Gå till innehåll

The Well: jello


jello

Recommended Posts

  • Svars 198
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

l

 

skulle säga att de överlag är alldeles för obalanserade och enkelspåriga samt är usla på att värdebeta tunt och därmed inte kan bluffa så profitabelt.

 

Vad menar du med att värdebeta tunt? Att de betar för lite? Och på vilket sätt hänger det ihop med bluffandet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, ALL IN blev nämnd. så bra.

 

 

 

en till fråga. Är du lika häftig i verkligheten som här på forumet? isf skulle du nästan platsa i mitt gäng som skumdum pratade om.

vad får dig att tro att jag vill platsa i nåt gäng du är i?

 

Varför får man så ofta det oerhört nördiga svaret: "Pengar" när man frågar vad någon halvrik person tjänar?

antagligen för att personen som frågar inte har med det att göra

Är det sant att saxin är den enda mannen i världen som är rikare än dig?

finns kanske ett par till

Vad menar du med att värdebeta tunt? Att de betar för lite? Och på vilket sätt hänger det ihop med bluffandet?

nej, det menar jag inte. jag menar att värdebeta marginellare händer. man kan inte värdebeta några händer utan att bluffa, så det har allt med det att göra. det här är väl lite vad jag menar med att sätta in lite tankeverksamhet, för de här frågorna hade du inte behövt ställa om du tänkt till lite själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gör du med alla pengar?

Vad är det dyraste du köpt? Kostnad?

 

Om du fick bo på en annan planet, vilken skulle du välja och varför?

ingenting alls för tillfället, förutom handlar mat, öl och kläder. blir nog annat när jag kommer tillbaka till sverige.

har aldrig köpt nåt väldigt dyrt, så tror det är en dator för 17k.

naboo, gillar arkitekturen.

 

Glor du något på CR?

 

Om Ja, vad tycker du?

sällan, och det är rätt kasst.

 

när trivs du som fisken i vattnet, 3-4handat eller 5-6handat?

tycker sämst om 6-handat och 3-handat av dem. 6-handat för att det är tajtast och 3-handat för att jag fortfarande suger för hårt ur blindsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ponera att moffegreven kommer fram och ger dig ett erbjudande om gratis holk vid köp av pulver. Tackar du ja då? EV+ måste ju endå ses som EV+, eller är du beredd att ge upp klart övervärde p.g.a din frigida och ickeliberala livsstil?

om det vore lagligt hade jag inte tvekat, för då hade jag kunnat ge bort eller sälja pulvret rätt lätt. nu är det en annan sak och jag är inte intresserad av kokain för bruk personligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du att du är en väldigt mogen människa?

 

Är du en positiv människa?

 

Har du lätt att föra dig i närheten av kvinnor/tjejer (som du är attraherad av).

 

Drömyrke ? (du skulle tjäna bra vad du än gjorde)

 

Har du spelat Age of Empires II? Isf, vilken är din favorit-civilisation?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Leva med den ekonomiska standard du har i dag till 55 eller med 3k att leva för efter alla utgifter varje månad tills du är 80?

 

Äta kall mat resten av livet eller endast dricka varma drycker?

 

Är du generös?

 

Hur tror du folk ser på dig online respektive offline (nämn 5 egenskaper)?

 

Har du utländskt påbrå?

 

Om hur många år tror du pokerbottarna kommer ge dig 0EV?

 

Nämn fem människor som du verkligen ser upp till och varför?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du att du är en väldigt mogen människa?

 

Är du en positiv människa?

 

Har du lätt att föra dig i närheten av kvinnor/tjejer (som du är attraherad av).

 

Drömyrke ? (du skulle tjäna bra vad du än gjorde)

 

Har du spelat Age of Empires II? Isf, vilken är din favorit-civilisation?

författare utan skrivkramp

nä, har bara lirat ettan (tycker inte om rts)

 

Leva med den ekonomiska standard du har i dag till 55 eller med 3k att leva för efter alla utgifter varje månad tills du är 80?

 

Äta kall mat resten av livet eller endast dricka varma drycker?

 

Är du generös?

 

Hur tror du folk ser på dig online respektive offline (nämn 5 egenskaper)?

 

Har du utländskt påbrå?

 

Om hur många år tror du pokerbottarna kommer ge dig 0EV?

 

Nämn fem människor som du verkligen ser upp till och varför?

förstår inte frågan

kall mat

nä, men inte särskilt snål heller

online (antar att du menar pf): arrogant, nonchalant, intelligent, frän (obv)

offline: omtänksam, lugn, intelligent, långsint, storkukad

danskt

ingen som helst aning

 

tar kända personer endast: robert nozick (en mkt ödmjuk filosof med några av de vettigaste idéerna som lanserats i modern tid), bob dylan (bäste låtskrivaren all time, franz kafka (skrivit den bästa boken all time)

 

orkar inte fler

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du någon gång testat någon drog alls? Vilka isf, och vart anser du att gränsen går osv.

 

Obs, detta är alltså en fullt seriös fråga.

har redan svarat på första frågan. gränsen? för vad som är acceptabelt? för mig eller för andra? själv skulle jag inte prova heroin och kokain iaf och inte heller en hel del andra illegala droger pga att deras effekt inte intresserar mig. vad andra människor slänger i sig för preparat bryr jag mig inte alls om, jag är för droglegalisering av både moraliska och utilitaristiska skäl. däremot tycker jag att glorifiering av vilka droger det än må vara (alkohol, cannabis, lsd whatever) är rätt fjantig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har redan svarat på första frågan. gränsen? för vad som är acceptabelt? för mig eller för andra? själv skulle jag inte prova heroin och kokain iaf och inte heller en hel del andra illegala droger pga att deras effekt inte intresserar mig. vad andra människor slänger i sig för preparat bryr jag mig inte alls om, jag är för droglegalisering av både moraliska och utilitaristiska skäl. däremot tycker jag att glorifiering av vilka droger det än må vara (alkohol, cannabis, lsd whatever) är rätt fjantig.

 

tycker du att heroin och kokain går under samma? är dom lika "farliga" ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka 3 av följande 5 alternativ skulle du välja:

1. En hacker snor $100k ifrån dig. Det finns ingen chans att du får tillbaka pengarna eller någon form av ersättning.

2. Någon hugger av ditt vänstra ben.

4. Du får aldrig mer använda internet.

5. Samtliga av dina framtida barn dör i cancer innan de fyllt 40.

 

Personangrepp ej tillåtna. - dev

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...