Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

Flög över till London med grapparna idag, vi bor på Meridien vid Pickadilly. Vart på Gauchos och käkat en middag, älskar det stället så sjukt mkt, bästa köttet barred none.

 

Imorrn ska vi hämta upp våra biljetter till matchen på dagen, hoppas hoppas hoppas verkligen inte att allt är en bluff, kommer va så jääävla grymt, vågar inte tro på det ännu. Min pappa och lillebrorsa flyger in på dagen imorgon, lillebrors största idol är Cristiano Ronaldo, kommer va så jävla grym upplevelse för oss alla.

 

Håll tummarna för oss nu att vi verkligen ska få se matchen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Så grymt! Satt på 8de raden precis bakom hörnflaggan, i manchesterklacken. Hade ju självklart köpt Manchester tröja till lillebrorsan under dagen med hans eget namn på ryggen :) grym upplevelse!

 

Ska plocka upp biljetter till Chealsea - Barcelona imorgon på dagen. Vi betalade totalt 12,200 euro för 14 biljetter, men biljetterna till chelseamatchen var dyrare då dom var mkt svårare att få tag på, Emirates är ju mkt större arena.

 

Blir till att smyghålla på Barca imorrn när man står i chealseasektionen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så grymt! Satt på 8de raden precis bakom hörnflaggan, i manchesterklacken. Hade ju självklart köpt Manchester tröja till lillebrorsan under dagen med hans eget namn på ryggen :) grym upplevelse!

 

Ska plocka upp biljetter till Chealsea - Barcelona imorgon på dagen. Vi betalade totalt 12,200 euro för 14 biljetter, men biljetterna till chelseamatchen var dyrare då dom var mkt svårare att få tag på, Emirates är ju mkt större arena.

 

Blir till att smyghålla på Barca imorrn när man står i chealseasektionen :)

 

FYL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ifall du satt i Chelseaklacken och jublade vid 1-1 målet så är nog chansen att du fortfarande lever minimal. Hoppas att du lyckades hålla igen.. :-)

 

:)

 

Jag stod med huvet nedåt och såg ledsen ut och tänkte: yes yes yes yes!! så jävla sköönt!! hahahahah :) :) :)

 

Chealsea var iofs värda att vinna idag, jag tiltade sönder på alves som bränder vartenda jävla bra inspelsläge dom hade. Grym upplevelse var det iaf idag igen :) Riktigt bra stämning och grymt tryck från båda supportersidor, och riktigt fin fotboll fick vi se. Drogba skulle nog haft en straff och sista handsläget har jag hört att det skulle vart solklar straff?

 

 

Måste packa nu och försöka sova såfort som möjligt, ska med 8.50 flyget från Gatwick ner till venedig. WPTn startar kl 15 imorrn, being Ramz lol :)

 

xx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:)

 

Jag stod med huvet nedåt och såg ledsen ut och tänkte: yes yes yes yes!! så jävla sköönt!! hahahahah :) :) :)

 

Chealsea var iofs värda att vinna idag, jag tiltade sönder på alves som bränder vartenda jävla bra inspelsläge dom hade. Grym upplevelse var det iaf idag igen :) Riktigt bra stämning och grymt tryck från båda supportersidor, och riktigt fin fotboll fick vi se. Drogba skulle nog haft en straff och sista handsläget har jag hört att det skulle vart solklar straff?

 

 

Måste packa nu och försöka sova såfort som möjligt, ska med 8.50 flyget från Gatwick ner till venedig. WPTn startar kl 15 imorrn, being Ramz lol :)

 

xx

 

Mmm det var ju helt sinnessjukt hur kass Alves var! Duger inte av någon som folk nämner som topp 3 av ytterbackar i världen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt hur lovande var du som fotbollspelare?

 

[ ] Sparkat lite boll mot garageporten på mammas gata

[ ] Målkung i Korpen

[ ] Rundningsmärke i div. 4

[ ] Lekte i div. 2

[ ] Hade varit Allsvenskans bästa spelare nu om jag inte varit mattegeni

[ ] Rolnaldo, Messi & Kaka kan slänga sig i väggen + att jag är snygg också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...