Gå till innehåll

PartyPoker


mostrom

Recommended Posts

Känns ju inte så lockande och spela där just därför, Avast anti virus har jag.

 

Fast dom tar väl skärmdumpar för att kunna avslöja fuskare som sitter och kör med botar. Inte för att jag tror att botar är så bra på att spela men det drar ju i alla fall ner värdet på borden. Jag spelar nog hellre mot helkassa människor än halvkassa robotar. Så jag tycker nog det är bra det här med skärmdumparana.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • Svars 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Deras nya bonus-system äger!!!!

 

//MrNOT

 

Senast och troligen sista gången jag körde något seriöst bonusspel därinne så rakade jag bort 500$ för en 75Euros bonus. Tror den var på 7xpartypoints.

Tydligen tyckte de det var alldeles för generöst för i de senaste bonuserbjudandena från dom brukar det ligga på 12x!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med interaktiva brandväggar - Comodo t ex, som jag använder - kan man se att Party Poker, och många andra pokerprogram, vill ha en massa kontroll över saker på datorn: skärmen (vilket som du nämner gör att de KAN göra skärmdumpar), tangentbordet (de kan i princip köra en keylogger)...väldigt ofta även services och skrämmande nog windows debugger. För det mesta kan man vägra dem allt detta och allt funkar alldeles utmärkt iallafall.

 

Jag använder http://snoopfree.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har börjat tröttna på Party Poker

Jag tänkte ta ut lite pengar från dem när jag får ett meddelande att jag inte får det!

Anledning de ger : för deras "policy " är att man ska spelat ihop partypoints motsvarande 15% av depositbeloppet (då hade jag inte fått ngn bonus eller spelade mot ngn bonus utan bara satt in pengar.. )

 

slängde tyvärr mailet ...

 

det som är bra är när man får bonus som man får insatt på kontot och kan spela för utan att riskera siina egna pengar... (spela ihop en liten vinst och sen lämna bordet och börja om igen...:-) :-) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Fick ett brev från Party Poker idag.

Har inte spelat där på ett tag.

Det skall finnas $75 på mitt konto står det i brevet. Även en referenskod finns.

Men hittar varken pengar eller någon stans att skriva i koden.

Någon som fått samma brev och lyckats? Eller någon som vet endå?

 

har för mig att man måste logga in och sedan ska det finns en speciel bonus flik med bonus offers. Där skulle man nog trycka på opt in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad sysslar dom med på Party Poker??? En dag kommer ett mail där det står att dom saknar mig och gärna vill se mig spela där igen...sweet tänker jag, nu får jag gratispengar igen....icke dom skriver bara att jag har pengar på kontot och därför borde spela....senare samma dag får jag ett till mail där det lallas något om hur säkert Party Poker är och att pengarna är i säkert förvar och att dom vill se mig spela där igen pga detta.....nu erbjuder dom dessutom 20% reload bonus upp till 100 dollar...börjar det gå dåligt för dom?

 

Efter detta inlägg vågar jag knappast lira där eftersom deras spyware lär avläsa vad jag skriver om dem och riggen lär aktiveras....lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad sysslar dom med på Party Poker??? En dag kommer ett mail där det står att dom saknar mig och gärna vill se mig spela där igen...sweet tänker jag, nu får jag gratispengar igen....icke dom skriver bara att jag har pengar på kontot och därför borde spela....senare samma dag får jag ett till mail där det lallas något om hur säkert Party Poker är och att pengarna är i säkert förvar och att dom vill se mig spela där igen pga detta.....nu erbjuder dom dessutom 20% reload bonus upp till 100 dollar...börjar det gå dåligt för dom?

 

Efter detta inlägg vågar jag knappast lira där eftersom deras spyware lär avläsa vad jag skriver om dem och riggen lär aktiveras....lol

 

Har aldrig gillat Party Poker för det är bara idioter som spelar där, plus att man på dom flesta sidor får en jävla popup om Party Poker. Så Party Poker är ingen favorit hos mig iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med. Från att ha varit en sådan gigant... (Även undantaget lagstiftningsproblemet som dök upp för dem på vägen.)

Känns faktiskt precis som om de aktivt försöker köra företaget i botten de senaste åren. :shock: Det hela är väldigt underligt. Medan konkurrenter har förbättrat/förnyat sig har de gjort i stort sett ingenting. De blåste sina affiliates på vägen också vad jag förstår. Plus att det numera inte finns några incitament för en ny spelare att bli kund där. Jag menar: En bra välkomstbonus/lite rakeback/eller lite lägre rake till att börja med hade betalt sig för dem genom att de kunde konkurrera om kunder med "de stora" aktörerna. Eller är de bara puckade? Hursomhelst..

Ett företagsekonomiskt mysterium :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad sysslar dom med på Party Poker??? En dag kommer ett mail där det står att dom saknar mig och gärna vill se mig spela där igen...sweet tänker jag, nu får jag gratispengar igen....icke dom skriver bara att jag har pengar på kontot och därför borde spela....senare samma dag får jag ett till mail där det lallas något om hur säkert Party Poker är och att pengarna är i säkert förvar och att dom vill se mig spela där igen pga detta.....nu erbjuder dom dessutom 20% reload bonus upp till 100 dollar...börjar det gå dåligt för dom?

 

Efter detta inlägg vågar jag knappast lira där eftersom deras spyware lär avläsa vad jag skriver om dem och riggen lär aktiveras....lol

 

Fick också ett brev av dom. Men några penagr kan jag inte hitta på mitt konto.

Har mailat supporten om detta. Men ej fått svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Är det fler än jag som har problem i eftermiddag med Party? Kontakten tappas hela tiden och det är ohållbart att spela. Testade nu att öppna upp ett bord och bara observera men inte ens då höll kontakten. Såg förresten då att en annan kille från Sverige "tappade" kontakten.

 

Så det känns som det är nåt stort problem på nån server i Sverige. Jobbigt nu när man inte har så många timmars spel kvar till Sydafrikaresan. Hoppas det är löst i morgon!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Om man spelar mycket på Party Poker får man extra bonusar från dem då? Förutom de man köper från shopen. Dessa ger väl bäst värde från shopen?

 

Ja. Dom slänger in extra bonusar då och då. Baserat på hur mycket man lirat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Submitted By: Bubbla [xxxxxxxxx@xxxx.xx]

Submitted: Dec 24, 2008 9:47AM

Category: Functionality

Support Messages

Message left on May 1, 2009 6:15PM

(This is an Automated Message)

 

The issue reported in this support ticket has been...

 

 

Snabba puckar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade i en sat till million i fredags då Party fick nåt strul med sitt nätverk.Man blev helt enkelt utloggad och kom inte in på knappt en halvtimme.Men tydligen hade nån kommit in före alla andra.

 

Skicka mail till och klaga förståss o fick detta svar:

 

I sincerely apologize for the inconvenience caused. However, please note that when you reconnect to the game in question you had the chance to win a prize. You continued to participate for the prize pool and unfortunately run out of chips. I am afraid that in such case you are not eligible for refund. I hope you won’t find this disappointing.

 

If you have further queries, please do not hesitate to contact us.

 

Best Regards,

 

Yordan

 

VIP Team

 

stackar före strul:

***** Hand History for Game 8031009353 *****

NL Texas Hold'em $55 USD Buy-in Trny: 45474256 Level: 6 Blinds(200/400) - Friday, May 01, 18:27:31 EDT 2009

Table $1M MEGA Friday Satellite 20 Seats Gtd (1664662) Table #5 (Real Money)

Seat 10 is the button

Total number of players : 10

Seat 1: Axindahead ( 3,608 )

Seat 4: ELLIS5111 ( 3,202 )

Seat 10: KAMAH ( 2,076 )

Seat 9: KURRI555 ( 1,590 )

Seat 5: Muskatli ( 9,410 )

Seat 8: chandomagic ( 5,390 )

Seat 2: gitane74 ( 5,380 )

Seat 3: supah_tight ( 2,976 )

Seat 6: tengo_sling ( 8,773 )

Seat 7: wildbrain8 ( 4,050 )

 

stackar då det börja funka igen:

***** Hand History for Game 8031026827 *****

NL Texas Hold'em $55 USD Buy-in Trny: 45474256 Level: 6 Blinds(200/400) - Friday, May 01, 18:56:32 EDT 2009

Table $1M MEGA Friday Satellite 20 Seats Gtd (1664662) Table #5 (Real Money)

Seat 3 is the button

Total number of players : 10

Seat 1: Axindahead ( 1,008 )

Seat 4: ELLIS5111 ( 402 )

Seat 10: KAMAH ( 552 )

Seat 9: KURRI555 ( 180 )

Seat 5: Muskatli ( 7,010 )

Seat 8: chandomagic ( 2,990 )

Seat 2: gitane74 ( 3,580 )

Seat 3: supah_tight ( 23,886 )

Seat 6: tengo_sling ( 6,373 )

Seat 7: wildbrain8 ( 474 )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hello ,

Thank you for getting back to us.

Indeed, as my colleague pointed out, you are not eligible for a refund in this tourney as it has not been cancelled.

Nevertheless, as I see that you have been a loyal player with us, I have now added these 55$ to your balance as a good will gesture.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...