Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Middan på Le Rouge var sinnesjukt bra, maten var fantastiskt god och jag hamnade i sån jäkla gourmandkoma att det inte finns . Käkade anklever med fikon och brioche till förrätt och sen entrecote grillad på benet med massvis av fett som gjorde köttet så jävla saftigt. Till köttet fick vi världens sjukaste potatispure med tryffel från gotland och smörstekta champinjoner och rödvinsås. Det går inte att beskriva hur gott det var. Jag vågar påstå att det var topp 3 någonsin för mig. Jag blundade 90% av tuggorna och bara njöt.

 

Min date uttryckte det bäst efter att ha tagit första tuggan: "Knulla min mun vad gott det var!"

 

Slank ner en Tiramisu sen efter att jag vaknat till liv av en grappa också. Jag är sjuk. På riktigt. Need help. Kan inte sluta äta om det är god mat. Även fast jag var så mätt att jag mådde illa så käkade jag i minst 20 minuter till och bara smekte upp potatispure på gaffeln medans jag hyvlade av mer och mer mört kött av benet. Detta är mer regel än undantag för mig senaste tiden och jag börjar typ bli rädd för mig själv. Kanske kommer behöva lägga in mig själv nu när jag ska till Wien och bara kommer hitta schnitzel och kål :(

 

Giants nu. Hejja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Matkoma i Wien också. Hjälp mig. Kunde inte hålla mig ifrån Club Sandwichen :(

 

Tur att man e proffs som bokade Meridien som har Europas skönaste kuddar så man kan ligga och åma sig bekvämt iaf.

 

Spelar dag 1B imorrn och jagar min 10e EPT cash utan finalbord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iskall i EPTn idag, var med i en massa mindre potter och allt gick emot mig så jag grindade ner mig hela tiden. Fick in det en gång när jag va nere på 13k med AJ vs KJ och dubbla upp mig men sen så blev det samma visa ner igen. Inte alls min dag. Bustade nu när jag hade 9k kvar på 300-600 och fick in det på lite gamble mot Negreanu med en del döda pengar i potten men lyckades inte dra ut.

 

Käkade buffet på Marriott i matpausen med SirCall och Unskilled och käkade som vanligt senaste tiden alldeles alldeles för mkt. Brutal koma nu igen och det känns verkligen inte normalt att inte kunna sluta äta innan man mår riktigt illa. Man ska nog inte skämmas efter varje måltid, börjar bli riktigt sjukt nu. Får bli tillbaka till deff och träning i Lund nu innan detta spårar ur alldeles för mkt.

 

tjopp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ne lätt jue? Man bara får in d med lite döda pengar och en hyfsad hand :)

 

Tror han menar att det inte är mycket till gamble just för att det är så lite att det är standard.

 

Gamble hade vart att få in det 200BB djup med J9s efter att ha fembetspushat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apropå inlägget från Fredron, höll inte du på att skriva en bok om ditt liv Ramz? När kommer den ut i handeln?

 

Den skulle nog kunna vara väldigt intressant. Men tror inte att den någonsin kommer få se dagens ljus. Har för mkt mörka hemligheter ;) Nämen skämt å sido så e man ju för lat för att ta anteckningar på föreläsningarna så hur fan ska man lyckas skriva en bok? Ett manus till en tv serie däremot kanske :)

 

Lär väl sluta med att man blir föreläsare åt någon organisation för spelberoende där man upplyser om alla pittfalls i pokerlivet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas du testade deras pastisdrink. ATH-Favoritdrink-Deluxe...

 

Nope. Blev bara vin och grappa. Men var första gången där så från o med nu kommer man ju käka där varje gång man är i sthlm. Det bästa jag ätit i sverige någonsin by far! Tror jag druckit pastis någon gång men osäker på hur d smakar. Är d sån där som e grön och smakar lite tandkräm?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyger hem till Lund via Köpenhamn om någon timme. Var nära att boka 28e Okt 2011 men upptäckte felet i sista sekund. Lät lite väl billigt att flyga för 29 euro faktiskt.

 

Skulle egentligen ta en massage innan jag drrog för min rygg e brutalstel men snoozade i minst en timme, sängen och kuddarna här på Meridien är det sjukaste. Utnämnde detta ställe till bästa kuddarna i Europa redan för 5 år sedan och dom har inte blivit sämre sen dess, imponerande! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den skulle nog kunna vara väldigt intressant. Men tror inte att den någonsin kommer få se dagens ljus. Har för mkt mörka hemligheter ;) Nämen skämt å sido så e man ju för lat för att ta anteckningar på föreläsningarna så hur fan ska man lyckas skriva en bok? Ett manus till en tv serie däremot kanske :)

 

Lär väl sluta med att man blir föreläsare åt någon organisation för spelberoende där man upplyser om alla pittfalls i pokerlivet.

 

Rackans men det här öppnar för en ghostwriter och om du anlitade HataB2B för att skriva så har du troligen en bestseller 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte annat än hålla med om att Le Rouge levererar bra.

Besviken att du inte gick igenom deras drinkar dock.. a must do.

 

+ på Le Rouge. Stämmer ryktet att man kan ringa varandra i telefonerna som är placerade runt om i baren/restaurangen? Aldrig vågat testa men tycker det är en frän idé...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+ på Le Rouge. Stämmer ryktet att man kan ringa varandra i telefonerna som är placerade runt om i baren/restaurangen? Aldrig vågat testa men tycker det är en frän idé...

 

Vet faktiskt inte svaret på det, men jag har också hört att det ska fungera.

Får testas nästa gång efter några underbara Le Rouge-drinkar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte annat än hålla med om att Le Rouge levererar bra.

Besviken att du inte gick igenom deras drinkar dock.. a must do.

 

Planen va att gå upp och dricka lite drinkar i baren efter middagen faktiskt men jag hamnade i sån brutal koma att vi åkte hem och kolla på tv istället :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...