Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

sagt det länge nu, men Barcelona spelar nog den bästa fotbollen i år som någonsin har spelats. Högre klass på teknik och spelförståelse i en hel trupp är nog svårt att hitta, hoppas det blir Barca - Arsenal i final.

 

Btw, kan man köpa biljetter till CL finalen redan nu och hur? Tänkte bjuda ner min familj och kika om det går, skulle va grymt kul, aldrig vart på en CL final.

 

Flyttstäd och flyttfirma är kirrat nu, tack vare den goda dygnsrytmen, nu är d bara till att skaffa flyttlådor och börja kriga om vem som får vad med Morbo. Ska reka lite imorgon på vad jag vill ha så jag har lite försprång när förhandlingarna drar igång, det kommer nog bli krig in på sista gaffeln skulle jag tro.

 

Being_RaMz fortsätter att gå bra, körde en kort session 2020 omaha och fick topset 4 ggr första 10 min, bra nick :)

 

Via steveperryman kan man kopa for 35k perbiljett inkl hotel typ.

 

Biljetterna fick man söka för ca 1 månad via UEFA´s hemsida sen lottades de ut, fick tyvärr ingen själv när jag ansökte om två st:cry: vill du ha så är det genom biljettagenter Steve Perryman, Nickes mfl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Biljetterna fick man söka för ca 1 månad via UEFA´s hemsida sen lottades de ut, fick tyvärr ingen själv när jag ansökte om två st:cry: vill du ha så är det genom biljettagenter Steve Perryman, Nickes mfl

 

Vad låg priset på om man köpte direkt från UEFA?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad låg priset på om man köpte direkt från UEFA?

 

Här har du lite info.

 

pressrelease

 

http://www.uefa.com/competitions/ucl/news/index,page=5.htmx

 

"Monday 16 March 2009

 

General ticket sales for Rome close

Ticket sales to the general public for the 2009 UEFA Champions League final in Rome have closed – with all applicants due to be informed by 31 March, via email, whether their applications have been successful or not"

direktlänk utan att gå via ovanstående adress

 

http://www.uefa.com/competitions/ucl/ticketing/newsid=810274.html

Allmän info priser m.m

 

http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Download/competitions/UCL/80/48/62/804862_DOWNLOAD.pdf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iofs, bättre än att lämna pengarna i taxibilar runt om i europa.

 

måste bara fråga, hur många ggr har du dragit den storyn på fyllan? kan inte ens tänka på en skönare fyllestory. hade nog gått ut vissa kvällar bara för att förtälja den... den går nog att picka lite ladies på t.o.m. kan jag tänka mig (= testat? haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä det är för mkt för att säga, jag har inte sagt det till någon. Mina föräldrar vet att jag tappade pengar o ch dataväska men dom vet inte hur mkt.

 

Hade det vart nåra k så hade jag ju kunnat berätt det på fyllan som en sjuk grej, men det är inte roligt när det är så mkt, iaf inte för normala människor, dom mår bara dåligt av att höra sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä det är för mkt för att säga, jag har inte sagt det till någon. Mina föräldrar vet att jag tappade pengar o ch dataväska men dom vet inte hur mkt.

 

Hade det vart nåra k så hade jag ju kunnat berätt det på fyllan som en sjuk grej, men det är inte roligt när det är så mkt, iaf inte för normala människor, dom mår bara dåligt av att höra sånt.

 

Mådde själv dåligt när jag läste det första ggn, jag trodde inte det var sant. Men du är faktiskt inte ensam. Läste om en stackars tant i Aftonbladet som fått order av brorsönerna att inte ha så mkt kontanter i hemmet (dvs livsbesparingarna på 500k), så hon la skiten i en ICA-kasse och hoppa på trammen i Gbg och skulle tralla till banken. Minuten senare efter att hon hoppat av tåget insåg hon att hon glömde påsen på sätet brevid...

 

Nu såhär i efterhand kanske du kan skriva hur du kände och tänkte när du insåg vad som hänt? Eller bara total likgiltighet antar jag. Men var det 100% dina pengar? eller RK:s eller w/e?

 

Btw så är jag ledsen att meddela att jag hatar RK. Stoppade in $125, spelade 5dollars PLO-turren som du o Toni lirade. Knockade Toni så skulle få 50 för det. Dagen efter är accountet blockat, så skickar in mina sedvanliga ID-handlingar samt bankkortsbilder. Får svaret tillbaka att jag måste ha "government identification" och nu vill de även ha utilitybill. Ahopp tänker jag, får väl fixa det då (ville nämligen få de $50 samt lira san remo-satten på kvällen).

 

Så jag skickar in nya bilder på mitt körkort (Nordealegget var väl inte tillräckligt trovärdigt...) samt på min mobilräkning.

 

Efter 2 dagar får jag svaret. Det lyder, "vi måste ha bilder på ditt pass samt screenshot på ditt netellerkonto för att se över ditt konto".

 

Efter det gav jag upp. Är det Ongame eller Redkings som håller på såhär? Känns som ett rätt skottsäkert sätt att be kunder fara åt helvete iaf eller så ville de väl inte betala ut mina $50, för de där $125 gula jag direkt. Förstår inte varför jag behandlas som Svartenbrandt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter skitmuppigt ju, läste i RK tråden innan att du hade haft problem. PM:ade du till RK kontakten här på forumet? han borde kunna hjälpa till att speeda på processen.

 

RK tar inte hand om sin egen cashier, utan det är Ongame som sköter hela den biten, så det är inte RK som jävlas med dig, utan ongame, men självklart så vill vi ju inte att det ska strula så mkt som det råkat göra för dig nu då vi försöker ta så bra hand om våra kunder som möjligt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu såhär i efterhand kanske du kan skriva hur du kände och tänkte när du insåg vad som hänt? Eller bara total likgiltighet antar jag. Men var det 100% dina pengar? eller RK:s eller w/e?

 

Direkt när jag insåg att jag glömt den i taxin var när jag precis hade checkat in till flighten till warszawa och då var jag tvungen att jobba snabbt. Ringde hotellet och bad dom ringa taxibolaget samt sprang ut där han hade släppt av oss för att kolla om han var kvar i området, men insåg snabbt att det var lönlöst och att vi hade råkat ta fel txi från hotellet så ingen visste vilket bolag vi hade åkt med. Så jag insåg snabbt att det inte var mkt jag kunde göra just då så jag hoppade på planet helt enkelt. Min agent ringde till taxicentralen i Amsterdam och bad dom ropa ut över radion om väskan osv men no luck.

 

Jag försökte att inte bry mig så mkt, men jag var tiltad under ytan i 3-4 dagar, men efter det så släppte det och jag har inte vart det minsta irriterad över det sen dess, det hade redan hänt lixom, ingen poäng att vara lack i efterhand, nästa gång får jag hålla bättre koll på mina grejjer helt enkelt.

 

Och ja det var 100% mina pengar obv eftersom dom var i min väska, även om det inte hade vart det så hade jag ju fått stå för det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett ganska långt message på facebook för ett tag sedan som jag inte riktigt haft tid att svara på. Tänkte att ni kanske kan hjälpa mig att ge ett bra svar och hjälpa den här killen på traven lite i sin pokerkarriär, då han obv är lite knekt över att inte riktigt nå ända fram.

 

jag har på någotvis alltid förmågan att åka ut precis innan eller när det gäller cashgame spela upp mej för sedan stöta på monster. vad?????

nu spelar vi inte i närheten av samma division då jag är familje far och hus och allt. Ex. till Bahamas 2ggr finalbord 6 och 7:a där ettan går till Bahamas.

sm, pokermiljonen etc. alltid nära men inte. som du ser spelar jag på lite olika siter. MEN varför typ spelar bra nästan prickfritt, läser spelarens bluff ex. han bluffar med ex.63C och jag ja fa fan som helst som är bättre innan flopp,turn,river. nog på något sätt träffar fanskapet sin bluff, ALLTID så får jag respass. jag har slutat bli arg för jag vet jag spelat KANON. men varför i ursäkta i HELVETE åker jag alltid på skit när jag har bästa handen då det drar ihop sig. jag kan spelet, läst böcker, kanske inte all matematik i spelet men då är jag ärlig till dej iaf.

har haft rulle en gång i tiden men som familjefar så ville frugan att barnen skull ha didrickson regn kläder och dom var inte gratis till bägge pojkarna. små pengar kanske för dej men vid den tid punkten gjorde jag 1000-2500kr per dag( glömde skinnsoffan oxå.). cashade ut sedan kom MOTGÅNG oops inget kapital och man tappar spelet. och sen är man tillbaka på någon ja vet inte vad. små nivåer är svårare att spela på än högre nivåer.(nu förtiden)har provat 4-8$ klarade det.

VAD GÖRA!!!!

jag kan spela. jag älskar spela, spelar mycket. frirullarför jag tycker det är roligt även om det inte ger nått ex 11000 startande blev 8:a jag är inte rädd för någon på nätet. jag har spelat lite live. där är jag nervösare.(förlåt) lätt att gömma sig bak skärmen.

Ge mig tips eller nått . JAG vet jag KAN och jag kommer lyckas det vet jag, men när........

kan du ge mej nått på vägen.....

har sagt var gång jag skrapat ihop en rulle behåll den och lira men nog fan som familjefar tar man ut vinst till nått.

Varför jag skriver till dej nu är att jag spelat på Full Tilt och nått Finalbord nästan jämt och åkt ut strax innan pls. som ger vidare kval eller pengar.

NÄSTAN lite KNEKT av att alltid vara second best first looser.....

vill så mycket men saknar nått......

 

mvh

XXXXXX

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...