Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ska du läsa statistik någon gång, vilket man bör göra för att ha någorlunda koll och för att det ingår i en del program och för att det underlättar om du ska läsa några terminer nationalekenomi/finansiell ekonomi, så bör du läsa det så tidigt som möjligt eftersom det är ett "metodämne" som du har nytta av att ha läst när du tar väldigt många andra kurser. Första terminen är dessutom ganska lätt. Att kunna statistik är även mer av en bristvara på arbetsmarknaden (=lönepremie) än att ingå i de horder som läst några ströpoäng juridik och fek.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bustade på runt 110e plats :(

 

Va inte så mkt jag kunde göra. Synade uppslag med 99, flopp AT6dd check check. Turn 9a med dubbla flushdrag, han bettar 14.5k och jag slår om till 36k med 95 bakom. Syn av honom och river kommer ruter 3. Han checkar och jag går all in rakt in i A7dd för nöten på river :( Jävligt tråkigt, hade fint bord också så kändes som att man hade riktigt bra möjligheter idag.

 

Hem till Lund imorrn igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första gången jag håller på äckelnadal men var tvungen o betta lite på han. Lite smått oroväckande att Djoko tog andra set.

 

Rafa va ju på väg o vända och slaktade ju sista 2 gamesen innan regnavbrottet. Får se hur d går nu, han borde nöta ner honom rätt bra nu om han spelar som han gjorde innan. Tråkigt att inte 3-0 spelen fick stå bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...