jw1700 Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Magnus89 säger: Sedan kan man ju tycka att tråden är kul, JAPP Citera
masterplan Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Trist att det visade sig att killen driver. Jag köpte det också i början och skrattade mig halvt fördärvad under en halvtimme. "blir jag då en arbetande arbetslös småföretagare som går med vinst" Citera
Timmi Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Iofs e vissa inlägg ganska roliga, men jag förstår vad han menar. Ex: Man heltidsgrindar i 3 år och ska söka jobb. Då frågar arbetsgivaren vad man gjort under de 3åren. Mycket bättre att vara egen företagare än arbetslös eller gambler. Sen för övrigt så ställer det till andra problem om man är arbetslös, ex dagisplatser osv. Om jag skulle leva på pokern och vara arbetslös och min sambo skulle jobba heltid så skulle min son få vara 3h/dag på dagis vilket gör det väldigt svårt att spela på heltid. Citera
QuantumSatis Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Timmi säger: Iofs e vissa inlägg ganska roliga, men jag förstår vad han menar. Ex: Man heltidsgrindar i 3 år och ska söka jobb. Då frågar arbetsgivaren vad man gjort under de 3åren. Mycket bättre att vara egen företagare än arbetslös eller gambler. Sen för övrigt så ställer det till andra problem om man är arbetslös, ex dagisplatser osv. Om jag skulle leva på pokern och vara arbetslös och min sambo skulle jobba heltid så skulle min son få vara 3h/dag på dagis vilket gör det väldigt svårt att spela på heltid. Som sagt, min enda inkomst är från pokern och jag har både fått banklån till husköp och har mina två barn på dagis sju timmar/dag, fem dagar i veckan. Om man söker jobb efter att försörjt sig på poker i 3 år, ses det nog som hyffsat bra ändå. Det beror ju iofs på vad för sorts jobb man söker och vilken utbildning man har, men rent generellt borde det ju ändå vara en ganska positiv merit. Citera
alex1759 Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Sjukt roligt med förstasidan:D Citera
cG_ Postad 19 December , 2007 Rapport Postad 19 December , 2007 pastapesto säger: BÄSTA JAG SETT! hahaha Citera
vessel89 Postad 21 December , 2007 Rapport Postad 21 December , 2007 pastapesto säger: priceless Citera
DrRoland Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Bumbar upp den här härliga tråden. Det sket sig tydligen för Magnus trots allt. http://pokerforum.nu/forum/spelberoende/50947-vad-ska-jag-goera.html Citera
sexyterran Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 först tänkte jag skriva "hahaha" men nu tänkte jag, det e ju bara tragiskt. killen e tragisk. nu e pengarna iaf i systemet. (antingen företaget han sportbetta hos, eller nån pokerhaj). det känns bra. gl hf alla Citera
sexyterran Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 omg den här tråden går inte att läsa, jävla idiot magnus. snacka om att göra världens lättaste fråga helt jävla omöjligt. dumskalle Citera
sexyterran Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 btw: yrke som gambler? gambler som yrke.... Citera
speltorsk_LOL Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Magnus89 säger: visserligen har jag inte sovit på 4 dagar... [X]In before tjack. Citera
animalplanet Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Vad fan är detta för tråd? Vart lirar du? måste va bra value på att möta dig Citera
-xfx- Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 animalplanet säger: Vad fan är detta för tråd?Vart lirar du? måste va bra value på att möta dig hahaha... +1 Citera
Recommended Posts