honest99 Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Döds-straff skall utdelas personligt, inget som storebror skall göra, eller ens klarar av att på ett rättvist sätt göra. Storebror skall istället försöka förhindra sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Döds-straff skall utdelas personligt, inget som storebror skall göra, eller ens klarar av att på ett rättvist sätt göra.Storebror skall istället försöka förhindra sådant. Haha, tolkar jag dig totalfel eller menar du att dödsstraff är något som privatpersoner ska utdela (hämnd)? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Alla som är för dödsstraff lider naturligtvis av en allvarlig psykisk störning och är troligtvis en fara för allmänheten och bör därför låsas in och få vård på obestämd tid eller tills dess att deras åsikter bevisligen har ändrats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Pjäs: Offentlig hängning Medverkande: Leif Axmyr, Mattias Flink, Tommy Zethraeus, Jackie Arklöv, Juha Valjakalla, Anders Eklund Sju (det magiska talet) brottslingar sonar sina brott. Sju galgar i rad med tillhörande fallucka (lll...). Publiken utrustas med ägg och tomater. 2h allmän förnedring med särskild vikt vid aggressionsutlopp för de anhöriga till offren. Pjäsen avslutas med att falluckan öppnas och de sju medverkande dör. LA + MF + TZ + JA + JV + AE = 6... vem är nummer 7? Toni Allden kanske?Häng allihop utom Flink. Möjligtvis kanske Axmyr kan skonas också (om det är han Gällivare-mannen alltså). Direkt efter hängningen vill jag se föräldrarna till respektive dödsdömd ligga framför en tegelmur med minst fem skott vardera i torson.När vi ändå håller på så kan vi väl ge lite benzo till Quick också? Ge några till mig med för helvete. Eller stilnoct. Benzo och stilnoct. Ship it! Axmyr dömd för dubbelmord 1982. http://sv.wikipedia.org/wiki/Leif_AxmyrHan i Gällivare heter Toni Alldén, om jag minns rätt....den sistnämde har förresten födelsedag idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Alla som är för dödsstraff lider naturligtvis av en allvarlig psykisk störning och är troligtvis en fara för allmänheten och bör därför låsas in och få vård på obestämd tid eller tills dess att deras åsikter bevisligen har ändrats. kanske dödstraff skulle fungera på dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 kanske dödstraff skulle fungera på dem? Absolut! Good call! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krick1 Postad 31 December , 2008 Rapport Share Postad 31 December , 2008 LA + MF + TZ + JA + JV + AE = 6... vem är nummer 7? Toni Allden kanske?Axmyr dömd för dubbelmord 1982. http://sv.wikipedia.org/wiki/Leif_Axmyr Han i Gällivare heter Toni Alldén, om jag minns rätt....den sistnämde har förresten födelsedag idag. Jag glömde John "Lasermannen" Ausonius! Han är den sjunde mannen. Quick är ju en slamkrypare i sammanhanget. Hans mentala tillstånd är ju typ lika stabilt som Zimbabwes ekonomi. Säter tar hand om honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts