Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

bättre än bosse pettersson och elin bak sas.

 

Bättre på så sätt att han e kunnig och säger bra saker men vad spelar det för roll när man inte hör vad han säger för att det bara skär i öronen. Jag måste byta kanal varje gång han öppnar munnen. Han gjorde sig bättre i skriftlig form. Ingen IRLkung sas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha nån fårgärna dra historien, verkar rätt crazy. fick du tillbka cashen?

 

Taxi till flygplatsen i Amsterdam för att flyga till Warszawa så lämnade jag dataväskan i baksätet och när jag väl upptäckte inne i terminalen och sprang ut så var taxin long gone och hotellet kunde inte hjälpa eftersom vi tydligen inte hade hoppat in i den taxin som vi hade beställt utan det var en random som svängt in bara, annars hade man ju kunnat kolla vilken bil det var osv. Summan kan ha blivit kryddad med tiden men jag e rätt säker på att d va typ 30k euro, 2k usd, ett 5K Bellagio chip, en dator och en kamera som försvann där.

 

Var tiltad i 2 dagar men sen släppte jag det. Dom väckte mig mitt i natten i Warszawa och sa att det var kinagame med Legato och Norinder i sviten så jag sprang upp på blixt och kryddade stakesen till 100 euro per poäng för att avtilta. Ganska standard.

 

Det var något med dom där muffinsen som det bjöds på i taxin. Dom var så goda att jag helt enkelt glömde väskan.

 

Sjukt att man glömmer väskan en gång och lyckas ha så mkt i den. Vi hade dock vunnit rätt mkt på Punto Banco. Vi hittade en riktigt proffsig asiatgubbe som spelade bredvid oss och varje gång han spelade hårt så tog vi rygg och vann varje gång. Tror vi vann typ 10-15k bara på det lol.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va på första träningen med laget idag. Riktigt kul även fast konditionen är kass och tekniken behöver slipas en del, men mkt satt ändå i ryggmärgen. Hängde med ganska bra, över förväntan. Kör jag ett par gånger till så kan det nog bli riktigt bra. Det suger som fan i benen nu, kommer antagligen ha skön träningsvärk imorrn. Nice o va tillbaka :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud, hur kan dom ha Erik Niva i studion varje gång. Hans röst skär så fruktansvärt i öronen. Även fast han säger ganska vettiga saker så vill man bara att han ska vara tyst. Så sjukt störande.

 

 

Kunde inte sagt det bättre själv, hans röst är förjävlig orkar inte lyssna på honom. Han ska hålla sig till text helt enkelt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vänder mig till nfl pro för lite tips. baltimore-atlanta ikväll? en jämn match med atlanta som slutsegare, låter det rimligt?

 

Jag har spelat Ravens iaf. Dom har ju ett av ligans bästa försvar och Atlanta glänste väl inte så mkt sist mot Tampa Bay. Men ska bli intressant match att se, lite av en värdemätare för båda lagen.

 

Läste lite nu också att eftersom båda lagen har bra rushdefens så lär dom försöka passa lite mer och där borde Joe Flacco ha ett litet övertag plus att Atlantas försvar inte vart så stabilt mot passen. Men i mina ögon så kan det gå lite hur som helst här så det ska bli intressant att se om Atlanta är så bra som vissa vill få dom att framstå den här säsongen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick ut en snabbis på stan med min polare idag för att köpa temakläder till sittningen vi ska på imorrn (jag ska vara isprinsessa) och slutade med att jag plockade upp fyra flaskor Allegrini Amarone Classico 2006 på systemet som jag fick ögonen på plus att jag hittade en femhundring på marken på vägen hem. Nice life.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jasså, det visste jag inte. Låter ju skumt, varför har dom flyttat den?

 

Edit: Ok det var något katalanskt val som krockade, det hade dom kanske kunnat lista ut lite tidigare.

 

Vart fick du tag i biljetter? Via någon dyr mellanhandel eller är du member i FC Barcelona?

 

Spanska fotbollsförbundet slutar aldrig att förvåna. Först skulle matchen gå på Lördag. Helt plötsligt kommer man på att det är CL samma vecka. Sen skulle den gå på Söndag, en månad innan listar man ut att det är val i Katalonien. Herregud, bara boka om hemresan o vara nöjd i guess :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...