Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

Om du nu är så jävla feg att du inte vågar skriva rakt ut vad du tycker är du välkommen att skicka ett PM med dina åsikter. Anmäler aldrig PM om de inte är spam.

Om du satt i den sitsen att du missar en WSOP-vinst för att din AA blir utdragen av 33 - skulle du verkligen inte whina det minsta utan enbart vara överlycklig över andraplatsen?

 

om jag har tagit mig igenom ett startfält på tusentals spelare, vunnit tillräckligt med pengar för att aldrig någonsin behöva arbeta igen och blivit berömd på kuppen så hade jag antagligen inte whineat, nej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om du nu är så jävla feg att du inte vågar skriva rakt ut vad du tycker är du välkommen att skicka ett PM med dina åsikter. Anmäler aldrig PM om de inte är spam.

Om du satt i den sitsen att du missar en WSOP-vinst för att din AA blir utdragen av 33 - skulle du verkligen inte whina det minsta utan enbart vara överlycklig över andraplatsen?

 

 

jag hatar dig och dina idiotiska inlägg så otroligt mkt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om jag har tagit mig igenom ett startfält på tusentals spelare, vunnit tillräckligt med pengar för att aldrig någonsin behöva arbeta igen och blivit berömd på kuppen så hade jag antagligen inte whineat, nej.

 

Det skiljer i runda slängar $4M på ettan och tvåan för att inte tala om hur mycket mer PR förstaplatsen är värd. Vem kommer liksom ihåg tvåan... och du skulle enbart vara nöjd? Visst, mycket troligt.

 

Edit: Kan du på rak arm säga vem som blev tvåa det år Moneymaker vann utan att du googlar fram svaret? Nehej, anade det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varning på Miketime för OT!

 

Lol. OT i en db?

Tycker faktiskt hela diskussionen är rätt intressant. Varför ska man inte få gnälla när man missar en högre placering i en dyr MTT bara för att man klonkat några innan eller fått in bra med deg i densamma? Tycker det är typexemplet på svensk avundsjuka och jantelagstänkande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skiljer i runda slängar $4M på ettan och tvåan för att inte tala om hur mycket mer PR förstaplatsen är värd. Vem kommer liksom ihåg tvåan... och du skulle enbart vara nöjd? Visst, mycket troligt.

 

Edit: Kan du på rak arm säga vem som blev tvåa det år Moneymaker vann utan att du googlar fram svaret? Nehej, anade det.

 

Jag vet inte namnet på senaste WSOP-vinnaren ens.

 

Om man inte är fantastiskt nöjd med en andraplats i WSOP för att man i sista handen förlorade som stor favorit kommer man antagligen aldrig att vara lycklig i sitt liv.

 

Nu ska jag skriva om offentlighetsprincipen. Om jag hade haft en dagbok hade jag whineat om detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol. OT i en db?

Tycker faktiskt hela diskussionen är rätt intressant. Varför ska man inte få gnälla när man missar en högre placering i en dyr MTT bara för att man klonkat några innan eller fått in bra med deg i densamma? Tycker det är typexemplet på svensk avundsjuka och jantelagstänkande.

 

Snälla, snälla, snälla dra inte upp argument som "svensk avundsjuka" och jantelag. Du har uppenbarligen ingen aning om vad du pratar om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte namnet på senaste WSOP-vinnaren ens.

 

Om man inte är fantastiskt nöjd med en andraplats i WSOP för att man i sista handen förlorade som stor favorit kommer man antagligen aldrig att vara lycklig i sitt liv.

 

Nu ska jag skriva om offentlighetsprincipen. Om jag hade haft en dagbok hade jag whineat om detta.

 

 

http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/28754-inget-sjaelvfoertoende-ingen-tag-heuer.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag hatar dig och dina idiotiska inlägg så otroligt mkt

 

 

Det är din fria rätt att göra det. Känns däremot inte som ett konstruktivt och informativt inlägg i sakfrågan. :ola: Utveckla?

 

Sluta tomta miketime!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Nr 2.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt larvigt och fegt att påstå att AnteSvante inte är omtyckt bland andra för att du (Sorkoas) har "hört" nåt av nån bekant eller polare och inte ens träffat han IRL för att bygga din egen uppfattning. Tycker du åtminstonde bör träffat han innan du kommer med sådana påhopp.

 

Vissa har jävligt svårt att vara ödmjuka och trevliga på internet och ska bete sig som jävla idioter för att dom sitter framför datorn (läs du) , han bevisar iallfall att han kan vara trevlig på internet som aldrig kommer med några påhopp eller anklagelser och då är han säkert trevlig IRL också. Brukar inte vara tvärtom direkt..

 

Du tvärtom , inte konstigt att du är missnöjd med ditt liv Sorkoas så som du verkar må...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafan händer? Ante ska givetvis wajna sönder hur mycket han vill i sin egen dagbok (jo, din oxå ulaf :)) och självklart ska vi pika sönder honom för detta beteende.

 

Allt med glimten i ögat förstås.

 

Sork, vad är det med dig? Seriöst, varför avskyr du Ante så mycket? Är det för att han wajnar i sin DB efter att ha vunnit mycket pengar? Det är helt sjukt isf. Har du träffat honom live? Har jag missat några poster här? Känns som twilight zone lixom. Vad har jag missat, vilka är dina issues?

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker inte whine är så kul och det är lite pinsamt att göra det själv men ibland måste man bara. Klarar man att inte whina är man cool.

 

Visst kan man föra en sådan diskussion om hur mycket wajn som är kul att se i en db osv, men den diskussionen ligger lixom på en helt annan nivå än det som sork skrivit här.

 

Ett inlägg i stil med "Du ante, jag tror att många skulle uppskatta om du höll igen lite med ditt wajn och er dagbok skulle nog bli ännu mer uppskattad då. Särskilt när det gått så bra för dig på sista tiden." är väl helt ok, men frågan om hur mycket man har "rätt" att wajna i sin egen dagbok är varken särskilt intressat och känns inte heller så viktig att få svar på. Tröttnar man på en db pga wajn så slutar man väl läsa, i guess. Tycker man att dbn är bra, men lessnar på wajnet, så pikar man sönder med glimten i ögat.

 

Det intressanta här är ju att få reda på vad som gjort att sork totalt går banan på ante, när han inte ens träffat honom. :shock:

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt rätt krippa.

 

lol första handen i 100 cubed turbo. 300 bb djupt här men jag borde släppa pre ändå?

 

PokerStars Game #31513928411: Tournament #185960922, $100+$9 USD Hold'em No Limit - Level I (10/20) - 2009/08/11 22:00:01 CET [2009/08/11 16:00:01 ET]

Table '185960922 7' 9-max Seat #1 is the button

Seat 1: witcherd (6000 in chips)

Seat 2: BigArmo (6000 in chips)

Seat 3: imhighallday (6000 in chips)

Seat 4: fuel service (3000 in chips)

Seat 5: MKKMOO (6000 in chips)

Seat 6: Ggod (6000 in chips)

Seat 7: THE__D__RY (6000 in chips)

Seat 8: Hifool (3000 in chips)

Seat 9: ocrowe (6000 in chips)

BigArmo: posts small blind 10

imhighallday: posts big blind 20

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Ggod 9 of Hearts10 of Hearts

fuel service: folds

MKKMOO: folds

Ggod: raises 40 to 60

THE__D__RY: folds

Hifool: folds

ocrowe: raises 160 to 220

witcherd: folds

BigArmo: folds

imhighallday: folds

Ggod: calls 160

*** FLOP *** 10 of Spades9 of DiamondsKing of Diamonds

Ggod: checks

ocrowe: bets 320

Ggod: raises 720 to 1040

ocrowe: calls 720

*** TURN *** 10 of Spades9 of DiamondsKing of Diamonds2 of Spades

Ggod: bets 1980

ocrowe: raises 2760 to 4740 and is all-in

Ggod: calls 2760 and is all-in

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt rätt krippa.

 

lol första handen i 100 cubed turbo. 300 bb djupt här men jag borde släppa pre ändå?

 

PokerStars Game #31513928411: Tournament #185960922, $100+$9 USD Hold'em No Limit - Level I (10/20) - 2009/08/11 22:00:01 CET [2009/08/11 16:00:01 ET]

Table '185960922 7' 9-max Seat #1 is the button

Seat 1: witcherd (6000 in chips)

Seat 2: BigArmo (6000 in chips)

Seat 3: imhighallday (6000 in chips)

Seat 4: fuel service (3000 in chips)

Seat 5: MKKMOO (6000 in chips)

Seat 6: Ggod (6000 in chips)

Seat 7: THE__D__RY (6000 in chips)

Seat 8: Hifool (3000 in chips)

Seat 9: ocrowe (6000 in chips)

BigArmo: posts small blind 10

imhighallday: posts big blind 20

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Ggod 9 of Hearts10 of Hearts

fuel service: folds

MKKMOO: folds

Ggod: raises 40 to 60

THE__D__RY: folds

Hifool: folds

ocrowe: raises 160 to 220

witcherd: folds

BigArmo: folds

imhighallday: folds

Ggod: calls 160

*** FLOP *** 10 of Spades9 of DiamondsKing of Diamonds

Ggod: checks

ocrowe: bets 320

Ggod: raises 720 to 1040

ocrowe: calls 720

*** TURN *** 10 of Spades9 of DiamondsKing of Diamonds2 of Spades

Ggod: bets 1980

ocrowe: raises 2760 to 4740 and is all-in

Ggod: calls 2760 and is all-in

 

Whine? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...