RaMz Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Jag Ă€r hemma sjuk nu sen vi kom hem frĂ„n Prag och eftersom vĂ„rt kontrakt med Gnuf gĂ„tt ut nu sĂ„ startar jag en egen dagbok som jag kan skriva av mig i litegrann.  Vaknade strax före fyra men fortfarande inte lyckats kĂ€ka nĂ„t, orkar inte laga nĂ„t och finns inte mkt fĂ€rdigt hemma. Tog 2 glas vatten och 2 vitamintabletter till frukost istĂ€llet, ska försöka fĂ„ sebbe att fixa kĂ€k men jag misstĂ€nker att jag mĂ„ste gĂ„ sjĂ€lv. Ăven fast jag e sjuk...sĂ„n tilt.
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Med tanke pÄ att jag antagligen Àr hemma hela dagen sÄ kan vi vÀl köra nÄn form av Ramzi in the well idag, kÀnns som ett kul sÀtt att starta dagboken pÄ...  Det enda jag har planerat att göra idag Àr typ att kolla pÄ Heroes frÄn början, sÄ jag borde vara hyffsat tillgÀnglig ikvÀll om vi sÀger sÄ  Ni kan frÄga mig precis vad ni vill...jag kanske inte svarar pÄ allt dock...
don_sebbe Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Grymt! Lycka till, kommer garanterat att följa denna  Edit: Hur mycket pengar har du dragit in totalt pÄ ditt pokerspel?  Edit2: Vad ligger din bankrulle pÄ just nu?
DjLuppy Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Nice! Detta kommer bli kul att följa! GL!  - Vilka liveturrar har du planerat för den nÀrmsta framtiden? - Vilka siter lirar du pÄ för tillfÀllet och vad Àr det frÀmst du spelar pÄ dessa sidor (FL/NL cg, MTT, SNG, omaha?) - Hur stor Àr din BR för tillfÀllet?  Heroes Àr nöten nÀr man Àr sjuk btw! SÄg hela 14 avsnitt sist jag var sjuk Lycka till!
mr_telefon Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Minns du nÀr du körde "the well" i chatten pÄ pÄ ett tomt limit bord pÄ SvS? Du gillar att bli utfrÄgad va?
ebisumaru Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Kommer du/ni att fixa ett nytt sponsorkontrakt?
mr_telefon Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Vad tycker du om nu 18 Äriga Hayden Panettiere?
Bodinarn Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Nice=)  Vilken Àr din största MTT-vinst? Online och live.
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Vad spelar du, vart och hur högt?  Just nu Àr jag typ bust online, sÄ mÄste försöka grinda ihop lite deg. Men i normala fall sÄ spelar jag typ 5-10 och 10-20 NL cashgame och alla typer av turneringar med 200+ buy in. Ni vet ju ocksÄ att jag spelat en del hög limit osv, Àven lite omaha ibland. Det kan variera rÀtt mkt vad jag spelar, men jag Àr bÀst pÄ turneringar...
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Grymt! Lycka till, kommer garanterat att följa denna  Edit: Hur mycket pengar har du dragit in totalt pÄ ditt pokerspel?  Edit2: Vad ligger din bankrulle pÄ just nu?   1. Massor, men jag har brÀnt massor ocksÄ...  2. hemlis, men jag Àr inte bust och jag Àr inte miljardÀr
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Det kommer bli för mlt frÄgor kÀnns det som, jag blir stressad redan. Ni fÄr tÀnka igenom frÄgorna ordentligt och stÀlla dom ni verkligen vill ha svar pÄ sÄ att det inte blir för mÄnga. tack...
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Minns du nÀr du körde "the well" i chatten pÄ pÄ ett tomt limit bord pÄ SvS? Du gillar att bli utfrÄgad va?  Jag minns, jag var tiltad och uttrÄkad. Plus att ni som kÀnner mig vet att jag Àlskar att smÄprata
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Kommer du/ni att fixa ett nytt sponsorkontrakt?  Man vet aldrig...
Dead-Inside Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Ta det lugnt bara, vi alla vill se HHs och resultat .
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Vad tycker du om nu 18 Äriga Hayden Panettiere?  Hon e ganska söt. Men inget mer just nu. Kanske blri kÀr i henne efter nÄra heroes avsnitt...
spassio Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Vad har du för intressen förutom poker och tjejer i glassögon? typ sport,bilar?
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Nice=) Vilken Àr din största MTT-vinst? Online och live.  93k usd och 56k euro
RaMz Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Vad har du för intressen förutom poker och tjejer i glassögon? typ sport,bilar?  FrÄn min facebook:  Personal Info Activities: Living life Listening to music in bed Interests: Meeting people Sports Girls with glasses social dynamics
spassio Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 FrĂ„n min facebook: Personal Info Activities: Living life Listening to music in bed Interests: Meeting people Sports Girls with glasses social dynamics Â
sturedenstore Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Detta kan bli roligt att följa!  Vilka spelare anser du vara vassast vid spel pÄ ept touren?
Aike Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Vem Àr bÀst av LokeLupus, Alba21 och Johanna22?
Recommended Posts