Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hmm okej, som vanligt är jag lost då, ser inte riktigt hur en syn ska va profitabelt som spelat men det är väl nå teorigrejs. Bör jag beta ut eller kanske checksyna floppen?

 

Checksyn kanske är bättre än det jag gjorde på river men tror att jag kan få betalt av en hel del händer händer han checkar bakom, tror inte att fi kommer pusha river särskilt ofta,, dunno

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm okej, som vanligt är jag lost då, ser inte riktigt hur en syn ska va profitabelt som spelat men det är väl nå teorigrejs. Bör jag beta ut eller kanske checksyna floppen?

 

Checksyn kanske är bättre än det jag gjorde på river men tror att jag kan få betalt av en hel del händer händer han checkar bakom, tror inte att fi kommer pusha river särskilt ofta,, dunno

 

tycker du spelade den bra hela vägen till river där du missade synknappen =(

 

orkar inte skriva ut varför det är ett bra spel men tror inte så många kommer argumentera emot att det är bra fram till river iaf :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle kunna tänka mig att beta ut flopp, men inte alla gånger (vet inte om det här är n00btänk but what the heck). Om någon har en semidecent spader lär den ju syna oftare än den skulle betat. Fast iofs betar nog par bra mycket oftare. Ah nu virrar jag runt mig själv.

 

C/r är nog bäst ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahopp av div. skäl så stängs den här dagboken. Antar att jag inte behöver förklara närmare. Suger fett iaf, kommer sakna att whina sönder mig här :)

 

Tack för allt PF o alla PFare! Och ett EXTRA STORT TACK TILL ULAF som har med sin underbarhet har sett till att det faktiskt inte bara blivit whine här :heart:

 

 

Mods kan låsa o kasta nyckeln dirr :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...