Hnk Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 elmo_ant?olymic? annica38? Maremec? vad tycker ni om dessa? sett elmo_ant spela högt men jag såg han även misshandla en hand så mycket som det går så därför börja jag undra. olymic har lirat 2550 vad jag har sett och jag har tyckt att han har vart rätt fiskig(?). maremec och annica har jag spelat mot 1020 och båda har väl vart rätt TAG. vad anser ni? Hur har du spelat mot annica38 då DU spelar på det nicket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Hur har du spelat mot annica38 då DU spelar på det nicket? lol skojar du eller? han nickar ju megakillah på svs. eller förstår jag inte din fråga rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aike Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 lol skojar du eller? han nickar ju megakillah på svs. eller förstår jag inte din fråga rätt? Han kanske spelar på flera konton8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sweetchuck Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Är det verkligen hans stats? När jag har spelat med honom är han med ofta i potterna vare sig FR eller SH. Det finns en spelare med snarlikt namn Mickey666 han spelar nog omkring de statsen. Ja, det är Rickys stats. Har inga händer mot mickey666 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hnk Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Han kanske spelar på flera konton8-) Bingo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Hur har du spelat mot annica38 då DU spelar på det nicket? oops Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Bingo! Busted! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Varför ignorerar alla mina högintressanta frågor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2008 Vad tycker ni om Arken som spelat 100/200 HU på sistone, bla idag mot stfuplz? Arken är en sjuk fisk. Stfuplz har tillräckligt med koll för att vara reg på 100/200, ingen superspelare dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2008 Tankar om dessa 7.5/15 regs?Guybrush Tight aggro, drar aldrig iväg bluffar, bettar aldrig på alla 3 gator utan att ha nåt riktigt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2008 Annica38 = Megakillah? Roligt att de är de ända, oberoende av varandra, som jag har stört mig på vid borden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2008 Annica38 = Megakillah? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebas Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2008 Hur kan folk vara säkra på att Annica38=Megakillah då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2008 Hur kan folk vara säkra på att Annica38=Megakillah då? m3na? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2008 Jag som hade fått för mig att megakillah=Maremec Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2008 megakillah=Maremec=annica38 Börjar bli spännade det här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2008 Jag som hade fått för mig att megakillah=Maremec men nu blev jag lite ledsen faktist (; vad anser ni om annica38 då förutom att idioten är en tomte i chatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 19 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2008 Jag har även hört att megakillah ska ha kontot lllll ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 19 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2008 men nu blev jag lite ledsen faktist (; vad anser ni om annica38 då förutom att idioten är en tomte i chatten? Va bara en känsla jag hade fått:mrgreen: Jag har även hört att megakillah ska ha kontot lllll ! Japp, han spelar på alla konton som ingen annan spelar på. (ganska logiskt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 1 November , 2008 Rapport Share Postad 1 November , 2008 Någon som orkar ge mig en liten update på 2.5/5 regsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superguran Postad 1 November , 2008 Rapport Share Postad 1 November , 2008 Bearass på SvS 2.5/5... vad anser ni om honom? han har donerat lite vilt omkring sig tycker jag det lilla jag hunnit spela mot honom. Har jag fel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 1 November , 2008 Rapport Share Postad 1 November , 2008 Någon som orkar ge mig en liten update på 2.5/5 regsen? +1 gällande bearass så verkar han vara en nit som (som tur är?) aldrig riktig kan släppa en made hand? (uppfattningen jag fick efter ca 100händer så den kan ju vara skev) Någon jag stör mig väldigt mycke på är TILTME_NOT. Han verkar spela 72o precis som AA och alla händer däremellan även de exakt likadant. bara en TAGtard eller någon att passa sig för? Hur försvarar man sig? 3/4betta på allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 1 November , 2008 Rapport Share Postad 1 November , 2008 Finns det någon som är vettig på SvS 0.5-1? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 1 November , 2008 Rapport Share Postad 1 November , 2008 Någon som orkar ge mig en liten update på 2.5/5 regsen? toompen lär va bästa reggen iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 1 November , 2008 Rapport Share Postad 1 November , 2008 Finns det någon som är vettig på SvS 0.5-1? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts