Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

Gick ut en snabbis på stan med min polare idag för att köpa temakläder till sittningen vi ska på imorrn (jag ska vara isprinsessa) och slutade med att jag plockade upp fyra flaskor Allegrini Amarone Classico 2006 på systemet som jag fick ögonen på plus att jag hittade en femhundring på marken på vägen hem. Nice life.

 

Haha,vilken legend du är, köpa vin för en femhunka styck när kursarna försöker brygga sitt eget vin i garderoben på sitt svettiga studentrum.Lite kul att näst största stacken av vinet fanns på ett av lilla Lunds 3 system och de andra 2 hade 0 st.

Kan det vara så att de som hade flest flaskor i Sverige är ditt gamla systembolag i Sthlm? 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har spelat Ravens iaf. Dom har ju ett av ligans bästa försvar och Atlanta glänste väl inte så mkt sist mot Tampa Bay. Men ska bli intressant match att se, lite av en värdemätare för båda lagen.

 

Läste lite nu också att eftersom båda lagen har bra rushdefens så lär dom försöka passa lite mer och där borde Joe Flacco ha ett litet övertag plus att Atlantas försvar inte vart så stabilt mot passen. Men i mina ögon så kan det gå lite hur som helst här så det ska bli intressant att se om Atlanta är så bra som vissa vill få dom att framstå den här säsongen.

 

håller med, kommer bli en jämn match detta. precis som du säger så lär de fösöka passa lite mer idag, men tror dock att Matt Ryan är lite vassare där än Flacco. Iaf om man tittar på hur det har sett ut tidigare denna säsong. men som du säger, kan sluta hur som helst detta, har dock en slant på atlanta inatt. snart får vi veta! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha,vilken legend du är, köpa vin för en femhunka styck när kursarna försöker brygga sitt eget vin i garderoben på sitt svettiga studentrum.Lite kul att näst största stacken av vinet fanns på ett av lilla Lunds 3 system och de andra 2 hade 0 st.

Kan det vara så att de som hade flest flaskor i Sverige är ditt gamla systembolag i Sthlm? 8-)

 

lol jag snokade lite efter vad du menade på systembolagets hemsida och det enda stället där det fanns fler av dom där Amaroneflaskorna just nu än vid mig i Lund är det bolaget som ligger precis vid vår bowlinghall i sickla haha. Dom har kört rätt bra product placement på dom där, vet precis var dom ska fiska efter mig :)

 

 

Mårtenstorget 5, LUND 37 st

Sickla, Siroccogatan 7, NACK 54 st

 

Standard.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har fått pröjsa 6k för kortsida på el classico och 3k för långsida mot bilbao i randorm ligamatch.

 

vad jag har hört så kan de i princip flytta matcherna hur som helst mellan lördag och söndag med extremt kort varsel? är en i vårat gäng som påstår det så vi bokar alltid hemresa på måndagen, även om matchen ligger på lördagen. låter lite skumt mpt tvsändningar etc. någon som hört likannde?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har fått pröjsa 6k för kortsida på el classico och 3k för långsida mot bilbao i randorm ligamatch.

 

vad jag har hört så kan de i princip flytta matcherna hur som helst mellan lördag och söndag med extremt kort varsel? är en i vårat gäng som påstår det så vi bokar alltid hemresa på måndagen, även om matchen ligger på lördagen. låter lite skumt mpt tvsändningar etc. någon som hört likannde?

 

Är likadant i PL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom planerar omgångar till helger, sen läggs spelschemat med dag och tid nån vecka innan. Det datum man kan se i förväg är alltid lördagar, men det betyder bara att det ska vara den helgen.

 

tack.

 

då är det alltså inte så att de byter utan bara att det inte är bestämt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok here we go!

 

Mina spel idag blir:

Lions +1

Texans +1

Vikings +1

Titans rak

Chiefs -2.5

StL Ramz rak

 

Latest news på NFL Network är att Vince Young ska starta för titans, slängde in det bettet direkt när jag hörde det. Ska bli så fett att se dom pippa Dolphins idag med Moss och Johnson, hejja! Värdemässigt är nog KC Chiefs bäst, dom är stabila och springer bra mot Broncos som har dåligt rushdefens. St Louis Rams matchen kan gå lite hur dom helst så 3 ggr pengarna där känns som ett trevligt bet. Lions, Texans och Vikings är nog dom tunnaste värdebetsen men jag tror på dom iaf. Lions möter Bills som är sämst i ligan med 0-8 i stats. Texans har två feta spelare i Arian Foster och Andre Johnson som nog kan rå hem det åt semikassa Jaguars och det känns som Minnesota är på väg in i matchen igen och möter ett risigt Chicago.

 

Hejja Hejja!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok here we go!

 

Mina spel idag blir:

Lions +1

Texans +1

Vikings +1

Titans rak

Chiefs -2.5

StL Ramz rak

 

Latest news på NFL Network är att Vince Young ska starta för titans, slängde in det bettet direkt när jag hörde det. Ska bli så fett att se dom pippa Dolphins idag med Moss och Johnson, hejja! Värdemässigt är nog KC Chiefs bäst, dom är stabila och springer bra mot Broncos som har dåligt rushdefens. St Louis Rams matchen kan gå lite hur dom helst så 3 ggr pengarna där känns som ett trevligt bet. Lions, Texans och Vikings är nog dom tunnaste värdebetsen men jag tror på dom iaf. Lions möter Bills som är sämst i ligan med 0-8 i stats. Texans har två feta spelare i Arian Foster och Andre Johnson som nog kan rå hem det åt semikassa Jaguars och det känns som Minnesota är på väg in i matchen igen och möter ett risigt Chicago.

 

Hejja Hejja!

 

Sounds good! Vi har i princip samma bets, du tror inte på colts idag? tror både colts och titans krossar, gått in hårdast på dessa två.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sounds good! Vi har i princip samma bets, du tror inte på colts idag? tror både colts och titans krossar, gått in hårdast på dessa två.

 

 

Jo jag tror såklart också på Colts men dom står väldigt lågt och gillar inte linjen -7 sådär överdrivet mycket så jag kör dom andra bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...