MikeTime Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Halloj alla. Är det någon som har bra tips angående litteratur som rör livepoker i form av flerbordsturneringar med låga insatser. Tack på förhand. Citera
Rebonius Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Mike Caro´s Book of Poker Tells! Jag har den brevid mig men har inte börjat läsa ännu. Det är väl ett standardverk för alla livepokerspelare? Citera
jm_j Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Japp, den är väl "standardboken". Sedan olika pokerböcker angående psykologi och om pokerpsykologi är att rekommendera; särskilt om man har tiltproblem. Rekommenderar själv varmt boken "The Poker Mindset" och ryktesvägen "The Psychology of Poker" som jag har näst på köplistan. Psykologiböcker fungerar bra både för live- och nätspel. Citera
SethCohen Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Kanske inte om just live poker men jag tyckte Greenstiens bok var riktigt bra. Citera
torax Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 Mina Topp 3 böcker. 1: Mike Caro´s Book of Poker Tells 2: No Limit Poker av Dan Harrington 3: Harrington on Hold'em Expert Strategy for No Limit Tournaments Efter som jag älskar all literatur om Tells så vinner Mike Caro 1a pris. Citera
emf Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 Supersystem är ju kanske inte så himla teoretisk, men väl värd att läsa hursomhaver om man frågar mig. Annars vette fan om inte livespel i sig och att snacka med andra livespelare är bättre lärpengar än att läsa böcker om just livespel. Att skjuta laddblint gör ju ingen gladare om man blir deer-in-headlights när det viner.... Citera
HeyHeyMyMy Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 The Professor, the Banker, and the Suicide King: Inside the Richest Poker Game of All Time Den tyckte jag var väldigt bra eftersom det var så mycket mer än poker i den. Citera
Recommended Posts