Gå till innehåll

The Well: jello


jello

Recommended Posts

Hur skulle du leva om du tillhörde de rikaste personerna i världen? Skulle du leva som...

 

1: Roman Abramovich och spendera miljarders miljarder på Yachter, jätteflygplan, bilar och fotbollslag?

 

2: Bill Gates och donera bort 200 miljarder av din extremt enorma förmögenhet till din välgörenhetsfond och sen jobba med den. Någon liten Yacht och fin bil kan man ju ändå unna sig?

 

3: Ingvar Kamprad och köra VOLVO, Käka kokt med bröd och inte slösa många ören på nöjen? Precis som myten om Kamprad säger...

 

4: Guy Laliberte och leka val bland världens bästa pokerspelare för skojs skull?

enligt vissa är nog svaret 3 men jag skulle säga 1

 

vem är den snyggaste bruden i på denna jord?

 

är du homosexuell?

vetefan. jessica alba kanske.

 

nej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 198
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

enligt vissa är nog svaret 3 men jag skulle säga 1

 

har du några underlag på kostsamma utlägg eller andra "göror" gjorda i sann baller-manér? med största krognota på 200pund och dyraste slasket 17k på en dator verkar du passa mer in på den där trean.

 

brag some nu!

 

vad ska du göra i sommar förresten?

hur ser en vanlig dag ut för dig i london, har fått en bild av att du... sover, äter och spelar poker?

vad lyssnar du på för musik?

hur bra är denna låten på en skala 1-10? du får använda decimaler (=>> http://www.speedyshare.com/458326779.html )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du verkligen att det är roligt att sitta i brunnen? (med tanke på dina oerhört kortfattade svar)

 

Hur länge ska du sitta i brunnen?

 

Blir du

när du tänker tillbaks på:

Förra året

När du var 17 år

När du var 14 år

När du var 6.5 år

 

Tror du på att en del har tur i spel, och en del har

?

 

Hur många måste du döda för att själv slippa bli dödad (ingen straffpåföljd)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Favoritserier på tv?

 

Favoritland?

 

Har du spelat mycket datorspel? Favoritspel?

 

Din lista över tomtemedlemmar med över 1k inlägg tyckte jag var väldigt bra.

seinfeld, firefly, farscape, rome, simpsons, ducktales

 

skulle väl säga england då, har inte besökt särskilt många länder.

 

ja, en del. men betydligt mer tv-spel. på pc skulle jag säga att mina favoritspel är monkey island och grim fandango. peka-klicka äger. annars tycker jag inte särskilt mkt om "gamerspelen" till pc, dvs rts och fps. spel som bara handlar om reflexer och reaktionsförmåga är inte alls min grej, tycker inte om stress i spel alls.

 

Vem lär du dig poker av idag? Och varför kan dom lära dig mer än du kan?

 

jag lär mig bland annat av de personerna jag har räknat upp som bäst här på forumet. det beror på att de är väldigt smarta människor som i många fall kan mer än jag och de fall det inte är så ändå kan komma med infallsvinklar som jag inte tänkt på. jag vill tro att vi korsbefruktar (:P) varandra hyfsat bra också genom att nöta ranges och håna varandra.

 

Om din bankrulle inte var större än $500, vad skulle du göra med den? nivå/spel?

skulle köra cg eftersom sng är så absurt jävla tråkigt. nl25.

 

Varför vinner CDS på poker?

för att han på nåt obegripligt sätt verkar vara bättre än motståndet. ska nog börja köra på ongame snart...

 

vad svarar du när någon frågar vad du jobbar med?

"jag jobbar inte". hatar frågan, kan folk inte fråga nåt annat på krogen? jävla idioter.

 

Tycker du verkligen att det är roligt att sitta i brunnen? (med tanke på dina oerhört kortfattade svar)

 

Hur länge ska du sitta i brunnen?

 

 

Blir du

när du tänker tillbaks på:

Förra året

När du var 17 år

När du var 14 år

När du var 6.5 år

 

Tror du på att en del har tur i spel, och en del har

?

 

Hur många måste du döda för att själv slippa bli dödad (ingen straffpåföljd)

ja, det var rätt kul

 

vet inte riktigt

 

förra året hade jag nog både mina bästa perioder i livet och mina sämsta, har mkt lätt för att bli melankolisk och smått deprimerad, tyvärr.

 

öht var gymnasiet väldigt kul, så ska nog inte klaga alltför mkt på livet som 17-åring

 

14 år... nej, jag hatade högstadiet. eller rättare sagt, jag hatar det så jävla mkt nu i efterhand. fy fan.

 

6,5 år, minns inte mycket från den åldern, men jag hade det säkert bra.

 

ja, om man utgår från att jag vinner på poker pga "tur" så är det sant i mitt fall iaf. men jag har nog otur i spel med.

 

26

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du några underlag på kostsamma utlägg eller andra "göror" gjorda i sann baller-manér? med största krognota på 200pund och dyraste slasket 17k på en dator verkar du passa mer in på den där trean.

 

brag some nu!

 

vad ska du göra i sommar förresten?

hur ser en vanlig dag ut för dig i london, har fått en bild av att du... sover, äter och spelar poker?

vad lyssnar du på för musik?

hur bra är denna låten på en skala 1-10? du får använda decimaler (=>> http://www.speedyshare.com/458326779.html )

 

missade denna, sry. tyvärr har jag inga feta brag. alla i mitt umgänge är rätt fattiga och då håller det liksom inte att beställa in 100 xider och sånt... däremot när jag skaffar egen lägenhet och så, så kommer jag nog lägga ner en hel del pengar på inredning och teknikprylar och skit. typiska bratskrytgrejer avskyr jag.

 

vara hemma i sverige och umgås med polare, tror jag.

 

ja, det är väl rätt mycket så. sen går jag och handlar kläder, går på restaurang, bio, puben... allt som vanligt folk gör.

 

är väl rätt varierat. har inte en susning om vad för musik som går på radio. annars gillar jag en mix av nyare indiemusik och 60-70-tal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer med fler...

 

Hur högt värderar du en mtt-grinder som kontinuerligt gör bra resultat? Hur svårt är det att lyckas med det jämfört med det du har lyckats med?

han är väl bra på mtt. vet inte, men att komma högt i en enda mtt säger ju inget om ens skicklighetsgrad och efter det har man ju rulle säkrad för extremt lång tid framöver. jag har däremot grindat mig hela vägen genom alla nivåer.

 

Nazist soppan? lol :) The Soup Nazi om jag får be ;)

ja, självklart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wtf är det som händer

 

Jag, med ledning av typ allt du sagt i forumet innan den här tråden, föreställt mig att du sett ut ungefär såhär:

 

frill5xp.jpg och delat deras värderingar...

 

Sedan kommer du med sånt här:

bob dylan (bäste låtskrivaren all time, franz kafka (skrivit den bästa boken all time)

 

För att slutligen döda mina föreställningar såhär:

typiska bratskrytgrejer avskyr jag.

 

Nu tror jag visserligen att det är få förunnat att vara objektiva om sig själva, men om du måste kategorisera in dig i ett fack; vilket blir det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började du verkligen med 0 öre på Everest och grindade dig uppåt?

Aldrig satt in en spänn??

 

Vill du fortfarande inte berätta nick så man kan raila dig?

ja, det gjorde jag. flt-sng. man foldade sig itm. väldigt kul.

nej och jag har aldrig satt in från bankkonton efter att jag har tagit ut från neteller eller mina pokerkonton heller

nej, men jag tror inte det är särskilt svårt att lista ut alls.

 

Varit på Emirates och kollat någon match?

Städar du din lya själv eller hyr du städhjälp?

Vad äter du en standard-dag?

Vem skulle du helst vilja vara av Nebbis, Cyll och Hjort?

Skulle du vilja vara tillsammans med Annette_15?

Vem tycker du är roligast i pokersnack?

nej, men på stamford bridge.

jag eller nån av mina rumskompisar städar

kinamat (urk)

nebbis. de andra bor i rövhål till städer. där nebbis bor är bara alla människor rövhål. det är helt klart att föredra.

verkligen inte. förmodligen lika degen som jag och sen är hon donkamentpro. ingen fin matchning.

thrasher när han tiltar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wtf är det som händer

 

Jag, med ledning av typ allt du sagt i forumet innan den här tråden, föreställt mig att du sett ut ungefär såhär:

 

frill5xp.jpg och delat deras värderingar...

 

Sedan kommer du med sånt här:

 

 

För att slutligen döda mina föreställningar såhär:

 

 

Nu tror jag visserligen att det är få förunnat att vara objektiva om sig själva, men om du måste kategorisera in dig i ett fack; vilket blir det?

vilka finns att välja mellan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får välja vad du vill, men någon av följande epitet kanske stämmer in på dig, vad vet jag?

Bohem, livsnjutare, evangelist, sportfantast, latmask, vänsterflummare, libertarian, liberal, punkare, miljöivrare... etc etc

är libertarian och ateist, om vi ska snacka åsikter. är fotbollsfantast. hur jag är eller beter mig som person har jag väldigt svårt att säga, förutom att jag är mkt mkt lugn utåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...