padrinosftw Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Postad 10 Augusti , 2009 Duktig, irrationell spelstil, agressiv men ändå kalkylerande. gamblerz idag? Mycket mer lovord än väntat, jag tycker han är rätt såsig? Men visst, agressiv och irrationell spelstil +1ar jag helt klart på Njae, inte utan skjuts. Är seriöst 6 olika byten för att ta sig dit från Åkersberga.
AnteSvante Postad 10 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2009 Mycket mer lovord än väntat, jag tycker han är rätt såsig? Men visst, agressiv och irrationell spelstil +1ar jag helt klart på Njae, inte utan skjuts. Är seriöst 6 olika byten för att ta sig dit från Åkersberga. Litet sample iofs. Krossade han rätt bra hu:)
AnteSvante Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Rätt seg kväll, kom 2a i 30 2r 1a och 40e i 100r där jag fick in det för 100k stack med JJ vs JT. T flop T turn.... tycker riktigt synd om eisen som är ruggigt motriggad atm:( Blev iaf ännu en +kväll. Vann 400bucks på % oxå
Kidder Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 tycker riktigt synd om eisen som är ruggigt motriggad atm:( Har sett det också när jag railat honom. Tungt när man är inne i såna perioder.
Sorkoas Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Kan inte ulaf starta en egen dagbok så att man slipper läsa om äckelsvantes turande och allmänna äcklighet? Så otroligt olika karaktärer. Hur kommer det sig att ni ens kör denna tillsammans?
Kidder Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Kan inte ulaf starta en egen dagbok så att man slipper läsa om äckelsvantes turande och allmänna äcklighet? Så otroligt olika karaktärer. Hur kommer det sig att ni ens kör denna tillsammans? ooops
padrinosftw Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Kan inte ulaf starta en egen dagbok så att man slipper läsa om äckelsvantes turande och allmänna äcklighet? Så otroligt olika karaktärer. Hur kommer det sig att ni ens kör denna tillsammans? Que?
JohnH Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Det är klart man blir arg när det går bra för andra.
mrface Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Det är klart man blir arg när det går bra för andra. japp men man behöver inte bete sig som ett äckel för det.
SoderKrippa Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Det är klart man blir arg när det går bra för andra. japp men man behöver inte bete sig som ett äckel för det. Ironi som inte gått fram i den elektroniska världen? Sorkoas, vadan denna ilska? Träffat Ante live? På vilket sätt är han ett äckel, eller levlar du oss alla? /SK
padrinosftw Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 japp men man behöver inte bete sig som ett äckel för det. Vafan, klart som fan man inte blir arg
JohnH Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Äh, jag tror bara sorkas skojar lite el tröck på fel tangenter. AnteSvante verkar vara en hyvens gosse trots att han är wajnkung.
AnteSvante Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Lol Sork, ironi eller inte så får det ju dig att se väldigt bra ut när du skriver sånt där.
mrface Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Vafan, klart som fan man inte blir arg avundsjuk är kanske det rätta ordet. men kul för ante =)
Snygglenn Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Jag unnar alla på pf rikedom men jag antar att det svider lite i ögonen på folk när du whinar så mycket samtidigt som du klonkar en gång om dagen Lite som när sulla gnällde över hur dåligt han sprang i million. Håller inte med sorken alltså bara för att klargöra, bara som jag såg på hans inlägg
AnteSvante Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Jag unnar alla på pf rikedom men jag antar att det svider lite i ögonen på folk när du whinar så mycket samtidigt som du klonkar en gång om dagen Lite som när sulla gnällde över hur dåligt han sprang i million. Håller inte med sorken alltså bara för att klargöra, bara som jag såg på hans inlägg Öh altså är jag i närheten av sulla-whine? Jag skriver vad som händer om folk inte vill höra det så skiter jag fan i o skriva här.
padrinosftw Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Öh altså är jag i närheten av sulla-whine? Jag skriver vad som händer om folk inte vill höra det så skiter jag fan i o skriva här. Standardwhine imo?
AnteSvante Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Standardwhine imo? Är seriös, vill folk bara höra om solsken så orkar inte jag skriva här. Har db både för att jubla och för att ventilera. Börjar bli jävligt trött på att folk inte kan ta det. Kanske egentligen borde säga till folk att passar det inte behöver ni inte läsa.
Snygglenn Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Öh altså är jag i närheten av sulla-whine? Jag skriver vad som händer om folk inte vill höra det så skiter jag fan i o skriva här. Alltså, menade inget illa. Bara tänkte att det kanske var så sorken såg på det. Nötig dagbok imo så keep it up
speltorsk_LOL Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Lol Sork, ironi eller inte så får det ju dig att se väldigt bra ut när du skriver sånt där. Alla kan vi få hjärnsläpp i gulens tider. /gto-omar
AnteSvante Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Alltså, menade inget illa. Bara tänkte att det kanske var så sorken såg på det. Nötig dagbok imo så keep it up Ja det är klart det är så Sorken ser på det, men han borde lära sig att knipa käft istället för att slänga ur sig en massa skit som vanligt. Sånt jävla trollande att jag faktiskt blir riktigt förbannad. tack
JohnH Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 På internet och bakom ratten är folk inte friska. Dyker de upp IRL så är de trevliga som fan mot samma människor.
padrinosftw Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Är seriös, vill folk bara höra om solsken så orkar inte jag skriva här. Har db både för att jubla och för att ventilera. Börjar bli jävligt trött på att folk inte kan ta det. Kanske egentligen borde säga till folk att passar det inte behöver ni inte läsa. Förstår det, var också seriös även om det kanske inte var tydligt. Klart man whinear när det går trögt liksom?
kravmärkt Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Förstår det, var också seriös även om det kanske inte var tydligt. Klart man whinear när det går trögt liksom? Det går inte trögt.
Recommended Posts