Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

Söndagsgrind 2k9 nu, ska bli ding!

 

Har nya fräsha Being_RaMz nicket på Redkings, så om jag vinner turren där så vet vi att namnbytet funkade :P

 

Gillar nicket - på ett speciellt sätt. Vilket otroligt självgott (?) och egoistiskt sjukt nick det är :lol:

 

Vem creddas för det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Being_Ramz_Backdoorovic, sen fixar du en sån här narcissistisk avatar med din nuna som hyllning till dina fanboys och tar betalt $200 åt gången för att folk ska få tillgång till ditt huvud, ungefär som i filmen, dvs du börjar spela in pokervideos eller liknande i ditt fall. Men det kanske du har planerat redan?

 

422px-Being_John_Malkovich_poster.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska påminna att RedKings fortfarande har 3 st kval kvar till EPT San Remo, ett nu på Söndag den 5e med $200+$15 i inköp. Sista chanserna att kvala in till årets bästa ept med massa italiensk och fransk fisk.

 

Ni vet att jag kommer vara där iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe massa rologa förslag nu :)

 

känns dock som att det kanske kommer att bli nån variation av BeingRamz, troligtvis Being_Ramz som någon skrev.

 

Funkar det?

 

Being_Ramz hade ju varit trevligt iofs.

 

Alltså, var faktiskt jag som kom med förslaget Being_Ramz :roll:

Har inget konto på RK men lite kortlekar till klubben vore trevligt... :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, var faktiskt jag som kom med förslaget Being_Ramz :roll:

Har inget konto på RK men lite kortlekar till klubben vore trevligt... :-)

 

Ahh, du ska belönas, Being__RaMz funka skitbra, vann nyss 2 snabba inköp på omahan med nya nicket. Ska höra med pojkarna på RedKings om vi inte kan fixa några kortlekar till er :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ny bountyturnering kl 22.30 (om 30 min) med 500 added + 50 bounty på mig, bara 5 dollars inköp.

 

Detta som plåster på såren för att någon tomte hade råkat skapa omahaturneringen som texas av misstag. Så det blev dubbla $500 added idag, slicka i er så fort ni kan :) Är bara 19 reggade as we speak, så in fort och regga om ni har redkings konton för det är massor med övervärde.

 

Turneringen heter nu "PL Omaha Pro Bounty 2"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...