Leooo Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Tycker nog inte du ska vara så blyg, tycker helt klart att du slår dig in i det där sällskapet.. Även om jag inte mött dig alls på väldigt länge!? But why? EDIT; Vad tycker vi om radicalen? - har inga händer alls mot honom men alltid sitter han med stora stackar. Ska se vad han går för nu Tack PJ. Jag har turnerat en hel del i sommar, och min dygnsrytm har varit helt cp under alla spelningar, så jag grindar kvällar och nätter nuförtiden. Jag har heller inga händer mot radicalen, men han verkar vettig. Måste nämna Biz, fudge, shipdumper och Dr. Clementz som bra också, fast de har kanske gått upp i nivå nu? Jag har så dålig koll nu. Massa nya namn nu när jag gör höstcomeback. . Dr.Clementz har jag mött 10/20 och uppåt! Citera
Rival Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Vet att folk är trötta på "vad tycker ni om mig frågor!?", men jag gör ett försök iallafall. Har haft det lite tungt senaste två månaderna och tänkte bara checka hur folk ser på mig? Fisk, eller mittimellan?. TY på förhand //RIVALI @ SvS 2.5/5 Citera
Nebo Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 hade en gammal note på dig som stabil, har väl inte mött dig så mycket. tyckte mig dock se att du inte körde fullt inköp häromdagen eller minns jag fel? Citera
Crappy Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Vet att folk är trötta på "vad tycker ni om mig frågor!?", men jag gör ett försök iallafall. Har haft det lite tungt senaste två månaderna och tänkte bara checka hur folk ser på mig? Fisk, eller mittimellan?. TY på förhand //RIVALI @ SvS 2.5/5 Jag vill inte veta,eller jag vet, men jag vill inte höra andra kalla mig div mindre smickrande saker:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Citera
Burning Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 yrar jag nu eller fanns/finns det inte en radical också på 2.5/5, alltså minus -en. Stämmer att Radical finns också men han lirar inte så ofta, iaf inte för att klassas reg imo. Citera
okocha Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Jag har nyss börjat spela 5/10, vilka regs är bra där tycker ni? De jag har mött hittills och som verkat bra är typ: HoLe drakeld finntorp Stolpe-ut Tankar om dom samt tankar om övriga bra spelare tack! Citera
RedEyedGirl1 Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 nån som vet nått om en "Willhelm" på 2.5/5 ? Han verkar allt för överaggro IMO Citera
Fudge Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Fiskbert verkar ju göra fina resultat, om man ser hans stackar. Men har en Väldigt konstig spelstil! Annars på 2,5-5 så känns PartyJack som de bättre. 5/10 spelarna som jag tycker är de man får se upp med är Gruggel_, Jericho, Drakeld, HoLe, Stolpe-Ut och några till. Sen finns det spelare som det inte känns som det ens är värt att försöka spela mot, typ EmelieBoho, som jag inte sett spela något annat än nötter, vinner säkert en hel del dock. Citera
RedEyedGirl1 Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Vilken tid brukar den här "fiskbert" spela? har aldrig sett han o jag spelar endå en del. Citera
Trillske Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Nötförsäljare gör sällan mycket väsen.Förvisso, men det som är så underhållande är alla kommentar jag får om att jag är spewig, överaggro, cp, bettar allt som rör sig osv.. Någon som å ena sidan får höra att han är tight som en oskuld, och andra sidan får höra att han saknar allt utom en raise-knapp, borde ju generera åsikter nog att hamna i en sån här tråd tycker man. Men icke. Eller så spelar jag för lite. ParyJack och fiskbert har jag spelat mot, där PartyJack varit en stabil spelare och fiskbert varit lol. Men svårt att avgöra på så små samples. Citera
Rival Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 hade en gammal note på dig som stabil, har väl inte mött dig så mycket. tyckte mig dock se att du inte körde fullt inköp häromdagen eller minns jag fel? Ah okej, tack. Joo det stämmer med halva inköp. Sätter mig i så många marginella situationer för tillfället, och då känns det bättre att donka bort 100 bb istället för 200:-). Du såg förövrigt jävligt stabil ut! Jag vill inte veta,eller jag vet, men jag vill inte höra andra kalla mig div mindre smickrande saker:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Förstår inte riktigt vad du säger, men antar att du tror att min fråga var någon brag-fråga!? Om jag inte vill att folk ska säga att jag är fisk skulle jag väl inte frågat det? Citera
aaalltid Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Postad 1 Oktober , 2008 fhaugen sitter och väntar på dom två husng borden med störst insats (10 & 20k) samtidigt som han spelar 50/100 Omaha sh. Rich eller reg? Eller både och kanske? Kul, jag har aldrig sett någon på kräftan. EDIT: Han fanns ju på forumet under samma nick och har postat i tråden, vilket scoop jag kom med. Är ingen forum-reg EDIT2: Om fhaugen himself ser detta kan du ju berätta om det går att få någon action på kräft-nivån? Citera
bigdwarf Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Postad 1 Oktober , 2008 Skulle gärna vilja ha koll på vilka som är 5/10-regs i dessa dagar? Citera
sturedenstore Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Postad 2 Oktober , 2008 Tankar om "Törstig" på 5/10? Citera
psykologas Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Postad 2 Oktober , 2008 Fick ingen action nej ja spelar gärna en 10k sitogo nu Citera
fhaugen Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Postad 2 Oktober , 2008 ja spelar gärna en 10k sitogo nu Ska strax sova men om du sitter nån dag kan det bli. Citera
iamivar Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Postad 3 Oktober , 2008 Fick ingen action nej not so hidden... mvh pokerfidde Citera
Fetto Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Postad 3 Oktober , 2008 fhaugen Rich eller reg? Eller både och kanske? Både och ja, killen brukar vilja flippa för 40k. Citera
weddie Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 Jag har en liten lista som ni säkert har bättre koll på än vad jag har, alla som jag rabblar upp får ursäkta mig så mkt. Notes på dessa?: gnussen TRIXXI RICKY76 TARZAN_81 ?? N PAITBALL Citera
kravmärkt Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 gnussen 25/0,7/0,89 på 152 ... sjukt passsive Citera
sturedenstore Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 Upprepar min fråga.. Vad tycker sällskapet om Törstig? Citera
papiPope Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 25/0,7/0,89 på 152 ... sjukt passsive +1 Citera
Recommended Posts