Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

Duktig, irrationell spelstil, agressiv men ändå kalkylerande.

 

gamblerz idag?

 

Mycket mer lovord än väntat, jag tycker han är rätt såsig? Men visst, agressiv och irrationell spelstil +1ar jag helt klart på :)

 

Njae, inte utan skjuts. Är seriöst 6 olika byten för att ta sig dit från Åkersberga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag unnar alla på pf rikedom men jag antar att det svider lite i ögonen på folk när du whinar så mycket samtidigt som du klonkar en gång om dagen :P Lite som när sulla gnällde över hur dåligt han sprang i million.

 

Håller inte med sorken alltså bara för att klargöra, bara som jag såg på hans inlägg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag unnar alla på pf rikedom men jag antar att det svider lite i ögonen på folk när du whinar så mycket samtidigt som du klonkar en gång om dagen :P Lite som när sulla gnällde över hur dåligt han sprang i million.

 

Håller inte med sorken alltså bara för att klargöra, bara som jag såg på hans inlägg

 

Öh altså är jag i närheten av sulla-whine? Jag skriver vad som händer om folk inte vill höra det så skiter jag fan i o skriva här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Standardwhine imo?

 

Är seriös, vill folk bara höra om solsken så orkar inte jag skriva här. Har db både för att jubla och för att ventilera. Börjar bli jävligt trött på att folk inte kan ta det.

 

Kanske egentligen borde säga till folk att passar det inte behöver ni inte läsa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, menade inget illa. Bara tänkte att det kanske var så sorken såg på det.

 

Nötig dagbok imo så keep it up

Ja det är klart det är så Sorken ser på det, men han borde lära sig att knipa käft istället för att slänga ur sig en massa skit som vanligt. Sånt jävla trollande att jag faktiskt blir riktigt förbannad.

 

tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är seriös, vill folk bara höra om solsken så orkar inte jag skriva här. Har db både för att jubla och för att ventilera. Börjar bli jävligt trött på att folk inte kan ta det.

 

Kanske egentligen borde säga till folk att passar det inte behöver ni inte läsa.

 

Förstår det, var också seriös även om det kanske inte var tydligt. Klart man whinear när det går trögt liksom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...