Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om det nu var du så tackar jag för att jag fick bevisat att det inte är jag som har mest tur i världen i alla fall. Den tar du.

 

GG, du hade mkt otur, du spelade mkt bra. Jag har 8a tablat samtidigt som vi spela FT så inte haft så mkt fokus, såg inte riktigt hur det åkte in med 88. Bustade som 3a nu iaf, 3betta A7 all in mot Dinjhos 99 :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GG, du hade mkt otur, du spelade mkt bra. Jag har 8a tablat samtidigt som vi spela FT så inte haft så mkt fokus, såg inte riktigt hur det åkte in med 88. Bustade som 3a nu iaf, 3betta A7 all in mot Dinjhos 99 :(

 

hehe, vet inte ens om du var ironisk eller inte.. Du hade fint flyt mot slutet mot mig just nu men var ju bäst vid bordet, tror du hade vunnit rätt lätt med lite bättre situationer. Jag gjorde ett par mongospel men lyckades ta mig långt ändå så man får väl va nöjd.

 

Bara den där AA vs 8J som sved lite, när du sen kommer tillbaka och kickar ut mig med en välriktad K9vsA9. Men skulle jag räkna alla utdragningar jag gjorde den här turneringen skulle jag få sitta här o skriva till på torsdag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har spelat grymt bra idag på det stora hela sett iaf, mitt shorthanded FT spel behöver nog slipas en del dock, men kommer ju så sällan dit nuförtiden så glömt bort hur man gör.

 

Låg riktigt bra till i priman och båda stora UB turrarna men åkte på riktigt äckliga utköp i UB för stora stackar och prima va jättesetup mot chip2an när vi båda hade 3 ggr avg. Men turen på ipoker jämnade ut resultatet lite iaf, hoppas jag kan skaka fram någon ding i det som starta sent så man kan hitta storplusset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara den där AA vs 8J som sved lite, när du sen kommer tillbaka och kickar ut mig med en välriktad K9vsA9. Men skulle jag räkna alla utdragningar jag gjorde den här turneringen skulle jag få sitta här o skriva till på torsdag...

 

aa dom va riktigt äckliga. Jag väntade ju typ in händer för att folk syna så light, hitta J8 och K9 lixom, mitt kortsnitt va inte så bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukligt go hand, skrattade lite för mig själv när jag såg händerna :lol:

 

glgl!

 

Ägde verkligen, spelade bara ett bord och kändes som att jag hade fett bra koll i potterna, snodde så jävla mkt :) sen fick jag ju in det med JJ vs AK (obvdom har aldrig3betbluffat) och torska megaflippen, being_donkamentpro. Fattar inte hur folk kan spela så tight och sen alltid vinna dom där viktiga flipsen. Superwhine nu, såg verkligen br aut i 200r. Fortf ingen cash över 10k på stars i år tror jag, löjligt, kanske kommer i nästa liv :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ägde verkligen, spelade bara ett bord och kändes som att jag hade fett bra koll i potterna, snodde så jävla mkt :) sen fick jag ju in det med JJ vs AK (obvdom har aldrig3betbluffat) och torska megaflippen, being_donkamentpro. Fattar inte hur folk kan spela så tight och sen alltid vinna dom där viktiga flipsen. Superwhine nu, såg verkligen br aut i 200r. Fortf ingen cash över 10k på stars i år tror jag, löjligt, kanske kommer i nästa liv :evil:

 

Jag tror inte det är någon som cashar på pokerstars, det är en stor konspiration.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dryg du var i chatten dock :evil:

 

Jag vet :) Spelade bara ett bord och tyckte det va kul att tilta honom lite, han stekte typ 20-30 sek på både turn och river. Synd att det kom 9a på river bara, hade nog bettat mer/lastat annars. Kul att jag fick vinna en stor pot innan jag busta på min standard placering som 32a eller nått.

 

Vaknade för en timme sen och precis tryckt i mig lite potatis, majs, tonfisk och keso. Dags för cheat-meal imorgon tror jag, har ju deffat en vecka nu, hur ofta tror ni det är optimalt med cheat-meal? Och ska man ta det före eller efter ett träningspass, tidigt eller sent på dagen? Jag skulle tippa på föra träning hyfsat tidigt/mitt på dagen kanske.

 

Drar ner till Lund med flyget kl 21.55 idag igen, ska ta en andr titt på en lägenhet innan jag lägger ett bud. Lite less på grinden efter att ha spenderat 3 dygn till att spela bra och inte dingat speciellt mkt, men ska väl spela ftopsen inatt iaf, för sick för att missa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

E ju typ de sämsta upplägget o ta cheatmålet som sista mål.

 

Du bränner ju inte mkt när du sover så man ska undvika carbs på kvällen. Bästa är ju att börja dagen med mkt carbs. Då har du hela dagen på dig att förbränna dem. Förbränner du dem inte hamnar de runt magen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

E ju typ de sämsta upplägget o ta cheatmålet som sista mål.

 

Du bränner ju inte mkt när du sover så man ska undvika carbs på kvällen. Bästa är ju att börja dagen med mkt carbs. Då har du hela dagen på dig att förbränna dem. Förbränner du dem inte hamnar de runt magen :)

 

Nedan stycker snott från nedan länk:

 

Du behöver både kolhydrater, protein och fett till varje mål för optimalt näringsupptag och välbefinnande. Kroppen kan inte klockan, och väljer du rätt sorts mat finns det ingen anledning att t ex strypa kolhydratintaget efter en viss tidpunkt, eller t o m sluta äta efter klockan 18:00. Det sistnämnda är en seglivad myt som lever kvar år efter år. Du kan undvika att lägga dagens största intag av kolhydrat vid det tillfället, eftersom detta innebär risk för nybildning av kroppsfett från kolhydrat och minskad frisättning av tillväxthormon under natten, men det är inget som kommer att ha någon avgörande effekt på slutresultatet av dieten. Det är fortfarande energi in minus energi ut över dygnet som helhet som är av vikt. Har du tränat på kvällen finns det bara fördelar med kolhydrater här.

 

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=26881

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du snacka med en personlig tränare istället för att köra deffschema eller liknande. Där får du väldigt bra respons och kan slänga ihop ett bra och nyttigt schema anpassat efter dina mål.

 

Du borde börja träna regelbundet och försöka få in powerwalks i ditt schema. Tro mig powerwalks gör MIRAKEL. Folk underskattar hur bra powerwalks är för att tappa extra vikt.

 

Så länge du tränar och håller igång så kommer du att förlora vikt.

 

Ha det bra och må klonken vara med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du borde börja träna regelbundet och försöka få in powerwalks i ditt schema. Tro mig powerwalks gör MIRAKEL. Folk underskattar hur bra powerwalks är för att tappa extra vikt.

 

 

Folk snackar så mkt powerwalks, ut och löp istället. Tar inte lika lång tid plus att din kropp troligen mår MYCKET bätter när du börjar komma i form!

Sen säger jag verkligen inte att powerwalks är dåligt!! Men som sagt, LÖP!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Folk snackar så mkt powerwalks, ut och löp istället. Tar inte lika lång tid plus att din kropp troligen mår MYCKET bätter när du börjar komma i form!

Sen säger jag verkligen inte att powerwalks är dåligt!! Men som sagt, LÖP!! :D

 

 

För oss som inte är i form är ju powerwalks bättre, man förbränner mer än när man löper (har jag läst, är inte 100% på de men nån kan säkert bekräfta?) + att man orkar mer.

 

När jag löper så känner jag mig svimfärdig ganska snabbt, men powerwalka som en fjolla är jag bättre på (=

 

Edit; Googlade det själv o läste om att det inte stämmer med förbränningen men svårt o veta vad man tror på, står så olika överallt.. hur fna är det? (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inga problem med träningen och dieten, jag känner min kropp väl och jag tränar även regelbundet under deffen. det jag undrade var bara när jag skulle lägga mitt cheatmeal, snackat med lite folk och tror det blir en pizza till frukost imorrn och sen träning på dagen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För oss som inte är i form är ju powerwalks bättre, man förbränner mer än när man löper (har jag läst, är inte 100% på de men nån kan säkert bekräfta?) + att man orkar mer.

 

När jag löper så känner jag mig svimfärdig ganska snabbt, men powerwalka som en fjolla är jag bättre på (=

 

Edit; Googlade det själv o läste om att det inte stämmer med förbränningen men svårt o veta vad man tror på, står så olika överallt.. hur fna är det? (=

 

juh hårdare du tranar o juh langre du håller på desto mer förbranner du!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...