Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad var störst för dig: att slå ut Jesus Ferguson, eller Sagström i Aussie Mill? :)

 

Lycka till i Dortmund Ramz

 

Spelar ingen större roll för mig. Det står väl mer i liverapporteringarna om mig om jag slår ut Ferguson, så det är ju en fördel. Sen så slår man ju inte gärna ut en vän heller.

 

Nu bär det av till Arlanda strax...peace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha då var dag1 över i Dortmund, jag är kvar med 16k. Hade 25k i mitten på dagen, men sen så började fiskarna tilta mig och och jag halkade ner lite. Hade inga riktigt stora eller sjuka potter idag egentligen, spelade ganska så lugnt och fint genom hela dagen, även fast jag var supersteamad på att alla spelade så dåligt mot slutet.

 

Förhoppningsvis så kan man rusha lite när dag2 börjar i övermorgon så att jag inte behöver vara här i tråk-dortmund allt för länge utan att gå br ai turneringen.

 

Jag bor på Hilton med alla andra starskvalare så var nyss nere i lobbyn ett tag och tog några drinkar med Danny, Raszi och Timex. Riktigt sjyssta killar, Timex är jävligt skön även fast han har tandställning och är 18 år gammal :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saxat av Lina på pokerstarsblog.nu:

Ramzi Jelassi stod utanför spellokalen i pausen där han blev intervjuad av en av de andra bloggarna som ville göra en story kring honom som pokerspelare. Det enda han lyckades få ur sig under tio minuter var "Poker is boring". Det blir med andra ord en intressant artikel att läsa.

 

Meh?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var är bilderna Alex?

 

Haha det var jag som skrev dom dar inlaggen fran Alex dator, han var redan autoinloggad sag jag. Jag ska styra upp bilder sa fort som mojligt men nu sa funkar inte vart internet pa hotellet sa nu sitter jag pa nat kallt internetcafe men det kommer. Alex fyller ar i dag sa jag tror vi kommer kora en drapare i kvall. Lycka till i Dortmund man, ses snart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet du vad timex spelar förutom turneringar online? Han spelade ju $100k eventet i Aussie :shock:

 

Kört hårt i Dortmund nu!

 

Han har åkt på typ alla stora liveturneringar senaste tiden, förrutom det så spelar han väl en del 25-50 o sånt online.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha det var jag som skrev dom dar inlaggen fran Alex dator, han var redan autoinloggad sag jag. Jag ska styra upp bilder sa fort som mojligt men nu sa funkar inte vart internet pa hotellet sa nu sitter jag pa nat kallt internetcafe men det kommer. Alex fyller ar i dag sa jag tror vi kommer kora en drapare i kvall. Lycka till i Dortmund man, ses snart!

 

Ok jag förstår. Fan vad synd att man missar festen. Grattis Alex!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på en sak från igår. Fick nöten mot nästnöten på 75-150 och borde gått bust, men lyckades slinka, det var nog d mest intressanta som hände igår.

 

Jag sa 400 med J9 och 2 pers synade, floppen kom 7TK och det gick rundcheck, turn är Q och det ligger nu dubbla flushdrag ute. Jag betar 800 och knappen synar med ett kroppspråk som får mig att bli jäääävligt orolig. River är totalblank 4a typ och jag börjar tänka, jag är sjukt orolig för AJ här även fast båda flushdragen missat. Jag fegspelar lite och checkar river så att jag bara behöver syna sen, jag vet att han anagligen har AJ men man vill ju inte gärna folda nästnöten på oparat och oflushat bräde. Han betar 3k på river iaf och jag steker aslänge och ber till gud om att jag gjort en misread en gång i livet.

 

Jag synar och han visar nöten AJ, normale. Förutom den handen så hade jag överpar som bäst hela dagen, så det är normalt att när man väl får nästnöten så ska dom få nöten. Stars brukar alltid slänga in en hand efter några timmar på dag1 där dom försöker få mig att gå bust, men jag har börjat fatta det nu så jag kämpar emot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

00:04-- Nu händer det grejjer.

 

Det börjar med att två spelare åker samtidigt i en pott med AA mot AK mot KK all-in pre på Thomas bord.

 

Två sekunder senare åker Ramzi från bordet bredvid med AA mot TT och 44 all-in pre. Inte nog med att det kom en fyra på turn, det kom även en tia på river.

 

 

Live rigg? =(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...