Gå till innehåll

PartyPoker


mostrom

Recommended Posts

  • Svars 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Går det nånstans att se hur många som spelar på PartyPoker?

Dom skryter med att dom är störst men hittar ingen siffra någonstans.

Då jag tittade in så såg det ut att vara lite trafik, åtminstone på S&G.

 

De hade den siffran i klienten tidigare, men tog bort den då de inte längre var störst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Brukar inte gnälla allt för mycket, men nu känner jag att jag måste.....

Vet inte om det blir på rätt ställe, men rubriken på tråden var ju åtminstone passande.

 

Hur som helst, är väl kanske inte världens mest trognaste kund hos Party Poker, lär väl inte bli det i fortsättningen heller.

Loggade in på mitt konto, hämtade uppdateringar och upptäcker att pengar saknas på kontot, inga stora belopp men iallafall.

$35 saknas.

 

Någon mer som råkad ut för detta ????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PP säger att det är en bonus som de tagit tillbaka eftersom jag inte spelat tillräckligt mycket.

Märkligt hur som helst att de ger ut en bonus på kontot. Jag spelar för en del av pengarna, förlorar / vinner lite.

Kanske jag som varit ouppmärksam, men att pyttsa in pengar på mitt konto som jag sedan omsätter i cashgame för att sedan ta tillbaka dem låter inte direkt rumsrent.

Spelade under ett par dagar bort en del av beloppet för att senare vinna tillbaka. Ca 20 dagar efteråt tar de tillbaka hela beloppet på $35.

 

Kanske jag som är en tomte, men mina pengar kommer de aldrig att få.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PP säger att det är en bonus som de tagit tillbaka eftersom jag inte spelat tillräckligt mycket.

Märkligt hur som helst att de ger ut en bonus på kontot. Jag spelar för en del av pengarna, förlorar / vinner lite.

Kanske jag som varit ouppmärksam, men att pyttsa in pengar på mitt konto som jag sedan omsätter i cashgame för att sedan ta tillbaka dem låter inte direkt rumsrent.

Spelade under ett par dagar bort en del av beloppet för att senare vinna tillbaka. Ca 20 dagar efteråt tar de tillbaka hela beloppet på $35.

 

Kanske jag som är en tomte, men mina pengar kommer de aldrig att få.

 

Fattar inte vad problemet är. Du kan ju aldrig förlora några egna pengar på en sån bonus även om du inte orkar spela ihop den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Roligt att man inte kan ladda hem partpoker på datorn, det där verkar ju vara fullt av skit. Kommer upp ett stort varningsmedelande varje gång jag försöker ladda hem programvaran,och försöker jag ladda hem det på min stationära laggar bara hela skiten ihop var 3:e minut.Blir nog och skippa den där infekterade skit klienten ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligt att man inte kan ladda hem partpoker på datorn, det där verkar ju vara fullt av skit. Kommer upp ett stort varningsmedelande varje gång jag försöker ladda hem programvaran,och försöker jag ladda hem det på min stationära laggar bara hela skiten ihop var 3:e minut.Blir nog och skippa den där infekterade skit klienten ändå!

 

Är det virusscannern som reagerar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo om nå trojanskahästar som har hittats,känns ju inte sådär jätte säkert att ladda hem Party Poker tyvärr.

 

Japp, det är precis vad det är också faktiskt.

Finns all möjlig typ av spyware i partys (Och säkert i tonvis med andra pokerklienter också.) programvara.

Vet inte exakt hur skiten fungerar, men de tar iaf skärmdumpar medan du spelar...

Viket virusprogram var det du hade?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, det är precis vad det är också faktiskt.

Finns all möjlig typ av spyware i partys (Och säkert i tonvis med andra pokerklienter också.) programvara.

Vet inte exakt hur skiten fungerar, men de tar iaf skärmdumpar medan du spelar...

Viket virusprogram var det du hade?

 

Känns ju inte så lockande och spela där just därför, Avast anti virus har jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligt att man inte kan ladda hem partpoker på datorn, det där verkar ju vara fullt av skit. Kommer upp ett stort varningsmedelande varje gång jag försöker ladda hem programvaran,och försöker jag ladda hem det på min stationära laggar bara hela skiten ihop var 3:e minut.Blir nog och skippa den där infekterade skit klienten ändå!

 

Onödigt att spy galla över party bara för att Du inte lyckas lösa ditt lilla problem. Party Poker är en väldigt populär site går inte säga annat. Och att "hela skiten laggar upp" beror inte på klienten fattar du väl..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, det är precis vad det är också faktiskt.

Finns all möjlig typ av spyware i partys (Och säkert i tonvis med andra pokerklienter också.) programvara.

Vet inte exakt hur skiten fungerar, men de tar iaf skärmdumpar medan du spelar...

Viket virusprogram var det du hade?

 

Med interaktiva brandväggar - Comodo t ex, som jag använder - kan man se att Party Poker, och många andra pokerprogram, vill ha en massa kontroll över saker på datorn: skärmen (vilket som du nämner gör att de KAN göra skärmdumpar), tangentbordet (de kan i princip köra en keylogger)...väldigt ofta även services och skrämmande nog windows debugger. För det mesta kan man vägra dem allt detta och allt funkar alldeles utmärkt iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...