Fnii! Grrp! Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Helt underbart vore om ni kunde ordna så att turneringslobbysar (för den som så önskar) stängs automatiskt när lobbyfönstret varit inaktivt (inte markerat/överst i windows) i en minut. Tusentalsavgränsare i siffrorna på betknappen. Citera
barotraumakid Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Lördagar 22:30 går det en 8-game $215 / $5k guaranteed. Jo, men den är ju bara 1x/v, samt väldigt rejäl Citera
apekatt Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 Bara jag som inte kommer in? Vill ju extrajobba ffs Citera
Captain Morgan Postad 28 September , 2009 Rapport Postad 28 September , 2009 Inför ett alternativ i inställningar med AUTO ADD-ON i alla rebuys!!! Sjukt tiltande att missa bara för att man inte har bordet uppe och märker att det blir break, eftersom inte ens nån ruta poppar upp ??? Citera
Deco89 Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 När kör ni 2x vpp? eller någon annan promotion, har varit lite tomt om det på sistone Citera
Donkeyboy Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Postad 7 Oktober , 2009 Kommer instant cash återkomma nästa månad? Lyckades glömma bort den sista dagarna i september när jag hade samlat på mig FPPs... Citera
Oskarsson Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Postad 7 Oktober , 2009 Är inte utbudet lite halvkasst på freezout omaha turneringar på söndagar? Finns ju en 215 på lördagen. BOrde ju finnas nån liknande på söndagen Citera
nsahlberg Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Lite off topic men ingen av er pokerstars ansvariga svarade, så skriver min fråga här: Tjenare! Kommer de nordiska tuneringarna tillbaka? Där man kunde kvala sig till EPT, PCA osv? Kommer ni komma igång med dom igen eller hur blir det? Dom var sjukligt roliga och tror även det är fler än jag som vill ha tillbaka dessa. Citera
TiltMe2 Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Postad 10 Oktober , 2009 Kan ni inte införa bounty i en del tuneringar på pokerstars? Det hade gjort spelet bra mycket roligare. Haft en bounty i warm-up förslagsvis på $20-40 men även i några lite mindre tuneringar. Något jag också sakna är de step 2 tuneringarna med 90 spelare där man fick en $215 ticket till ett wcoop event. Går det inte återinföra dom och köra till sunday million eller step4 teckets? Efterlyser ocskå lite bättre struktur i tuneringarna liknade de som kördes i wcoop. Förstå att ni vill ha det lite chansartat så att nybörjare ska casha men i de med lite högre inköp (läs $100 och uppåt) skulle man väl kunna se över strukturen lite. Sakna också en del kval... Typ ett $50 mtt kval till million hade varit najs. visst 11 ds finns det gått om man gillar inte de formatet. I övrigt tycker jag att ni på pokerstars är den bästa sidan för oss som spelar mest tuneringar. Flest spelare, bra med prispengar, bra struktur jämnfört med andra. osv. Keep up the good work Citera
Akumila Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Postad 20 Oktober , 2009 När kör ni 2x vpp? eller någon annan promotion, har varit lite tomt om det på sistone Håller med, har inte varit mycket kul de senaste månaderna. Citera
Akumila Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Ingen promo i november heller? Nu börjar jag tröttna. Citera
Rainb0w85 Postad 7 November , 2009 Rapport Postad 7 November , 2009 Blev sviken av er då jag blev utlovad belöning för FPP poäng för ett tips jag mailade in till er. 1 månad senare får jag svar (efter ha mailat 2 gånger) att ni inte skulle genomföra förslaget men som ni skrev först lät bra och skulle sätta in FPP's på mitt account. Värna om era spelare! Citera
PokerStars_Karl Postad 7 November , 2009 Rapport Postad 7 November , 2009 Hej, Akumila - I November kör vi Battle of the Planets Celebrations. Dubbla priser i varje division och stora priser till de som tar poängrekord i någon av divisisionerna. Läs mer här: http://www.pokerstars.com/poker/promotions/battle/celebration/ Det är iofs inte 2x VPP men det är iaf en trevlig kampanj till de som spelar SnGs. Rainbow85 - Det låter inte som något vi skulle göra. PMa mig ditt användarnamn så skall jag se vad som hänt. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
corgi Postad 7 November , 2009 Rapport Postad 7 November , 2009 Ingen promo i november, ni kunde ju dragit wsop reloadbonus eller vad som helst. SnG bonusar iofs, men ändå bara en bråkdel av spelarna som fördelar från det Citera
Deco89 Postad 8 November , 2009 Rapport Postad 8 November , 2009 Fin promo synd bara att man inte spelar sng Citera
PokerStars_Karl Postad 11 November , 2009 Rapport Postad 11 November , 2009 Ny feature - Man kan välja färg på spelarnotes och det syns i lobbyn. Enjoy! Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Orrarah Postad 12 November , 2009 Rapport Postad 12 November , 2009 Sitter och railar isildur vs durr på fulltilt och ser att de har 2*fulltiltpoäng för att det morgon. Happy hour helt enkelt. Vore nåt för stars att ta efter. Sedan skulle jag vilja ha något liknande Battle of the planets, fast för cgspelare. Tror det skulle bli väldigt populärt!! Citera
falukorven Postad 12 November , 2009 Rapport Postad 12 November , 2009 Jag tycker om att chatta. Man borde kunna välja till pratbubblor och så kan de som inte orkar med chatten välja bort den.. Citera
Akumila Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Sitter och railar isildur vs durr på fulltilt och ser att de har 2*fulltiltpoäng för att det morgon. Happy hour helt enkelt. Vore nåt för stars att ta efter. Sedan skulle jag vilja ha något liknande Battle of the planets, fast för cgspelare. Tror det skulle bli väldigt populärt!! Hade varit fint, men inte så troligt då Stars' poäng är värda så mycket mer. Citera
Zumsar Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Ni har fixat auto-addon, toppen! Men, finns det ingen möjlighet att lägga till den bredvid "rebuy" och "double rebuy" och att den ligger där under hela turneringes gång istället för just när det är dax för addon-breaket, det kan väl inte skada? Problemet för mig som spelar många bord är att ibland märker man inte att ett bord inte poppar upp på 4-5min så om man kunde klicka i auto-addon direkt vid turneringsstarten vore det kanon. Tack på förhand! Citera
rooy Postad 20 November , 2009 Rapport Postad 20 November , 2009 Jag vet inte ens om ni har sett förra gången jag har kommenterat detta men here we go again... En knapp för "i am back on all tables" eller vad ni skulle vilja kalla det. Grindade turneringar idag och fick problem med kontakten med stars två gånger. Sånt händer. Men när man spelar svettigt många bord kan det vara trevligt att slippa jaga efter vilka man sitter ut på. Dessutom vet man inte om man har lyckats hitta alla "i am back" eller om man sitter ut på nåt bord så samtidigt som det plingar överallt letar man efter eventuella sitting out. Sjukt störande. Man borde också kunna se om man sitter ut på nåt bord när man trycker ctrl+r. Fem cent från en som inte vågar grinda mer ikväll eftersom det blir för jävla jobbigt om uppkopplingen mot stars skulle börja strula igen. Citera
Donkeyboy Postad 25 November , 2009 Rapport Postad 25 November , 2009 Jag vet inte ens om ni har sett förra gången jag har kommenterat detta men here we go again... En knapp för "i am back on all tables" eller vad ni skulle vilja kalla det. Grindade turneringar idag och fick problem med kontakten med stars två gånger. Sånt händer. Men när man spelar svettigt många bord kan det vara trevligt att slippa jaga efter vilka man sitter ut på. Dessutom vet man inte om man har lyckats hitta alla "i am back" eller om man sitter ut på nåt bord så samtidigt som det plingar överallt letar man efter eventuella sitting out. Sjukt störande. Man borde också kunna se om man sitter ut på nåt bord när man trycker ctrl+r. Fem cent från en som inte vågar grinda mer ikväll eftersom det blir för jävla jobbigt om uppkopplingen mot stars skulle börja strula igen. Kolla in TableNinja, ett program som underlättar en massa beslut. Bl a att du aldrig sitter ut på bord. Jag har kört testversionen 2 veckor nu och är nöjd så kommer nog lägga de $60 som det kostar. (Pokerstars är INTE inblandat i programet) Citera
Fordie Postad 25 November , 2009 Rapport Postad 25 November , 2009 5 korts omaha och omaha8 plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz! Citera
fl0w Postad 25 November , 2009 Rapport Postad 25 November , 2009 Kolla in TableNinja, ett program som underlättar en massa beslut. Bl a att du aldrig sitter ut på bord. Jag har kört testversionen 2 veckor nu och är nöjd så kommer nog lägga de $60 som det kostar. (Pokerstars är INTE inblandat i programet) +1. Jag betalade för programmet då gratisversionen lätt har gett mig mer än $60 trots att jag kör låglimit. Sen att jag bytte sajt från PS typ 3 dagar efter att jag köpt det är väl mest mitt eget fel... Citera
Recommended Posts