Gå till innehåll

Den stora raggtråden. (Män vs. Kvinnor)


FreePlopp

Recommended Posts

 

En sak som dock är intressant är att (exempelvis) Helge Fossmo överöses med kärleksbrev i fängelset. Varför i helvete kärar en massa kvinnor ner sig i dylika low lifes?

 

Därför att (tyvärr) bad boys också attraherar. Fara kan vara väldigt förföriskt. Annars hade vissa andra i den här tråden inte heller fått nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har en polare som har hittat nöten när det gäller detta(enligt honom själv)

Han sätter en ring på vänsterhanden och menar att då fattar tjejerna att detta bara är ett one night stand plus att brudar som är ute efter samma sak inser att "aha" killen är gift,då blir det bara ett gök och sen är allt glömt vilket passar henne.

Är själv gift och har två ungar men kan inte tänka mig att strula en natt för att riskera ett helt förhållande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Därför att (tyvärr) bad boys också attraherar. Fara kan vara väldigt förföriskt. Annars hade vissa andra i den här tråden inte heller fått nåt.

 

Det har också att göra med "att ge sin avkomma bästa förutsättningar". Kriminella/kåkfarare anses som överlevare och vet hur man klarar sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har också att göra med "att ge sin avkomma bästa förutsättningar". Kriminella/kåkfarare anses som överlevare och vet hur man klarar sig.

Uh .. nej? Dom flesta tungt belastade kriminella som sitter i fängelse mer än 2 år kan inte ta hand om sig själva alls när de väl kommer ut i samhället igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad kul att halva PF inte har problem att fixa brudar iaf då. Själv är man glad om man får ligga en gång i kvartalet.

 

Got you beat! Var så upptagen med poker och jobb i en 14-månaders period (RL) så jag glömde nästan bort att jag hade en penis .. hehehe.

 

Tragiskt är vad det är!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eller så säger ditt ordval "iq-svar" något om du inte vill ha mothugg på din teori att pengar inte spelar någon roll alls.

 

Nja, det sa jag ju faktiskt inte, om du läser mina inlägg. Vad jag sa var, att det inte spelar roll för mig, i val av partner.

 

Sen tycker jag det är tragiskt att man som tjej inte ska kunna göra ett inlägg utan att få personliga påhopp. Men det är tydligen helt ok med inlägg av typen tjejer ska ha munnen stängd om de inte suger. Tur man är van...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, det sa jag ju faktiskt inte, om du läser mina inlägg. Vad jag sa var, att det inte spelar roll för mig, i val av partner.

 

Sen tycker jag det är tragiskt att man som tjej inte ska kunna göra ett inlägg utan att få personliga påhopp. Men det är tydligen helt ok med inlägg av typen tjejer ska ha munnen stängd om de inte suger. Tur man är van...

 

och ingen i tråden sa heller "er teori om att tjejer bara är ute efter pengar". jag gjorde bara en parodi på dina inlägg.

 

det har inget att göra med att du är tjej, hade flejmat dig lika mkt om du var en kille. sluta med ditt tramsande nu om att vi gör saker bara för att du är tjej. kontraproduktivt att försöka uppfylla antifeministernas trista stereotyp av feminster...

 

 

lätt att säga att det inte spelar någon roll. dock spelar det mesta mer eller mindre roll här i livet, allt är inte svart och vitt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och ingen i tråden sa heller "er teori om att tjejer bara är ute efter pengar". jag gjorde bara en parodi på dina inlägg.

 

det har inget att göra med att du är tjej, hade flejmat dig lika mkt om du var en kille. sluta med ditt tramsande nu om att vi gör saker bara för att du är tjej. kontraproduktivt att försöka uppfylla antifeministernas trista stereotyp av feminster...

 

 

lätt att säga att det inte spelar någon roll. dock spelar det mesta mer eller mindre roll här i livet, allt är inte svart och vitt...

 

Du har ju fått allt jag sagt om bakfoten. Och det var mest du, inte alla här, som sagt saker (typ kommenterat mitt utseende, hur stereotypt är det?) för att jag är tjej. men visst, du kanske hade sagt det till en kille med. Suck

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...