli , 2011 Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 Hej Ignatius, Ursäkta att svaret har dröjt men PokerStars erbjuder tyvärr inte någon rakeback till våra spelare. Därför har man samma möjligheter som alla andra spelare, om man tidigare spelat på någon annan sida, vilket då innefattar cash backs och PokerStars VIP Club. Man får gärna läsa mer på PokerStars VIP Club hemsida: http://www.pokerstars.se/vip/supernova/ Varmt välkommen till PokerStars! Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rooy Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 Vad sägs om att återinföra $11 och $22 180-manna sngs med regular speed? Jag tror att det finns ganska många som saknar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 Förstår inte hur era deposit limits fungerar. Nojjig som man är så drog jag ut hela rullen efter FTP kraschade, försöker få på lite deg igen och har höjt mina deposit limits x antal ggr men har fortfarande grusnivåer. $3000 per dag och $5000 i veckan. Känns inte genomtänkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eschmanCAT Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 Still, vill ha en $11 rebuy turbo Dubbla filter. En knapp för att skifta mellan alla bord man har uppe, typ TAB+X. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 16 Juli , 2011 Rapport Share Postad 16 Juli , 2011 fixa så man kan "run it twice" vid all-in´s. + är det bara jag som tycker prisstrukturen är wierd på $7 och $15 en bords sngs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Hej, Tack för alla förslag. De skall framföras och beaktas. Vi tar tacksamt emot alla typer av konstruktiva idéer och feedback om hur vi kan förbättra PokerStars. JackVegas - Insättningsgränsen höjs stegvis. Skicka ett mail till support@pokerstars.com så hjälper vi dig gärna med att höja den ytterligare, om det är möjilgt. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eschmanCAT Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Och att kunna spara favoriter i "Hitta spelare" skulle inte heller vara dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddy1337 Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 En sak som jag tycker är riktigt krångligt och tidskrävande när man söker CG bord. Kan ni inte göra så att find seat knappen fungerar ihop med filtret? Har man t.e.x min player 9 på full ring på filtret hamnar man i kö på borden. Alternativt, lägga till funktionen på options om man vill att det ska fungera så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Hej Ignatius, Ursäkta att svaret har dröjt men PokerStars erbjuder tyvärr inte någon rakeback till våra spelare. Därför har man samma möjligheter som alla andra spelare, om man tidigare spelat på någon annan sida, vilket då innefattar cash backs och PokerStars VIP Club. Man får gärna läsa mer på PokerStars VIP Club hemsida: http://www.pokerstars.se/vip/supernova/ Varmt välkommen till PokerStars! Mvh, Karl PokerStars Support Tack för svar. PokerStars står sig rätt bra i konkurrensen för närvarande, och det känns ju till exempel bra att få svar på en sån här fråga jämfört med Full Tilt som knappt har svarat på kontofrågor sedan några år tillbaka ... För egen del uppfattar jag tyvärr inte er VIP Club som särskilt attraktiv - då jag spelar small stakes NL med varierande och begränsad volym. Jag får se om resten av erbjudandet överväger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataSKV Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Varför finns det ingen möjlighet att själva göra en deal istället för att maila? Fungerade ju utmärkt på FTP med ett sånt system. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Varför finns det ingen möjlighet att själva göra en deal istället för att maila? Fungerade ju utmärkt på FTP med ett sånt system. Står tidigt i denna tråd varför stars inte vill införa det, första 10 sidorna nånstans tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peter0 Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 JA NI KAN JU BÖRJA MED ATT BETALA UT BATTLE OF THE PLANETS BONUSARNA PÅ MÅNDAGEN SOM DE STÅR PÅ HEMSIDAN väntat hela dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eschmanCAT Postad 19 Juli , 2011 Rapport Share Postad 19 Juli , 2011 Och en betydligt dyrare djupstackare än den $11 ni kör kvart över sex eller liknande. Ingen orkar sitta i 12, 15h för $1.xk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoopzY Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 +1 på inlägget ovan Lägg ut Elkys nya bok i VIP store. Förstår inte varför det är samma rake i turbo turneringar som turrar med normal struktur? 100+9 turbo turneringar har alldeles för hög rake imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 21 Juli , 2011 Rapport Share Postad 21 Juli , 2011 finns det någon reload bonus? försöker värva några spelare till homegames på stars. Skulle vara lättare att få dom att "byta" med en reload bonus. Dom har sen innan registrerat sig på stars men lämnat nätpokern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 21 Juli , 2011 Rapport Share Postad 21 Juli , 2011 Och att kunna spara favoriter i "Hitta spelare" skulle inte heller vara dumt. Detta! Dessutom, kan ni inte köpa upp FTP och anamma deras layout och software istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts