Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Äntligen beställt gardiner till lägenheten nu, fyfan. Hade behövt dom i våras, men är väl bättre sent än aldrig. Har special fönster från Velux tydigen vilket jag inte visste förut och då måste man specialbestäla gardiner av dom annars är det typ omöjligt att få det bra. Dom är såklart svindyra. Så nu har jag beställt rullgardiner till vardagsrum och sovrum för 15k och då har jag inte ens beställt några extra stekiga utan deras billigaste :-(

 

Var och såg senaste Woody Allen filmen på bio ikväll också. Mkt mysig och inte så deprimerande som han brukar kunna vara utan kände mig faktiskt väldigt positiv till livet när jag gick ut. Anthony Hopkins och Antonio Banderas gör sköna insatser. Naomi Watts är rätt het i den också.

 

Beställde 2 böcker på nätet för ett tag sen och dom har äntligen lyckats kravla sig upp på mitt soffbord. Den ena är "What they dont teach you at Harvard business school" och den andra är "Munken som sålde sin ferrari". Munken klickade jag hem bara för att jag råkade få syn på den när jag skulle beställa den första och jag vet att det gått mkt snack om den här på forumet att den ska vara grym. Hoppas jag lyckas läsa den nån gång, ska iaf bläddra lite i den första nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade fina rekar på Green Bay och Tennesse idag, synd att inte Tennesse fick ett bättre öde i sin match bara, dom stod riktigt bra till 3.2 innan matchstart och var bättre än Chargers i första halvan av matchen. Kansas var en stor besvikelse, mötte Buffallo som jag nästan hade kunnat slå på egen hand så dåliga som dom var.

 

Måste få in Pittsburg i kvällsmatchen nu för att gå lillback för kvällen efter att även haft lite otur med en förslust för washington. Skaffat NFL Gamepass så man kan se alla matcher i HD live på nätet med picture in picture och upp till 4 matcher samtidigt :)

 

Nya söndagsgrinden istället för turrar, mkt roligare också :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror att Moss hamnar i typ Rams, Seahawks eller kanske Redskins. Ifall han skulle droppa långt ner lär något lag plocka honom innan NE i vilket fall som helst, så det finns helt klart en liten chans att han hamnar i Jets.

 

Ärligt så e nog Jets rätt dött dom har både Edwards och Holmes finns ingen plats för Moss, Rams och Seahawks e def rimliga alternativ Tennesse verkar sugna också men beror väll på hur länge Kenny Britt blir borta för dom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vore fett om han hamnade i Tennesse med Chris Johnson! Men antar att han hamnar i nått av dom sämre lagen som Redskins lr Seahawks. Har dock dålig koll på exakt hur det funkar med waiver wiren men är väl dom med sämre resultat hittils som har förtur så isåfall är Rams och Redskins först. Sen så ska man betala hans lön på 3M dollar för resterande delen av säsongen också.

 

http://www.nfl.com/news/story/09000d5d81bcebc3/article/no-shortage-of-possible-destinations-for-moss-once-hes-waived?module=HP_headlines2col

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade obv lastat Colts igår också, fyfan va bra dom är. Var riktigt kul att se Dwight Freeney komma tillbaka och slakta riktigt ordentligt. Och Peyton Manning är ju helt stört jävla bra som vanligt, nästan osportsligt hur bra han är, måste vara sjukt frustrerande för motståndarlagets defens när han kör sina fake snapcounts hela tiden och går fram o ändrar uppställning för att anpassa sig till försvaret och lyckas äga dom hela hela tiden.

 

Stjärna i kanten på Arian Foster också. Bästa running backen i ligan, han var den enda som åstadkom något igår mot Colts.

 

Nästan lite antiklimax med Champions League nu när man är så jävla taggad på amerikansk fotboll men ska kolla på Tottenhamn - Inter såklart iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vore fett om han hamnade i Tennesse med Chris Johnson! Men antar att han hamnar i nått av dom sämre lagen som Redskins lr Seahawks. Har dock dålig koll på exakt hur det funkar med waiver wiren men är väl dom med sämre resultat hittils som har förtur så isåfall är Rams och Redskins först. Sen så ska man betala hans lön på 3M dollar för resterande delen av säsongen också.

 

http://www.nfl.com/news/story/09000d5d81bcebc3/article/no-shortage-of-possible-destinations-for-moss-once-hes-waived?module=HP_headlines2col

 

Vart Tennesse tillslut ändå kan bli stort med Moss, C.J och V.Y som garanterat kan ge han tid att gå djupt och antalet 8-manna boxar för C.J lär väll minska drastiskt också sen om d räcker till playoffs i år e väll en annan sak med Colts i sin division och med Patriots/Jets och Steelers/Ravens som går bra i andra AFC divisions så ser Wildcard platserna ut att bli svårtagna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha yes! Fan va nice att han hamnade i Tennesse, dom e riktigt riktigt sköna i år.

 

Moss och Johnson kommer bänga loss så mkt tillsammans på fritiden nu haha.

 

Ser bra ut i halvtid för mina CL bets också. Har Real, Bayern och Braga :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir intressant att se Titans nu, hoppas bara Moss håller sig intresserad o inte tappar huvudet

 

Jag tror det kommer bli skitbra, tror folk överdriver personlighetsgrejjen. Killen har lirat i ligan länge och är professionell på planen plus att Vince Young är rätt bra så han borde kunna langa en och annan passning djupt till den gode Randy när alla har ögonen på Chris Johnson.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror det kommer bli skitbra, tror folk överdriver personlighetsgrejjen. Killen har lirat i ligan länge och är professionell på planen plus att Vince Young är rätt bra så han borde kunna langa en och annan passning djupt till den gode Randy när alla har ögonen på Chris Johnson.

 

Kommer nog bli ruskigt bra Tennese älskar djupa Play Action passar och finns få i ligan som kan mäta sig med Moss på recevier ändan av sådana och motståndare kommer nog få smaka på ett antal av dom när dom försöker ladda med 8-manna boxar mot Johnson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant är också att Titans var det enda laget som claimade honom, säger väl ändå en del, då det fanns ett antal lag som klart hade kunnat använda sig av honom. Kan bli väldigt bra såklart, kan också gå åt andra hållet, blir hursomhelst intressant att se. Dock inte alls övertygad om att det kommer bli en perfect fit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir så ledsen. Var på väg att scoopa idag igen så får Liverpool två billiga mål helt oförtjänt. Bokade sönder dom när Napoli fortf ledde i andra halvlek och hade satt och sålt av en del andra spel. Hade gått storpluss vad som än hände bara inte Liverpool vann :(

 

Måste ha deg till söndag för NFL bettingen kan inte hålla på att bli utköpt i fotbollen såhär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker jag gjorde fina spel idag som vanligt i NFLen. Hade Saints och Giants med hcp som pippade stort och fick in lillbet på Buccaners + 7.5. Scoopen uteblev dock eftersom Patriots som borde slaktat kisslaget Browns gjorde en riktigt risig match och kvällens största spel blev bustat :(

 

Hade fina odds på Colts mot Eagles också på 2.58 men matchbilden gick inte riktigt vår väg och Eagles var dödligt effektiva när dom väl fick chansen så slutade med en knapp förlust. Folk trodde ju att Colts skulle va mkt sämre nu med alla sina skador, framför allt med deras två främsta runningbacks borta men man (jag) vet ju att Manning alltid pippar bara han har folk som står på benen som han kan kasta till :) Var väldigt många "that shouldve been caught" av kommentatorerna idag, tror Manning va aningen tiltad på att dom inte kan fånga hans superprojektiler oftare, isåfall hade dom vunnit. Slutade lillplus iaf.

 

Fattar nu också hur bra Vick är. Man har ju hört att han va en av dom bästa i ligan innan han åkte in i finkan men nu när han e tillbaka och spelar riktigt bra så ser man verkligen hur duktig han är. Hoppas han hamnar i nått fett lag i framtiden så han verkligen får en chans.

 

Giants favoriter till Superbowl? Hakeem Nicks och grabbarna har spelat riktigt bra hittils.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...Hade Saints och Giants med hcp som pippade stort och fick in lillbet på Buccaners + 7.5. Scoopen uteblev dock eftersom Patriots som borde slaktat kisslaget Browns gjorde en riktigt risig match och kvällens största spel blev bustat :(

 

Hade fina odds på Colts mot Eagles också på 2.58 men matchbilden gick inte riktigt vår väg..

.

 

verkar som att vi tänkte rätt så lika du och jag!

sjukt dåligt av patriots igår, vete fan vad som hände.. slutade kolla i halvtid för det var ju katastrof.

colts var det enligt mig sjukt överodds på, synd bara att de fick en så risig jävla start och gjorde ett par missar både offensivt och defensivt runt mittplan, annars kunde det nog gått vägen. man såg verkligen frustrationen hos manning ibland, han var inte helnöjd. andra kvarten var guld dock =)

 

vad tror du om kvällens match? steelers bara krossar? bengals försvar har ju inte vart det bästa och jag tyckte att steelers såg riktigt vassa ut bitvis under senaste matchen mot saints.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...