Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hehe tyty. Han höjde inte egentligen utan folda, men tänkte att det skulle va rätt obehagligt att bli raisad där men man får nog stoppa in och va glad.

 

Dagens grind började oerhört bra med flera fina stackar. Var bra med i tidiga 100fo på stars men busta med typ 45spelare kvar mot en som limpsyna mina 20bb med Q9s.. =/ Hade AT tror jag.

 

Sen bubbla jag 100r på jätteomysigt sätt, AK mot QQ med kung på floppen men Q på river =///

 

Har kvar en turre vilken ser rätt bra ut. Daily Eighty (:roll:) 10/105 där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...och några timmar senare låg han raklång på trottoaren utanför en trikåbutik med hefos keps på huvudet och undrade vad polisen kunde tänkas vilja honom. :)

 

ldo, ingen kan supa som hefo. Hyfsat skev kväll aldrig druckit så många fishot på en kväll tror jag. Du var inte heller i toppform ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ldo, ingen kan supa som hefo. Hyfsat skev kväll aldrig druckit så många fishot på en kväll tror jag. Du var inte heller i toppform ;)

 

Toppform? Jag var piggare än dig iaf. Var jävligt sur och tiltad eftersom nån idiot snodde min väska! Kul med låssmed och nytt pass liksom. :( BASTARDS!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...