popquee Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 http://www.pokermagazine.se/liverapportering/liverapportering/ept-final-monte-carlo-2010?page=0 ty! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Heja Черные глаза! Åk inte för mycket taxi sedan bara! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 28 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2010 Inte läst allt nu men kan säga att i JJ mot AA handen så synade jag faktiskt ganska direkt. Dubbelkollade bara snabbt hur mycket han hade så att jag inte hade missat något och så synade jag direkt, ganska standard. Låg på runt en mille hela dagen idag men torskade 2 potter på slutet så jag är tyvärr nere på 590k nu tills imorrn med blinds 12-24k. Har ungefär halva average med 24 kvar så vi får hoppas på rungood tidigt imorrn. Hejja hejja. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Whoosa Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Inte läst allt nu men kan säga att i JJ mot AA handen så synade jag faktiskt ganska direkt. Dubbelkollade bara snabbt hur mycket han hade så att jag inte hade missat något och så synade jag direkt, ganska standard. Låg på runt en mille hela dagen idag men torskade 2 potter på slutet så jag är tyvärr nere på 590k nu tills imorrn med blinds 12-24k. Har ungefär halva average med 24 kvar så vi får hoppas på rungood tidigt imorrn. Hejja hejja. WP! Lycka till imorgon. Hoppas på en snabb fördubbling av markerna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Inte läst allt nu men kan säga att i JJ mot AA handen så synade jag faktiskt ganska direkt. Dubbelkollade bara snabbt hur mycket han hade så att jag inte hade missat något och så synade jag direkt, ganska standard. Låg på runt en mille hela dagen idag men torskade 2 potter på slutet så jag är tyvärr nere på 590k nu tills imorrn med blinds 12-24k. Har ungefär halva average med 24 kvar så vi får hoppas på rungood tidigt imorrn. Hejja hejja. Jobba in finalbordet nu! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Tycker man det är uselt att inte instasyna, skratta då lite för er själva och sen släpp det.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Tycker man det är uselt att inte instasyna, skratta då lite för er själva och sen släpp det.... här har vi en kille med huvet på skaft, ingen surpris! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Heja Ramz imorn!! Se till att syna riktigt fort också så grabbarna inte lackar ur också! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_slipknot1_ Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Inte läst allt nu men kan säga att i JJ mot AA handen så synade jag faktiskt ganska direkt. Dubbelkollade bara snabbt hur mycket han hade så att jag inte hade missat något och så synade jag direkt, ganska standard. Låg på runt en mille hela dagen idag men torskade 2 potter på slutet så jag är tyvärr nere på 590k nu tills imorrn med blinds 12-24k. Har ungefär halva average med 24 kvar så vi får hoppas på rungood tidigt imorrn. Hejja hejja. GOGOGO!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Inte läst allt nu men kan säga att i JJ mot AA handen så synade jag faktiskt ganska direkt. Dubbelkollade bara snabbt hur mycket han hade så att jag inte hade missat något och så synade jag direkt, ganska standard. Låg på runt en mille hela dagen idag men torskade 2 potter på slutet så jag är tyvärr nere på 590k nu tills imorrn med blinds 12-24k. Har ungefär halva average med 24 kvar så vi får hoppas på rungood tidigt imorrn. Hejja hejja. mjo, dubbelkolla stack är ju std faktiskt. var väl som sagt liverapporteringen som var lite skev. GL imorn! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 mjo, dubbelkolla stack är ju std faktiskt. var väl som sagt liverapporteringen som var lite skev. GL imorn! Den var skev som fan, lallare det där! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Den var skev som fan, lallare det där! menade inte att hugga på dig men det förstod du säkert, var väl du som skrev att han som rapporterade blev uppspelt osv? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 menade inte att hugga på dig men det förstod du säkert, var väl du som skrev att han som rapporterade blev uppspelt osv? ja jag visade prov på så kallad självdistans hela diskussionen var nog meningslös då vi säkert uppfattat allt likadant på plats. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Moneymaker berömmer Ramzis spel i EPTlive.com-sändningen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Moneymaker berömmer Ramzis spel i EPTlive.com-sändningen! Då vet man att man lyckats i livet! gl ramzi Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 aff wp!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 gg Ramzi! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 gg! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Ramz ai utg med QdTd, syn av AdKd. Bräde: xxxTA Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 gg . ul Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 gg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 nya killen på feature table ser ut som Emil ifrån 2 months 2 million Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 nya killen på feature table ser ut som Emil ifrån 2 months 2 million nja inte så lik whitelime Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 ja jag visade prov på så kallad självdistans hela diskussionen var nog meningslös då vi säkert uppfattat allt likadant på plats. haha okej jo förmodligen, synd bara att man inte var där, verkar va en najs stad det där gg ramz, segt med redraw, det är fan det värsta som finns Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 gg ramz /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts