All in Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 Jaja, ska ner till CC nu. Tittar förmodligen in här senare och tillägger nåt om jag tycker det behövs. Ha det gott! GL på CC. ptt Citera
Skumdum Postad 30 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2007 Kul med all diskussion även om den aldrig riktigt kom förbi floppen. Detta för att hälften tycker att det är för retarded att ens spela vidare och för att hälften är upptagna med att diskutera floppscenariot. Men jag är väldigt nöjd ändå. Kan ju bara säga som tillägg att ett av mina stora problem är att jag mixar upp mitt spel alldeles för ofta med att under-reppa min hand. Jag hamnar därför alldeles för ofta i lägen där jag är "tvungen" att syna river för att jag visat för lite styrka. Det var lite därför jag postade handen men i efterhand tycker jag nog personligen att river känns rätt självspelande. Jag tycker nog också egentligen att turn är den mest intressanta delen av handen men kanske är det inte så. Jag kommer nog i alla fall att fortsätta c/c ganska ofta i dom här lägena på floppen. Citera
ades_va Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 Fan, så torskade jag ptt'en! SICK!!!! Citera
Skumdum Postad 30 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2007 Fan, så torskade jag ptt'en! SICK!!!! Och du finns för att...? Citera
ades_va Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 Och du finns för att...? ...jag tänker. Descartes och hela det där rabblet. Vi försökte uttrycka vår åsikt i angående handen, men då allting urartade så blev vi exalterade. Jag ber om ursäkt å mig och mina kumpaners vägnar. Tak. Citera
Okok Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 ...jag tänker. Descartes och hela det där rabblet. Vi försökte uttrycka vår åsikt i angående handen, men då allting urartade så blev vi exalterade. Jag ber om ursäkt å mig och mina kumpaners vägnar. Tak. ni kunde ha varit söta. men det gick sådär. Citera
All in Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 ni kunde ha varit söta. men det gick sådär. nån som sagt att vi vill vara söta? vi är coola, tuffa knarkare. det är inte sött. Citera
Recommended Posts