Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Inte lätt att vara turredonk då klonkarna inte kommer, så är det lätt att bli desperat och tilta bort allt på dåliga sportbets som med högmod tros vara bra när det i själva verket är impuls gamble för att bli even.

 

 

Ouch :cry:

 

Edit: Jag blev verkligen sårad där, du satte verkligen fingret på problemet, I need help :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur mkt betta du?

 

Hade bettat 6k först till 1.24 sen igår vilket redan där är lite i överkant. Sen så lastade jag resten jag hade på kontot till 1.39 under matchen och var inne för 11k nånting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad jag avskyr Robert Söderling.

 

Skulle inte säga att jag avskyr honom för det är ganska starkt. Men han är ju inte skön nånstans och man sitter ju inte och hejjar på den osköna griniga killen som börjar whina varje match och whinat genom hela sin karriär. Rätt åt honom att vi skrek ut hans boll i Australien förra året mot Baghdatis.

 

Han spelade dock grymt bra mot Federer idag, lite sjukt att han satte alla stenhårda slag vid linjen hela tiden, han måste vart ganska rungood :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg att du satt och väntade på högsta SVS HU nivåerna för nån vecka sen. Nappade det?

 

Jag spelar bara på RedKings vet ni väl, The Net's #1 Poker Room! Har även fixat min egen typ av Red Pro status genom att döpa om mitt konto till "RamziJelassi"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för omtanken. Men det var faktiskt lite onödigt att antyda att jag skulle vara dålig på turneringar. Har du inte läst senaste PokerMagazine?

 

 

Du menar tidningen där framsidan antyder att du brukar hänga med Tyson för att sen läsa i tidningen att ni pratat 1 minut på toa :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle inte säga att jag avskyr honom för det är ganska starkt. Men han är ju inte skön nånstans och man sitter ju inte och hejjar på den osköna griniga killen som börjar whina varje match och whinat genom hela sin karriär. Rätt åt honom att vi skrek ut hans boll i Australien förra året mot Baghdatis.

 

Han spelade dock grymt bra mot Federer idag, lite sjukt att han satte alla stenhårda slag vid linjen hela tiden, han måste vart ganska rungood :)

 

Avskyr är nog ett för svagt ord egentligen, men jag använde det för att tona ner det lite :). Söderling är en jättebebis som blundar och slår. Ibland sitter allt helt enkelt. Roger är den störste och nu får man väl bara hoppas att bebisen vinner hela skiten så inte Råttan från Mallorca tar inte alltför många points, annars är risken stor att Roger tappar förstaplatsen i samband med Wimbledon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avskyr är nog ett för svagt ord egentligen, men jag använde det för att tona ner det lite :). Söderling är en jättebebis som blundar och slår. Ibland sitter allt helt enkelt. Roger är den störste och nu får man väl bara hoppas att bebisen vinner hela skiten så inte Råttan från Mallorca tar inte alltför många points, annars är risken stor att Roger tappar förstaplatsen i samband med Wimbledon.

 

Tror att någon har en liten crush på Federer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Extra roligt när personen i fråga har tagit sitt nick efter spanska ligans största crybaby. :) Edit: Näst största, glömde att Ronaldo spelar där numera.

 

Jag gillar Söderling. Han spelar bättre och bättre, har jobbat upp sitt humör (det är ju tokskillnad på nu och, säg, 2008) och är alltid trevlig och ödmjuk i intervjuer, på presskonferenser osv, oavsett om han vinner eller förlorar. Den enda spelaren som verkar ogilla honom är Nadal sen den där byxincidenten 2007.

 

Trist på betet dock Ramzi. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avskyr är nog ett för svagt ord egentligen, men jag använde det för att tona ner det lite :). Söderling är en jättebebis som blundar och slår. Ibland sitter allt helt enkelt. Roger är den störste och nu får man väl bara hoppas att bebisen vinner hela skiten så inte Råttan från Mallorca tar inte alltför många points, annars är risken stor att Roger tappar förstaplatsen i samband med Wimbledon.

 

GÖER BÄTTRE SJÄLV DÅ !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars är Berdych i semin ett riktigt bra spel om man inte gillar Söderling. Oddsen på Robin är löjligt låga och Berdych är en jävligt bra spelare i god form. Den som servar bäst av dem förbättrar sina chanser avsevärt, eftersom båda tillhör samma kategori av spelare. Söderling slår tyngre och längre forehands, men tjecken lär serva hårt och pumpa från baslinjen i sidled. Ortodox strategi för honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...