Gå till innehåll

The well - Gretko


GG

Recommended Posts

  • Svars 91
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vad anser du vara dina styrkor som pokerspelare förutom det du svarade på punkrock's fråga?

Är du tiltbenägen? Isåfall, har du lyckats minska din benägenhet att tilta allt eftersom du blivit en bättre spelare?

Vad är enligt dig det viktigaste för att lyckas inom onlinepokern på MSNL?

 

Anser att jag har jävligt bra känsla för spelet, duktig på att värdebetta väldigt tunt och rivercheckraises är nånting jag är ganska kär i :) och förmåga att plocka upp "reads" via bettingpatterns och utnyttja detta på ett bra sätt osv och har lätt för att bygga en fördelaktig image.

 

Jodå nog kan jag tilta allt, men har blivit bättre och bättre på att låta bli tilten i takt med att jag klivit upp i nivå och swingsen ökat så har jag även lärt mig att hantera detta med en axelryckning istället för att tilta ur totalt. Men visst händer det att jag tiltar, men brukar kunna hålla det ganska kontrollerat.

 

Med MSNL antar jag att du menar nåt i stil med NL400 till NL1000 och där anser jag att det är relativt enkelt att spela vinnande poker, bara man lägger manken till. Läs mkt 2+2 och spela, spela, spela, spela, spela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vart bor du?

har du något husdjur?

favoritdrog?

pipa, bong lr joint?

 

Bor två våningar ovanför dig, kom gärna förbi nån gång och ta en frukostpinne, öhum.

 

Nix, men är lite sugen på att skaffa nåt, men går nog inte med tanke på att jag inte är hemma så mkt.

 

XTC :h:

 

Joint :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bästa Metallicaskiva?

 

Är sten/sax/påse ett turspel eller skicklighet?

 

 

Bästa metallicaskiva måste jag nog säga Master of puppets, tätt följd av Ride the lightning, kill em all och and justice for all

 

 

Sten/sax/påse är ett rent skicklighetsspel, tror jag plussade hyffsat på det i Barca. (eller kanske ska säga backade mindre än majoriteten)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bästa metallicaskiva måste jag nog säga Master of puppets, tätt följd av Ride the lightning, kill em all och and justice for all

 

 

Sten/sax/påse är ett rent skicklighetsspel, tror jag plussade hyffsat på det i Barca. (eller kanske ska säga backade mindre än majoriteten)

 

Finfint svar på metallicafrågan, skulle nog svara precis likadant... Eller iaf mop & rtl. de andra två går nog lite i vågor vilket man tycker är bäst.

 

Jag plussade inte på sten/sax/påse :D tur att man e running good.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1: Vad är det häftigaste som finns i Grängesberg?

 

2: Vem är svåraste motståndaren på pokerklubben i Ludvika?

 

 

Svår fråga, finns inte så jävla mkt häftigt i Grbg :D

 

 

Givetvis är Omar tuffast, pizzabagarn ovanför som brukade komma ner med dagskassan och lira cashgame med oss. Good times

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bästa metallicaskiva måste jag nog säga Master of puppets, tätt följd av Ride the lightning, kill em all och and justice for all

 

 

Sten/sax/påse är ett rent skicklighetsspel, tror jag plussade hyffsat på det i Barca. (eller kanske ska säga backade mindre än majoriteten)

 

o vart fan placerar du black album då:S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...