GG Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2007 Har du någon gång haft sex/onanerat på tjackballe och kommit men märkt att sjävla orgasmen uteblev? Nix aldrig haft sex på tjackballe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Vad anser du vara dina styrkor som pokerspelare förutom det du svarade på punkrock's fråga? Är du tiltbenägen? Isåfall, har du lyckats minska din benägenhet att tilta allt eftersom du blivit en bättre spelare? Vad är enligt dig det viktigaste för att lyckas inom onlinepokern på MSNL? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 vart bor du? har du något husdjur? favoritdrog? pipa, bong lr joint? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2007 Vad anser du vara dina styrkor som pokerspelare förutom det du svarade på punkrock's fråga? Är du tiltbenägen? Isåfall, har du lyckats minska din benägenhet att tilta allt eftersom du blivit en bättre spelare? Vad är enligt dig det viktigaste för att lyckas inom onlinepokern på MSNL? Anser att jag har jävligt bra känsla för spelet, duktig på att värdebetta väldigt tunt och rivercheckraises är nånting jag är ganska kär i och förmåga att plocka upp "reads" via bettingpatterns och utnyttja detta på ett bra sätt osv och har lätt för att bygga en fördelaktig image. Jodå nog kan jag tilta allt, men har blivit bättre och bättre på att låta bli tilten i takt med att jag klivit upp i nivå och swingsen ökat så har jag även lärt mig att hantera detta med en axelryckning istället för att tilta ur totalt. Men visst händer det att jag tiltar, men brukar kunna hålla det ganska kontrollerat. Med MSNL antar jag att du menar nåt i stil med NL400 till NL1000 och där anser jag att det är relativt enkelt att spela vinnande poker, bara man lägger manken till. Läs mkt 2+2 och spela, spela, spela, spela, spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2007 vart bor du?har du något husdjur? favoritdrog? pipa, bong lr joint? Bor två våningar ovanför dig, kom gärna förbi nån gång och ta en frukostpinne, öhum. Nix, men är lite sugen på att skaffa nåt, men går nog inte med tanke på att jag inte är hemma så mkt. XTC Joint Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edison Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Bästa Metallicaskiva? Är sten/sax/påse ett turspel eller skicklighet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toyzar Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 knarkarforum nr1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2007 Bästa Metallicaskiva? Är sten/sax/påse ett turspel eller skicklighet? Bästa metallicaskiva måste jag nog säga Master of puppets, tätt följd av Ride the lightning, kill em all och and justice for all Sten/sax/påse är ett rent skicklighetsspel, tror jag plussade hyffsat på det i Barca. (eller kanske ska säga backade mindre än majoriteten) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Du läser alltså på 2p2..postar du något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edison Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Bästa metallicaskiva måste jag nog säga Master of puppets, tätt följd av Ride the lightning, kill em all och and justice for all Sten/sax/påse är ett rent skicklighetsspel, tror jag plussade hyffsat på det i Barca. (eller kanske ska säga backade mindre än majoriteten) Finfint svar på metallicafrågan, skulle nog svara precis likadant... Eller iaf mop & rtl. de andra två går nog lite i vågor vilket man tycker är bäst. Jag plussade inte på sten/sax/påse tur att man e running good..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2007 Du läser alltså på 2p2..postar du något? Nix, läser i princip bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Så du är elak mot mig här och har dragit nytta av mina poster där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2007 Så du är elak mot mig här och har dragit nytta av mina poster där.. Sry haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 1: Vad är det häftigaste som finns i Grängesberg? 2: Vem är svåraste motståndaren på pokerklubben i Ludvika? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2007 1: Vad är det häftigaste som finns i Grängesberg? 2: Vem är svåraste motståndaren på pokerklubben i Ludvika? Svår fråga, finns inte så jävla mkt häftigt i Grbg Givetvis är Omar tuffast, pizzabagarn ovanför som brukade komma ner med dagskassan och lira cashgame med oss. Good times Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Källare med bredband eller slot med modem? knarkarforum nr1 Nääää... HÄR har du oundarforum nr 1 utan någon som hellst konkurans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Har du prövat spice någon gång? Hur tycker du ruset är jämfört med vanligt röka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Bästa metallicaskiva måste jag nog säga Master of puppets, tätt följd av Ride the lightning, kill em all och and justice for all Sten/sax/påse är ett rent skicklighetsspel, tror jag plussade hyffsat på det i Barca. (eller kanske ska säga backade mindre än majoriteten) o vart fan placerar du black album då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2007 Källare med bredband eller slot med modem? Nääää... HÄR har du oundarforum nr 1 utan någon som hellst konkurans. Slott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2007 Har du prövat spice någon gång? Hur tycker du ruset är jämfört med vanligt röka? Ja, tycker man blir rätt skön i kroppen av det men inte lika skruvad i huvet som man blir på cb. Annars rätt likt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2007 o vart fan placerar du black album då Efter dem. Dingding Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Efter dem. Dingding haha nåväl, precis efter får duga:P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 hur många miljoner äger du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Hur många olika partners har du som mest haft sex med under en 24h period? En 7 dagars period? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 hur skulle du säga att man bäst skaffar sig mer känsla för poker eller är det, enligt dig, mera utav en medfödd talang? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts