GÄ till innehÄll

Recommended Posts

Postad

Jag Àr hemma sjuk nu sen vi kom hem frÄn Prag och eftersom vÄrt kontrakt med Gnuf gÄtt ut nu sÄ startar jag en egen dagbok som jag kan skriva av mig i litegrann.

Vaknade strax före fyra men fortfarande inte lyckats kĂ€ka nĂ„t, orkar inte laga nĂ„t och finns inte mkt fĂ€rdigt hemma. Tog 2 glas vatten och 2 vitamintabletter till frukost istĂ€llet, ska försöka fĂ„ sebbe att fixa kĂ€k men jag misstĂ€nker att jag mĂ„ste gĂ„ sjĂ€lv. Även fast jag e sjuk...sĂ„n tilt.

• Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Med tanke pÄ att jag antagligen Àr hemma hela dagen sÄ kan vi vÀl köra nÄn form av Ramzi in the well idag, kÀnns som ett kul sÀtt att starta dagboken pÄ...

Det enda jag har planerat att göra idag Àr typ att kolla pÄ Heroes frÄn början, sÄ jag borde vara hyffsat tillgÀnglig ikvÀll om vi sÀger sÄ :)

Ni kan frÄga mig precis vad ni vill...jag kanske inte svarar pÄ allt dock...

Postad

Nice! :-D Detta kommer bli kul att följa! GL!

- Vilka liveturrar har du planerat för den nÀrmsta framtiden?

- Vilka siter lirar du pÄ för tillfÀllet och vad Àr det frÀmst du spelar pÄ dessa sidor (FL/NL cg, MTT, SNG, omaha?)

- Hur stor Àr din BR för tillfÀllet?

Heroes Àr nöten nÀr man Àr sjuk btw! SÄg hela 14 avsnitt sist jag var sjuk :lol:

Lycka till!

Postad
Vad spelar du, vart och hur högt?

Just nu Àr jag typ bust online, sÄ mÄste försöka grinda ihop lite deg. Men i normala fall sÄ spelar jag typ 5-10 och 10-20 NL cashgame och alla typer av turneringar med 200+ buy in. Ni vet ju ocksÄ att jag spelat en del hög limit osv, Àven lite omaha ibland. Det kan variera rÀtt mkt vad jag spelar, men jag Àr bÀst pÄ turneringar...

Postad
Grymt! Lycka till, kommer garanterat att följa denna :)

Edit: Hur mycket pengar har du dragit in totalt pÄ ditt pokerspel?

Edit2: Vad ligger din bankrulle pÄ just nu?

1. Massor, men jag har brÀnt massor ocksÄ...

2. hemlis, men jag Àr inte bust och jag Àr inte miljardÀr

Postad

Det kommer bli för mlt frÄgor kÀnns det som, jag blir stressad redan. Ni fÄr tÀnka igenom frÄgorna ordentligt och stÀlla dom ni verkligen vill ha svar pÄ sÄ att det inte blir för mÄnga. tack...

Postad
Minns du nÀr du körde "the well" i chatten pÄ pÄ ett tomt limit bord pÄ SvS? Du gillar att bli utfrÄgad va?

Jag minns, jag var tiltad och uttrÄkad. Plus att ni som kÀnner mig vet att jag Àlskar att smÄprata :)

Postad
Vad tycker du om nu 18 Äriga Hayden Panettiere?

Hon e ganska söt. Men inget mer just nu. Kanske blri kÀr i henne efter nÄra heroes avsnitt...

Postad
Vad har du för intressen förutom poker och tjejer i glassögon? typ sport,bilar?

FrÄn min facebook:

Personal Info

Activities:

Living life

Listening to music in bed

Interests:

Meeting people

Sports

Girls with glasses

social dynamics

• Skapa nytt...