okocha Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 Exakt hur lovande var du som fotbollspelare? [ ] Sparkat lite boll mot garageporten på mammas gata [ ] Målkung i Korpen [ ] Rundningsmärke i div. 4 [ ] Lekte i div. 2 [ ] Hade varit Allsvenskans bästa spelare nu om jag inte varit mattegeni [ ] Rolnaldo, Messi & Kaka kan slänga sig i väggen + att jag är snygg också Trodde man skulle hitta svar i artikeln "Fotbollsdrömmen blev sann för Jelassi" men den handla om att han hade kollat på fotboll:mrgreen: http://www.expressen.se/poker/1.1560380/fotbollsdrommen-blev-sann-for-jelassi Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 hahaha så jävla skönt! wp Ramzi! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 http://www.expressen.se/poker/1.1561146/matematiskt-geni-favorit-i-poker-sm Hur känns det? Du och Einstein lol @ matematiskt geni Jag tror jag använde ordet matematiskt i något försök att försöka förklara villka som var favoriter rent oddsmässigt, var inte menat att jag skulle var en duktig "matematisk" spelare Men fin artikel iaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 Exakt hur lovande var du som fotbollspelare? [x] Sparkat lite boll mot garageporten på mammas gata [ ] Målkung i Korpen [ ] Rundningsmärke i div. 4 [x] Lekte i div. 2 (gjorde ett grymt nickmål i krysset mot A-laget när jag spelade i Juniorerna i Vallentuna) [x] Hade varit Allsvenskans bästa spelare nu om jag inte varit mattegeni [x] Rolnaldo, Messi & Kaka kan slänga sig i väggen + att jag är snygg också skämt åsido så var jag väl ingen supertalang eller så, men jag var väldigt duktig i lite yngre åldrar och spelade i Väsby P-86 i Pojkallsvenskan mot alla dom andra topplagen i sverige vid 16 års ålder. Jag var typ en av 3 forwards som oftast fick spela då, spelade vid sidan om Saihou Jagne väldigt mkt och han spelar ju nu i AIK. Så vi ska nog inte höja mig till messi-status men jag hade definitivt skillz så om någon vill gejma lite fotboll 4 rollz så är jag på Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 Vart rivrad av Michael Binger i WPT Venedig igår förresten, så är ute där Sitter nu i Business centre på Venedigs flygplats och gejmar lite Hu omaha på RedKings medans vi väntar på att våran check-in desk ska öppna. Vi flyger till Paris och hänger några dagar tills det är dags för 10k eventet där den 14de. Ska bli nice att åka tillbaka till den franska atmosfären och mysa lite över en picknick i parken vid louvren Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 Vilket jävla pissliv du har. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 Ramzi Jelassi, det nya (eller gamla?) Hoss TBF! gogogo! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 skämt åsido så var jag väl ingen supertalang eller så, men jag var väldigt duktig i lite yngre åldrar och spelade i Väsby P-86 i Pojkallsvenskan mot alla dom andra topplagen i sverige vid 16 års ålder. Jag var typ en av 3 forwards som oftast fick spela då, spelade vid sidan om Saihou Jagne väldigt mkt och han spelar ju nu i AIK. Så vi ska nog inte höja mig till messi-status men jag hade definitivt skillz så om någon vill gejma lite fotboll 4 rollz så är jag på Var du lika snabb som CH? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jol74 Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 Spelade du i Väsby hela ungdomstiden? Gjorde tre inhopp i Väsbys A-Lag 1994. Väsby vann div.2 det året och gick upp i div.1. Då gjorde Mats Wiksten sin 21:a säsong i A-laget. Kanske var lite tidigt för dig att komma ihåg dock. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 Hur kommer det sig att rk_pro_per alltid kommer längre än dig i RedKings tuneringar. Är du helt retarded som rk_pro_utan_händer_är eller? vem fn är du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 Hur kommer det sig att rk_pro_per alltid kommer längre än dig i RedKings tuneringar. Är du helt retarded som rk_pro_utan_händer_är eller? Frågan är hur lågt man orkar sjunka stevebutabi2? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 Var du lika snabb som CH? nä, men 10 ggr kyligare i avsluten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 Frågan är hur lågt man orkar sjunka stevebutabi2? mm har alltid tyckt att Butabis forumtrollande har haft ett visst mått av humor och charm, men det här är bara löjligt, tråkigt och helt taget ur tomma intet. Om någon moderator ser detta kan ni gärna radera allt som skett i denna db från och med Ricks inlägg så att vi inte tramsar ner Ramzis db (vilket jag nu medverkar till, men vill att det ska framstå som helt klart och tydligt att jag tar avstånd till ricks trams) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 vem är per? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 Är i Paris nu, på vårt älskade Hilton Arc de Triomph som vi alltid bor på Var nere på hörnet och käkade en kunglig risotto nyss, nu blir det kolla lite gamla highstakes som jag missat + en del serier. Tror det kan bli lite tennis imorrn innan 2k eventet kl 19, fast iofs så försöker dom tvinga med mig på shopping, men ska försöka arbeta emot det förslaget, la redan för mkt när vi var i London. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 9 Maj , 2009 Rapport Share Postad 9 Maj , 2009 Ber om ursäkt för mitt postade inlägg. Obv inget jag är stolt över. Kommer självklart inte att komma med liknande inlägg i framtiden. Kul med vem är Per kommentaren btw. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 9 Maj , 2009 Rapport Share Postad 9 Maj , 2009 Ber om ursäkt för mitt postade inlägg. Obv inget jag är stolt över. Kommer självklart inte att komma med liknande inlägg i framtiden. Kul med vem är Per kommentaren btw. . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 9 Maj , 2009 Rapport Share Postad 9 Maj , 2009 Vart rivrad av Michael Binger i WPT Venedig igår förresten, så är ute där Om det kan vara till någon skadeglädje så bubblade han. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 9 Maj , 2009 Rapport Share Postad 9 Maj , 2009 nä, men 10 ggr kyligare i avsluten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
route66 Postad 9 Maj , 2009 Rapport Share Postad 9 Maj , 2009 Hur känns det att vara ett matematiskt geni? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 9 Maj , 2009 Rapport Share Postad 9 Maj , 2009 Hur känns det att vara ett matematiskt geni? old news dude;) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
route66 Postad 9 Maj , 2009 Rapport Share Postad 9 Maj , 2009 Såg det nu. Men det var så roligt att det var värt en snabbrepris. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 10 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 Hur känns det att vara ett matematiskt geni? Matteprov Hu for rollz? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matjo Postad 10 Maj , 2009 Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 Matteprov Hu for rollz? Lös talserien: 1, 1, 1, -17, ? gl hf! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 10 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 ? = -17 är det här ett av dom proven där man får poäng för att gissa eller avdrag om man svarar fel, jag förbehåller mig rätten att ta tillbaka mitt svar om det är det senare alternativet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts