Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hmm... kanske det var du som kom på det? Har för mig att det var i samband med nån Gnuf-turre, och sen på sviten? Äh, våra knasigheter smälte liksom samman under den eran känns det som. :roll:

 

Det kan ju vara så att jag bara trodde att jag var först med det. Vi stod och rökte på Sviten när - som jag minns det - du sa något väldigt likt det och jag kom med den slutliga formuleringen. Men det kan mycket väl vara så att du kläckte det redan i samband med Gnufturren långt innan och jag helt missade det, uppsnärjd i mitt narcissistiska blå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur många här skulle hugga av en arm på sin mor för att få vara ramzi jelassi för en dag?

 

 

Skulle inte hugga av en av min mammas armar, men det vore kul att vara 22 för en dag. Det skulle bli fest utan baksmälla + en massa annat kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

uefbogvvnbsvkn-kl<dnvkdns< lkfnäs<kn'kön kf'öbn fs'onvbs'onvs'NBVLÖDSVN öl>dV >l<Dföl nölf nSDFl nS lNSFl nÄLB N N

 

 

 

hur fan e d möjligt ens, man tror inte sina ögon ibland. man kan inte torska varenda stor pott 20 ggr irad för att efter det bli 4 outad 2 ggr irad i 5k potter. så jävla tråkigt...lyckats busta 16k på 15 min 2 ggr denna vecka nu, brrrrrrrrrrrrrrr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...