Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kristusfylla och vakna i Köpenhamn 2 dagar senare....

 

Kommer ihåg att rille va kungen på esplanad och att det va skön karaoke. Synd att efterfestplanerna gick i stöpet, men dte kanske var nog lika bra.

 

Hejja ept köpenhamn för mig imorrn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kristusfylla och vakna i Köpenhamn 2 dagar senare....

 

Kommer ihåg att rille va kungen på esplanad och att det va skön karaoke. Synd att efterfestplanerna gick i stöpet, men dte kanske var nog lika bra.

 

Hejja ept köpenhamn för mig imorrn.

 

Heja Ramzi fiskt humör! / Espan All Stars

 

Ps. Vi körde efterfest till 07 och sen rev vi frukostsalen på Knaust. Eller rättare sagt så gjorde Greger det ... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja, klar för idag med 46k. Va uppe på 52k men la mig i en stor pott med KK mot Markus Golser sen torskade tyvärr ner lite.

 

Spelet flöt på lugnt och fint hela dagen och jga fick AA 2 ggr med jätteaction, det var där jag fick tag i nästan alla mina marker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heja Ramzi fiskt humör! / Espan All Stars

 

Ps. Vi körde efterfest till 07 och sen rev vi frukostsalen på Knaust. Eller rättare sagt så gjorde Greger det ... :D

 

LOL sjuk efterfest om vi var på samma hihihi.

Många som blev rätt packade kalmar killen var rätt rolig när han

börja leka jag vill inte åka taxi ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, jag vet inte vad jag ska säga. Men jag är glad, är ganska kul hur sjukt bra man spelat i ept i 3 års tid och bara blir rövknullad varenda gång. Men ibland är det så, vad ska man göra.

 

Vart mysig shoppingrunda och fika på ströget så livet leker ändå. Imorrn blir det nog slaktarutgång :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...