Carribean Stud Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Alla har cirka 10.000 marker. Jag har pocket 88. Flopp 10 10 8, Turn 3 Det ligger 325 i en ohöjd pott, fem spelare är med, alla har checkat på flopp. På turn: BB, UTG och UTG+1 checkar igen, jag betar 275, knappen foldar och bb check-raisar till 750. Jag re-raisar till 2000, BB går all-in. Jag täcker honom precis. Fold eller syn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Instasyn. Tyvärr bustade du väl mot quads vilket jag antar är anledningen till att du skapade tråden, men antalet ggr som du leder mot 333 och Tx väger upp bra mkt edit: slå upp pre btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Bedömer fi:s handrange till T3o-T3s. Given fold, alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 att bb har T3 är ju bara trist, klonk nästa gång kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Är det en seriös fråga? Syna och dubbla/busta. Sällan man får bättre lägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 Är det en seriös fråga? Syna och dubbla/busta. Sällan man får bättre lägen. qft. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
christoffer87 Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 Den enda handen han kan ha här är 1010 annars hade han inte agerat som han gjorde, jag är för fold. Hur mkt det än svider. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomSelleck Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 In med såsen. Torskar du så har du i alla fall en hyfsad bad beat-story du kan dra för någon ointresserad stackare. Vad kan han ha då? 10-3 eller 10-8 är ju de enda realistiska händer som slår dig på turn. Pockettiorna hade han garanterat slagit upp med från BB. Du slår alla 10-x (förutom 10-3 då...) och pockettreorna. Stoppa in och ducka allt vad du kan. Du springer inte in i nöten tillräckligt ofta för att orka lägga här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 Vet inte hur jag ska svara för att inte verka arrogant eller så, men detta är nog en av de enklare syner du kommer stöta på närmsta veckorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 Jag vet inte om jag synar eller orkar lägga mig. Hur som helst tror jag att han i princip alltid har 1. 10-x 2. 10-3 3. 3-3 4. 10-8 (5. 10-10) Jag tror att han nästan aldrig har 10-10. Speciellt inte om han väntar sig att du lägger 8-8 och 3-3. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 Skönt att se att ni håller uppe kvalitén här iaf!! Syna ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carribean Stud Postad 20 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2007 Efter ett tag valde jag att syna. Jag satte honom på A-10, en maniac-bluff eller kanske 3-3. 10-10 och 10-8 uteslöt jag. Det skulle vara alltför sjukt om han hade det tänkte jag då. 10-3 borde jag kanske varit mer rädd för eftersom han satt på BB. Han hade 10-8 så det var tack och adjö för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 That's life. Fortfarande en självklar syn dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gazzaflush Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 Efter ett tag valde jag att syna. Jag satte honom på A-10, en maniac-bluff eller kanske 3-3. 10-10 och 10-8 uteslöt jag. Det skulle vara alltför sjukt om han hade det tänkte jag då. 10-3 borde jag kanske varit mer rädd för eftersom han satt på BB. Han hade 10-8 så det var tack och adjö för mig. Finns inget att fundera på, har han dig så har han dig. Självklar syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts